Powiem więcej - jak zadzwonisz na infolinię serwisu Tesli w Polsce to łączy się z Berlinem gdzie obsługują Polscy. Mają coś powalone z ta infolinią bo powinno łączyć z Ząbkami - jak sami twierdzą.Ja na razie nie mam Tesli, ale się rozglądam. I mam pytanie, odnośnie serwisu. Czy Teslę zarejestrowaną w jednym kraju EU (np. w Niemczech), można serwisować czy dokonywać napraw gwarancyjnych w innym kraju EU (np. w Polsce).
Czasami zdarzają mi się dłuższe pobyty tu czy tam, więc pytanie jak do tego podchodzi Tesla (z Peugeotem nie miałem problemów).
Powiem więcej - jak zadzwonisz na infolinię serwisu Tesli w Polsce to łączy się z Berlinem gdzie obsługują Polscy. Mają coś powalone z ta infolinią bo powinno łączyć z Ząbkami - jak sami twierdzą.
Tak czy inaczej - gdzieś tam w serwisie Berlin jest polska obsługa a auto też można tam serwisować.
Pewnie tak ale jak użyłem tej że stopki maila i wybrałem tonowo serwis to połączyło z Berlinem ale mówił ktoś od razu po polsku. Mówili że już kilka razy zgłaszali że infolinia jest źle skonfigurowsbaBo to jest ogólna techniczna infolinia.
Na PL do WA jest osobny numer.
Pod Twoim wpływem stworzyłem właśnie na forum ogólnym tesli wątek Awaryjność - co się Wam zepsuło, kiedy i z jakim przebiegiem. Byłbym zobowiązany abys rozpoczął bo ewidentnie jesteś "awangardą" przypadku made in tesla ale być może nie wyjątkiemSpokojnie, do moich przebojów jeszcze daleko.
Auto znowu stoi w serwisie - mocowania fotela kierowcy szlag trafił. Miałem fotel bujany.
Parę tygodni temu po miesiącu czekania przednia szyba, wcześniej wahacze przód, uszczelki drzwi, ograniczniki i inne.
Jeżeli do pierwszych HL tak samo się przyłożyli to słabo to widzę.
Najbardzej mnie śmieszy jak świerzaki którzy po internetowym hype z wypiekami na twarzy pędzili oddać swoje pieniądze Elonowi teraz puszczają posty w stylu: wysiadły kamery, nie działa ogrzewanie, śnieg w bagażniku, drzwi zamarzły, dach skrzypi, jak ładować jak port się na mrozie nie otwiera oraz gdzie ucieka prąd zima ....
Trzeba było czytać forum i moje posty.
Taka mściwa satysfakcja, ludzie się nie uczą na czyiś błędach. Jak ja kupowałem to M3 było parę na forum więc nie było się na czym uczyć, ale teraz?
@inter to zamiast trzymania przycisku P przez kilka sekund? Ciekawe jak to będzie na stacji kontroli pojazdów.Przy okazji jak w TM3HL włącza się hamulec awaryjny?