Ja wczoraj mialem okazje jezdzic HL ale LR i w porownaniu do mojej 2021 SR+ MiC (przejechalem juz blisko 45kk):
- pierwsze wrazenie po otwarciu i zamknieciu drzwi - no premium pelna geba, w ogole inaczej sie drzwi zamykaja, nie ma tego "blaszanego" efektu
- klapa bagaznika ma dwa silowniki i juz nie wali jak deska bez samoopadania w kiblu
- jest znacznie ciszej zwlaszcza na autostradzie
- zawieszenie jest bardziej miekkie, wrecz bujajace, przejazd przez zapadniete studzienki i progi zwalniajace nie powoduje zaciskania zebow - jesli ktos jest zadowolony ze sztywnosci poprzedniej 3 to musi koniecznie porownac bo dla fanow kazdego centymetra jazdy prezycyjnej moze to byc problem
- przeprojektowana deska z przodu tak, ze nie ma laczenia tego plastiku z guma wiec nie ma co tam skrzypiec (mi w poprzediej 3 to polaczenie gumy i plastiku na desce regularnie skrzypi i nie umiem sobie z tym poradzic, zdjecie nowej dodalem nizej)
- ambiente mi sie podoba, nie jest ciemno jak w du***, klimat mercedesowski
- fotele IMO wygodniejsze
- kierownica wydaje sie ciut mniejsza i lepiej wykonana - nie wiem czy zmienil sie material ale "lepiej lezala w dloni"
- wydawalo mi sie, ze przy tych samych ustawieniach klimatyzacja/ogrzewanie w HL dziala ciszej/wydajniej/sprawniej
ogolne moje wrazenie lepsze niz w BMW i4, (jezdzilem i4 50m czy cos takiego), dla mnie jest to ten sam (a nawet ciut wyzej w Tesli) poziom wykonania, odczucie "premium".. do kierunkowskazow sie przyzwyczailem po godzinie (chociaz jakby byla stara wajha to bym sie nie obrazil), nadal brakuje spryskiwacza tylnej kamery
na dzien dzisiejszy gdybym mial mozliwosc szybkiej i bezproblemowej wymiany to bym nie zastanawial sie i wymienil na HL bo jest to dopracowana, poczciwa 3ka
PS biala tapicerka ma z boku "skore" a czarna ma nadal welur czy tam alcantare