Siostra Irena

Posiadacz elektryka
Skoro kamery nie działają to sobie poszedłem podglądać, to przynajmniej od spodu kontrole zrobiłem 😉
 

Attachments

  • IMG_1813.jpeg
    IMG_1813.jpeg
    2,3 MB · Liczba wyświetleń: 90
  • IMG_1814.jpeg
    IMG_1814.jpeg
    1,6 MB · Liczba wyświetleń: 90
  • IMG_1816.jpeg
    IMG_1816.jpeg
    1,9 MB · Liczba wyświetleń: 87

jacwi

Nowy na Forum
Dobrze
Ufff... znowu jestem w Polsce wg Tesli ;-)
Czyli GPS działa, kamery podobno również wznowiły swoją działalność.
Jeszcze tylko formalności, ładowanie (na koszt serwisu) i mogę wracać do domu :)

Podobno winowajcą mógł był pęcherzyk powietrza, który dostał się "do jednego z układów" w procesie produkcji. I system zablokował komputer jazdy żeby ten się nie przegrzał. Stąd problemy. Generalnie serwis przebiegł mega sprawnie, rozpoczął się na czas i nie trwał przesadnie długo. Ponieważ nie było wiadomo ile będę czekać dostałem voucher na Ubera na 380 PLN żeby sobie pojeździć po mieście. Ale nie zdążyłem wykorzystać ;-) Pan serwisant cierpliwy, miły i odpowiedział na wszystkie moje dodatkowe pytania. Zatem wszystko na PLUS! :)

Informacja dla osób gdyby podobny problem się wydarzył w Waszych autach. Nie pomoże tutaj żaden twardy reset lub inny reset z internetowych wpisów. Mają na to inne sposoby w serwisie.

Do zobaczenia na trasie! :cool:
Fajnie, że w serwisie gładko poszło i przywrócili wzrok i orientację w terenie Twojej Tesli ;) Ja z identycznym problemem czekam na zdalną diagnostykę już dziewiąty dzień... Ponaglanie nic nie działa, ponoć jest sporo zgłoszeń serwisowych (co trochę martwi)... mam cierpliwie czekać :(
 

adamkru

Fachowiec
Dobrze

Fajnie, że w serwisie gładko poszło i przywrócili wzrok i orientację w terenie Twojej Tesli ;) Ja z identycznym problemem czekam na zdalną diagnostykę już dziewiąty dzień... Ponaglanie nic nie działa, ponoć jest sporo zgłoszeń serwisowych (co trochę martwi)... mam cierpliwie czekać :(
Kurcze, może wbiłem się w jakieś okienko albo to kwestia losu na kogo się trafi... bo faktycznie od mojej rejestracji wizyty serwisowej termin pojawił się szybko (na ponad tydzień do przodu). W międzyczasie dzwonili z DE i UK... ale to już nie miało o wpływu na umówioną wizytę.

Naciskaj ich :)
Trzymam kciuki!
 

mart15

Zadomawiam się
Skoro kamery nie działają to sobie poszedłem podglądać, to przynajmniej od spodu kontrole zrobiłem 😉
założyli Ci te czarne okrąglę podkładki albo miałes swoje? na coś trzeba jeszcze zwrócić uwagę?
Jutro idę do mojego wulkanizatora na wymianę opon - fajny chłopak, zmieniam opony u niego od lat ale trochę się stresuję bo Tesle do tej pory widział tylko w telewizji... zakupiłem czarne okrągłe podkładki pod podnośnik i wierze, że nic mi tam nie powygina...
 

Ratt

Posiadacz elektryka
założyli Ci te czarne okrąglę podkładki albo miałes swoje? na coś trzeba jeszcze zwrócić uwagę?
Jutro idę do mojego wulkanizatora na wymianę opon - fajny chłopak, zmieniam opony u niego od lat ale trochę się stresuję bo Tesle do tej pory widział tylko w telewizji... zakupiłem czarne okrągłe podkładki pod podnośnik i wierze, że nic mi tam nie powygina...
Zwróć mu w takim razie uwagę na moment dokręcenia śrub. W Tesli 175 Nm a w "normalnym" ICE to ok 120 130 Nm.
 

Psujek

Zadomawiam się
Będzie dobrze wczoraj zmieniałem u siebie - podkładki zalozone, auto ładnie do góry poszło (poduchy) nic się nie wygięło/uszkodziło
 

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
założyli Ci te czarne okrąglę podkładki albo miałes swoje? na coś trzeba jeszcze zwrócić uwagę?
Jutro idę do mojego wulkanizatora na wymianę opon - fajny chłopak, zmieniam opony u niego od lat ale trochę się stresuję bo Tesle do tej pory widział tylko w telewizji... zakupiłem czarne okrągłe podkładki pod podnośnik i wierze, że nic mi tam nie powygina...
Tak mieli swoje, ale na wszelki wypadek też miałem 😉
 

jacwi

Nowy na Forum
Kurcze, może wbiłem się w jakieś okienko albo to kwestia losu na kogo się trafi... bo faktycznie od mojej rejestracji wizyty serwisowej termin pojawił się szybko (na ponad tydzień do przodu). W międzyczasie dzwonili z DE i UK... ale to już nie miało o wpływu na umówioną wizytę.

Naciskaj ich :)
Trzymam kciuki!
Wreszcie... :) na 11 grudnia mam umówiony termin wizyty serwisowej w Ząbkach. Mam nadzieję, że naprawa ślepych kamer i martwego GPS też pójdzie gładko i od ręki. Prawdopodobnie, będzie jeszcze wymienione siedzisko tylnej kanapy (10 cm rysa), wada zauważona i zgłoszona jeszcze w ciągu 24-godzinnego okna od odbioru. Może dlatego też tak długo czekałem na termin, bo chcą usunąć wszystkie zgłoszone problemy podczas jednej wizyty.
 
Top