Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Dzięki za info.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Ja na razie nie mam Tesli, ale się rozglądam. I mam pytanie, odnośnie serwisu. Czy Teslę zarejestrowaną w jednym kraju EU (np. w Niemczech), można serwisować czy dokonywać napraw gwarancyjnych w innym kraju EU (np. w Polsce).

Czasami zdarzają mi się dłuższe pobyty tu czy tam, więc pytanie jak do tego podchodzi Tesla (z Peugeotem nie miałem problemów).
Powiem więcej - jak zadzwonisz na infolinię serwisu Tesli w Polsce to łączy się z Berlinem gdzie obsługują Polscy. Mają coś powalone z ta infolinią bo powinno łączyć z Ząbkami - jak sami twierdzą.
Tak czy inaczej - gdzieś tam w serwisie Berlin jest polska obsługa a auto też można tam serwisować.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
Powiem więcej - jak zadzwonisz na infolinię serwisu Tesli w Polsce to łączy się z Berlinem gdzie obsługują Polscy. Mają coś powalone z ta infolinią bo powinno łączyć z Ząbkami - jak sami twierdzą.
Tak czy inaczej - gdzieś tam w serwisie Berlin jest polska obsługa a auto też można tam serwisować.

Bo to jest ogólna techniczna infolinia.
Na PL do WA jest osobny numer.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Bo to jest ogólna techniczna infolinia.
Na PL do WA jest osobny numer.
Pewnie tak ale jak użyłem tej że stopki maila i wybrałem tonowo serwis to połączyło z Berlinem ale mówił ktoś od razu po polsku. Mówili że już kilka razy zgłaszali że infolinia jest źle skonfigurowsba
 

wiktor

Posiadacz elektryka
Trochę tak niepewnie piszę, ale w weekend 2 razy mi zajechano drogę i dwa razy musiałem depnąć mocno na hamulce + Tesla dźwiękiem alarmowała o tym, że może nastąpić kolizja. I miałem wrażenie, że zawibrowała mi kierownica jak w kontrolerze w PS ? Ktoś coś?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Broni, się kierownicą u mnie w Yoke też, to jest taka próba korygowania.. Np zmiana pasa bez kierunkowskazu ale przy włączonej tej opcji korekcji
 

Michal

Moderator
Kierownica wibruje też przy zmianie pasa bez kierunkowskazu, także tak - jest taka forma ostrzegania.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Spokojnie, do moich przebojów jeszcze daleko.
Auto znowu stoi w serwisie - mocowania fotela kierowcy szlag trafił. Miałem fotel bujany.
Parę tygodni temu po miesiącu czekania przednia szyba, wcześniej wahacze przód, uszczelki drzwi, ograniczniki i inne.
Jeżeli do pierwszych HL tak samo się przyłożyli to słabo to widzę.
Najbardzej mnie śmieszy jak świerzaki którzy po internetowym hype z wypiekami na twarzy pędzili oddać swoje pieniądze Elonowi teraz puszczają posty w stylu: wysiadły kamery, nie działa ogrzewanie, śnieg w bagażniku, drzwi zamarzły, dach skrzypi, jak ładować jak port się na mrozie nie otwiera oraz gdzie ucieka prąd zima ....
Trzeba było czytać forum i moje posty.
Taka mściwa satysfakcja, ludzie się nie uczą na czyiś błędach. Jak ja kupowałem to M3 było parę na forum więc nie było się na czym uczyć, ale teraz?
Pod Twoim wpływem stworzyłem właśnie na forum ogólnym tesli wątek Awaryjność - co się Wam zepsuło, kiedy i z jakim przebiegiem. Byłbym zobowiązany abys rozpoczął bo ewidentnie jesteś "awangardą" przypadku made in tesla ale być może nie wyjątkiem

 

daniel

Señor Meme Officer
Przy okazji jak w TM3HL włącza się hamulec awaryjny?
@inter to zamiast trzymania przycisku P przez kilka sekund? Ciekawe jak to będzie na stacji kontroli pojazdów.
 
Top