Komendy głosowe które wcześniej były w kółku są w osobnym przycisku i łatwo przypadkowo wcisnąć
Kto chce jeżdzić po torze, kupuje performance. Już wiadomo czemu tylko 201 km/hZałączam test w deszczu na Nurburgringu - z komentarzy Miszy nie wygląda to dobrze - wygląda na to że lepszy zasięg uzyskano nie lepszą aerodynamiką, ale oponami Michelin e-Primacy o baaaardzo słabym trzymaniu i przyczepności. Przez większość jazdy po prostu pływają na zakrętach a raz przejechali skręt.
Słabe hamowanie (przez słabe opony, ale też usmażyły się) i problemy z zakręcaniem.
No nie wiem czy tego chciałbym dla siebie, raczej ceniłem świetne trzymanie poprzedniego modelu, co oczywiście wiązało się ze twardością zawieszenia, oraz porządnymi oponami. Niedobrze że się wycofują z dobrych opon. Dobre info dla mnie: oprócz amorków reszta zawieszenia jest taka sama, więc można dla komfortu wymienić na nowe i będzie jak w HL.
Cała jazda, zobaczcie sami:
Do szczupłych nie należeli, każdy chyba ze 100kg.Na pocieszenie na co dzień jeździsz z włączonym regen braking, esp i pewnie -250kg (-3 osoby) 🙃
Załączam test w deszczu na Nurburgringu - z komentarzy Miszy nie wygląda to dobrze - wygląda na to że lepszy zasięg uzyskano nie lepszą aerodynamiką, ale oponami Michelin e-Primacy o baaaardzo słabym trzymaniu i przyczepności. Przez większość jazdy po prostu pływają na zakrętach a raz przejechali skręt.
Słabe hamowanie (przez słabe opony, ale też usmażyły się) i problemy z zakręcaniem.
No nie wiem czy tego chciałbym dla siebie, raczej ceniłem świetne trzymanie poprzedniego modelu, co oczywiście wiązało się ze twardością zawieszenia, oraz porządnymi oponami. Niedobrze że się wycofują z dobrych opon. Dobre info dla mnie: oprócz amorków reszta zawieszenia jest taka sama, więc można dla komfortu wymienić na nowe i będzie jak w HL.
Cała jazda, zobaczcie sami: