mart15

Zadomawiam się
dziś założyłem opony całoroczne Continental AllSeasonContact.
Podkładki miałem swoje. Poszło sprawnie, auto podnosił na "bałwanku".
Po wymianie auto jeździ, nie buja, nie trzęsie, więc chyba ok
 

adamkru

Fachowiec
Wreszcie... :) na 11 grudnia mam umówiony termin wizyty serwisowej w Ząbkach. Mam nadzieję, że naprawa ślepych kamer i martwego GPS też pójdzie gładko i od ręki. Prawdopodobnie, będzie jeszcze wymienione siedzisko tylnej kanapy (10 cm rysa), wada zauważona i zgłoszona jeszcze w ciągu 24-godzinnego okna od odbioru. Może dlatego też tak długo czekałem na termin, bo chcą usunąć wszystkie zgłoszone problemy podczas jednej wizyty.

@jacwi Ty tam dobrze z nimi rozmawiaj o tym problemie z GPS i kamerami. U mnie powtórka z rozrywki. Przez 2 dni po serwisie było super. Następnie przez 4 dni nie jeździłem autem bo byłem chory. Dzisiaj odpalam i okazuje się, że... GPS i Kamery nie działają. Znowu.
Restart - zrobiłem. Nie pomaga ale trzeba zrobić, żeby chcieli rozmawiać.
Po mojej telefonicznej interwencji Wielki Technik zwołał swoich wojowników i się naradzają.
Kazali czekać. Więc jak już zjedzą paluszki to mam nadzieję zadzwonią. Czekam...
 

viallos

Pionier e-mobilności
Jak nie kierunkowskazy to gps albo coś tam jeszcze nie działa. Coś czuję że jednak trochę dużej pojeżdżę TM3LR 2022 zanim wyjdą i naprawia wszystkie błędy wieku dziecięcego.
Swoją drogą współczuję świeżym testerom.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jak nie kierunkowskazy to gps albo coś tam jeszcze nie działa. Coś czuję że jednak trochę dużej pojeżdżę TM3LR 2022 zanim wyjdą i naprawia wszystkie błędy wieku dziecięcego.
Swoją drogą współczuję świeżym testerom.
Spokojnie, do moich przebojów jeszcze daleko.
Auto znowu stoi w serwisie - mocowania fotela kierowcy szlag trafił. Miałem fotel bujany.
Parę tygodni temu po miesiącu czekania przednia szyba, wcześniej wahacze przód, uszczelki drzwi, ograniczniki i inne.
Jeżeli do pierwszych HL tak samo się przyłożyli to słabo to widzę.
Najbardzej mnie śmieszy jak świerzaki którzy po internetowym hype z wypiekami na twarzy pędzili oddać swoje pieniądze Elonowi teraz puszczają posty w stylu: wysiadły kamery, nie działa ogrzewanie, śnieg w bagażniku, drzwi zamarzły, dach skrzypi, jak ładować jak port się na mrozie nie otwiera oraz gdzie ucieka prąd zima ....
Trzeba było czytać forum i moje posty.
Taka mściwa satysfakcja, ludzie się nie uczą na czyiś błędach. Jak ja kupowałem to M3 było parę na forum więc nie było się na czym uczyć, ale teraz?
 

slack

Fachowiec
Bez przesady, tysiące się tego w Polsce sprzedało, miliony na świecie. Awaryjność nie jest duża. Sam bym z chęcią kupił coś lepszego na prąd na trasy, ale nie ma w tej cenie i rozmiarze (EQS) i tak jest już od kilku ładnych lat. Blacharkę po ataku psa zrobili mi w body shopie wzorowo i szybko, czego nie mogę powiedzieć o salonie pewnej japońskiej marki.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
@cooler i ja to dwa bieguny efektow pracy firmy Tesla. Moje samochody (szczegolnie pierwsza Tm3 z 2019) "robił" sam główny mechanik dla żony Muska ".
Coolerowi zaś, ten sam szef, ale z zemsty i pijany i dla swojej żony, która go zdrdzila i zabrala majątek i oskarżyła niesłusznie o molestowanie.
Te oba auta przez pomyłkę trafily się nam. Mnie widocznie Pan Bozia bardziej lubi?
 

