miksell

Posiadacz elektryka
A jakie zużycie energii przy 140 km/h?

Jak się włącza autopilota na bez wajchy??
 
Last edited:

zibizz1

Pionier e-mobilności
Prawym kółkiem raz domyślnie. Można przestawić na 2 i wtedy na raz jest sam tempomat. Komendy głosowe które wcześniej były w kółku są w osobnym przycisku i łatwo przypadkowo wcisnąć
 

miksell

Posiadacz elektryka
A na czym polega automatycznego paska ambient? On sam zmienia kolor czy intensywność? O co z tym chodzi?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Załączam test w deszczu na Nurburgringu - z komentarzy Miszy nie wygląda to dobrze - wygląda na to że lepszy zasięg uzyskano nie lepszą aerodynamiką, ale oponami Michelin e-Primacy o baaaardzo słabym trzymaniu i przyczepności. Przez większość jazdy po prostu pływają na zakrętach a raz przejechali skręt.
Słabe hamowanie (przez słabe opony, ale też usmażyły się) i problemy z zakręcaniem.
No nie wiem czy tego chciałbym dla siebie, raczej ceniłem świetne trzymanie poprzedniego modelu, co oczywiście wiązało się ze twardością zawieszenia, oraz porządnymi oponami. Niedobrze że się wycofują z dobrych opon. Dobre info dla mnie: oprócz amorków reszta zawieszenia jest taka sama, więc można dla komfortu wymienić na nowe i będzie jak w HL.
Cała jazda, zobaczcie sami:
 
Last edited:

inter

Pionier e-mobilności
Załączam test w deszczu na Nurburgringu - z komentarzy Miszy nie wygląda to dobrze - wygląda na to że lepszy zasięg uzyskano nie lepszą aerodynamiką, ale oponami Michelin e-Primacy o baaaardzo słabym trzymaniu i przyczepności. Przez większość jazdy po prostu pływają na zakrętach a raz przejechali skręt.
Słabe hamowanie (przez słabe opony, ale też usmażyły się) i problemy z zakręcaniem.
No nie wiem czy tego chciałbym dla siebie, raczej ceniłem świetne trzymanie poprzedniego modelu, co oczywiście wiązało się ze twardością zawieszenia, oraz porządnymi oponami. Niedobrze że się wycofują z dobrych opon. Dobre info dla mnie: oprócz amorków reszta zawieszenia jest taka sama, więc można dla komfortu wymienić na nowe i będzie jak w HL.
Cała jazda, zobaczcie sami:
Kto chce jeżdzić po torze, kupuje performance. Już wiadomo czemu tylko 201 km/h
 

to_masz

Posiadacz elektryka
Na pocieszenie na co dzień jeździsz z włączonym regen braking, esp i pewnie -250kg (-3 osoby) 🙃
 

inter

Pionier e-mobilności
Na pocieszenie na co dzień jeździsz z włączonym regen braking, esp i pewnie -250kg (-3 osoby) 🙃
Do szczupłych nie należeli, każdy chyba ze 100kg.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
Załączam test w deszczu na Nurburgringu - z komentarzy Miszy nie wygląda to dobrze - wygląda na to że lepszy zasięg uzyskano nie lepszą aerodynamiką, ale oponami Michelin e-Primacy o baaaardzo słabym trzymaniu i przyczepności. Przez większość jazdy po prostu pływają na zakrętach a raz przejechali skręt.
Słabe hamowanie (przez słabe opony, ale też usmażyły się) i problemy z zakręcaniem.
No nie wiem czy tego chciałbym dla siebie, raczej ceniłem świetne trzymanie poprzedniego modelu, co oczywiście wiązało się ze twardością zawieszenia, oraz porządnymi oponami. Niedobrze że się wycofują z dobrych opon. Dobre info dla mnie: oprócz amorków reszta zawieszenia jest taka sama, więc można dla komfortu wymienić na nowe i będzie jak w HL.
Cała jazda, zobaczcie sami:

Ja nie jestem specjalistą, ale mi się świetnie na tych oponach trzyma na suchym. Wczoraj sprawdzaliśmy na ostrych zakrętach.

Sprawdźcie wczoraj wieczorem zaktualizowałem mojego 1szego posta.

Gdyby było tak mokro jak oni mieli to nawet bym nie próbował tak jeździć.
 

TomRS

Posiadacz elektryka
Najważniejsze zdania padły na koniec - samochód jest świetnie kontrolowalny w takich warunkach. Opony kompletnie nie nadają się do takiej jazdy. Ale zauważcie, że mimo to byli praktycznie najszybsi na torze (poza Porsche i jeszcze jakieś jedno auto ich minęło ) W takich warunkach (mokro i zimno) tory są brutalnie śliskie z powodu nagumowania stref hamowania i ciasnych zakrętów . Tam jedynie wyścigowa opona deszczowa oferuje sensowną przyczepność. Wiec tak naprawdę, to dosyć pozytywny obraz się wyłania z tego filmu.
 
Top