S3XY - commander, buttons czy knob?

inter

Pionier e-mobilności
To od s3xy buttons, działa jeszcze prościej. Wykrywa telefon, zaczyna migać kierunkami, jeżeli do czasu odliczania nie otworzysz drzwi to auto otworzy bagażnik. No i to jest jeszcze wersja beta więc ostrożnie.
Dokładnie, dlatego zwiekszyłem czas, aby nie ścigać się z bagażnikiem.
 

nabrU

Moderator
Ale w czym jest problem. Jest przecież dodatkowe ustawienie w S3XY, że funkcja otwierania bagażnika działa albo zawsze albo tylko wtedy gdy przy wyjściu z samochodu kierowca ponownie (czyli już po otwarciu swoich drzwi) wciśnie przycisk ich otwarcia.
Ja tak ustawiłem dzisiaj i to ma dla mnie sens (i mi działa), bo na przykład łażę wokół samochodu z jakieś przyczyny to nie chcę aby mi się bagażnik otwierał przypadkowo. Ale jak jadę do sklepu na zakupy, to wysiadając wciskam przycisk na drzwiach (samochód potwierdza klaksonem aktywację tej funkcji) i idę na zakupy. Wracając ze sklepu auto wykrywa telefon i zaczyna migać światłami i po chwili otwiera bagażnik, gdzie wkładam reklamówki z zakupami.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wg mnie jest to i ze strony Tesli i potem S3xy slabe rozwiązanie , bo obarczone dodatkowymi warunkami , które jeszcze bardziej są niestandardowe. Gorzej jak klakson , yoke , czy kierunki.
Jedynie co dobre to zaskoczą złodzieja .
Przy zelektryfikowanych drzwiach to działanie z klamkami jest wykluczone .
Duza obawa przywalenia bagażnikiem w przeszkodę i np inne auto z tyłu
Na tą chwilę dla mnie to daje więcej problemów jak korzyści .
Polecam jak już ktoś musi kit kick sensor tradycyjny.
To tylko przyklad

A tu moj stary filmik jak jeszcze nie widziałem gdzie zamontowałem :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ponoć tak ma działać wg ich opisu, wgrałem zmiany, a w weekend przetestuję tego AP, bo traska wpadnie.
No i nie wiem ? Wyznaczylem trasę wyjechałem na S dałem gazu ponad 150 i pojawiła się czerwona kierownica .
Za krótki odcinek aby się bawi,ć bo nie miałem czasu i tylko od zjazdu do zjadu .
Przejąłem kierowanie, czy to tak ma działać? Nie wiem ? Nie widzę roznicy albo jeszcze czegoś nie kumam?
Na spokojnie trzeba to zrobić gdy jest mały ruch
Ad bagażnik to funkcja sterująca w drzwiach automatycznych jest nie do przyjecia . Zresztą S i X są po za targetem i Tesli i S3xy
 

Pepek

Posiadacz elektryka
No i nie wiem ? Wyznaczylem trasę wyjechałem na S dałem gazu ponad 150 i pojawiła się czerwona kierownica .
Za krótki odcinek aby się bawi,ć bo nie miałem czasu i tylko od zjazdu do zjadu .
Przejąłem kierowanie, czy to tak ma działać? Nie wiem ? Nie widzę roznicy albo jeszcze czegoś nie kumam?
Na spokojnie trzeba to zrobić gdy jest mały ruch
Wg ich opisów to powinno działać tak - masz AP na 140km/h. Przekraczasz to na dłużej (bo na 2-3s nieraz przekraczałem i nie wyłączało AP), bo wyprzedzasz czy coś i Tesla wyłącza Ci AP blokując go do końca danej jazdy. Z tym ustawieniem, to nie Tesla Ci wyłączy AP jak przekroczysz prędkość, tylko SEXY powinno Ci to wyłączyć, więc nie będzie blokady AP do końca jazdy. Dodatkowo po powrocie do 140km/h powinno Ci samo ponownie reaktywować AP.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
U mnie Tesla obraża się przy ~144km/h, tez musze sprawdzić tą opcje bo juz nie raz miałem tak że po wjeździe na drogę aktywowałem AP, zbyt mocno się rozpedziełem i koniec z AP az do zjazdu.

@Bronek może byc tak że jak sie wciśnie za mocno to Commnader nie zdąży wyłączyć:)
 
Last edited:

zibizz1

Pionier e-mobilności
To oficjalne API po bluetooth(nawet jeśli dla wybrańców) pomiędzy samochodem i innymi urządzeniami to bardzo interesująca sprawa. W końcu po aktualizacji oprogramowania Tesli nie powinny się psuć funkcje commandera i na ekranie będą widoczne wszystkie zmiany.(przynajmniej funkcji wspieranych przez API, bo nie wszystko co da sie zrobić przez wpięcie sie kabelkami Tesla udostępnia)
 

kaktus

Posiadacz elektryka
To oficjalne API po bluetooth(nawet jeśli dla wybrańców) pomiędzy samochodem i innymi urządzeniami to bardzo interesująca sprawa. W końcu po aktualizacji oprogramowania Tesli nie powinny się psuć funkcje commandera i na ekranie będą widoczne wszystkie zmiany.(przynajmniej funkcji wspieranych przez API, bo nie wszystko co da sie zrobić przez wpięcie sie kabelkami Tesla udostępnia)
W sumie ciekawe czy nie wyjdzie wersja bez wpinania kabla, jeśli API po Bluetooth będzie działo. Taka chętnie bym nabył, do wpinania kostek mam obrzydzenie.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
U mnie Tesla obraża się przy ~144km/h, tez musze sprawdzić tą opcje bo juz nie raz miałem tak że po wjeździe na drogę aktywowałem AP, zbyt mocno się rozpedziełem i koniec z AP az do zjazdu.

@Bronek może byc tak że jak sie wciśnie za mocno to Commnader nie zdąży wyłączyć:)
No i sprawdziłem to kilkukrotnie (dziś i w piątek) - działa fajnie. Przy przyspieszaniu przy ok. 143 km/h wyłącza się AP, a po zwolnieniu przy ok. 137 km/h z powrotem włącza się AP. Dla mnie zmiana bardzo git i będzie używane. :)
 
Top