solik

Pionier e-mobilności
Ja wczoraj mialem okazje jezdzic HL ale LR i w porownaniu do mojej 2021 SR+ MiC (przejechalem juz blisko 45kk):

- pierwsze wrazenie po otwarciu i zamknieciu drzwi - no premium pelna geba, w ogole inaczej sie drzwi zamykaja, nie ma tego "blaszanego" efektu

- klapa bagaznika ma dwa silowniki i juz nie wali jak deska bez samoopadania w kiblu

- jest znacznie ciszej zwlaszcza na autostradzie

- zawieszenie jest bardziej miekkie, wrecz bujajace, przejazd przez zapadniete studzienki i progi zwalniajace nie powoduje zaciskania zebow - jesli ktos jest zadowolony ze sztywnosci poprzedniej 3 to musi koniecznie porownac bo dla fanow kazdego centymetra jazdy prezycyjnej moze to byc problem

- przeprojektowana deska z przodu tak, ze nie ma laczenia tego plastiku z guma wiec nie ma co tam skrzypiec (mi w poprzediej 3 to polaczenie gumy i plastiku na desce regularnie skrzypi i nie umiem sobie z tym poradzic, zdjecie nowej dodalem nizej)

- ambiente mi sie podoba, nie jest ciemno jak w du***, klimat mercedesowski

- fotele IMO wygodniejsze

- kierownica wydaje sie ciut mniejsza i lepiej wykonana - nie wiem czy zmienil sie material ale "lepiej lezala w dloni"

- wydawalo mi sie, ze przy tych samych ustawieniach klimatyzacja/ogrzewanie w HL dziala ciszej/wydajniej/sprawniej

ogolne moje wrazenie lepsze niz w BMW i4, (jezdzilem i4 50m czy cos takiego), dla mnie jest to ten sam (a nawet ciut wyzej w Tesli) poziom wykonania, odczucie "premium".. do kierunkowskazow sie przyzwyczailem po godzinie (chociaz jakby byla stara wajha to bym sie nie obrazil), nadal brakuje spryskiwacza tylnej kamery

na dzien dzisiejszy gdybym mial mozliwosc szybkiej i bezproblemowej wymiany to bym nie zastanawial sie i wymienil na HL bo jest to dopracowana, poczciwa 3ka

PS biala tapicerka ma z boku "skore" a czarna ma nadal welur czy tam alcantare

IMG_9287.jpeg

IMG_9295.jpeg

IMG_9319.jpeg

IMG_9293.jpeg

AF7B9E58-C2D1-4348-A8C5-EEBE957E29C1.jpeg
 
Last edited:

piotrazz

Posiadacz elektryka
Dzisiaj korzystając z Roadshow w Gdańsku miałem okazję przejechać się nowym modelem - TM3 LR HL. Oprócz kompletnego mindf*ck'a związanego z brakiem "stalk'ów" - to na plus wyciszenie, zawieszenie oraz komfort jazdy w porównaniu do mojego TM3 RWD. Zamykanie drzwi też mam wrażenie, że jest bardziej "premium" w porównaniu do moich obu modeli. Ekran z tyłu - spoko, ale dzieciaki pewnie chorobę lokomocyjną przez to by miały, trochę dość nisko na oglądanie filmów podczas jazdy. Listwa LED - fajny bajer, podobnie jak w moim poprzednim Superbie :) Wentylowane fotele - mogę sobie wyobrazić w lecie żeby się przydały do szybkiego schłodzenia. Ogólne wrażenie - znaczna poprawa.
 
Top