dj.jozwiak

Nowy na Forum
Wszystkie 94Ah.
Obawiam sie, ze zaden z nich nie ma juz gwarancji (moj nie mial).
Jezeli chesz sie ladowac na szybkich CCS to dochodzi koniecznosc odplatnej aktualizacji sterownika (~600-900 zl).
 

turtleonsnb

Nowy na Forum
Wszystkie 94Ah.
Obawiam sie, ze zaden z nich nie ma juz gwarancji (moj nie mial).
Jezeli chesz sie ladowac na szybkich CCS to dochodzi koniecznosc odplatnej aktualizacji sterownika (~600-900 zl).
Opowiedz coś więcej. Zadowolony? Jaki przebieg, ubytek pojemności baterii, koszta po zakupie itp?
 

dj.jozwiak

Nowy na Forum
Tak, nawet bardzo. Baterie sprawdze przy 20st C., ale juz teraz w ruchu miejsko-podmijeskim robie 250 km. Przebieg 17k km.
Koszty? Opony, pranie calej tapicerki, czyszczenie klimy+filtr kabinowy, trojkat, gasnica, aktualizacja sterownikow. I chyba dojda laczniki przedniego stabilizatora bo delikatnie cos slychac (~500 zl).
 

turtleonsnb

Nowy na Forum
@dj.jozwiak dobrze to słyszeć. To rozumiem, że wszystkie kable były w zestawie z samochodem? Sprawdzałeś na kompie degradację baterii? A mogę spytać o cenę, jeśli to nie tajemnica? I jak wyglądał zakup poprzez tą licytację, bo widzę, że nie każdy ma tam dostęp? Chcicałbym rozważyć takie i3 vs i3s 120Ah vs TM3 SR/LR pod kątem cenowym do tego co oferują.
Ale brzmi to dobrze :)
 

dj.jozwiak

Nowy na Forum
@dj.jozwiak dobrze to słyszeć. To rozumiem, że wszystkie kable były w zestawie z samochodem? Sprawdzałeś na kompie degradację baterii? A mogę spytać o cenę, jeśli to nie tajemnica? I jak wyglądał zakup poprzez tą licytację, bo widzę, że nie każdy ma tam dostęp? Chcicałbym rozważyć takie i3 vs i3s 120Ah vs TM3 SR/LR pod kątem cenowym do tego co oferują.
Ale brzmi to dobrze :)
byla tylko ladowarka jednofazowa, czyli standardowo. 65k netto + 2 prowizja +pozostale koszty jak juz wczesniej wspomnialem. Nie sprawdzalem degradacji baterii, ale jezeli wczoraj udalo mi sie przejechac 250km, to nie jest zle:)
Co do zakupu, to musisz miec firme, zajmujaca sie obrotem samochodami lub kogos, kto ja ma i kupi Ci u nich samochod.
TM3 to oczywiscie inna liga inne koszty, ale rozumiem bo sam mialem ten dylemat.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
cena minimalna 65k netto, ponizej tej kwoty nie sprzedawali.
A to moze, ja widzialem tylko aukcje po tyle sie konczace. A ladowarki chyba i3 mialy wszystkoe 3fazy...
 

turtleonsnb

Nowy na Forum
byla tylko ladowarka jednofazowa, czyli standardowo. 65k netto + 2 prowizja +pozostale koszty jak juz wczesniej wspomnialem. Nie sprawdzalem degradacji baterii, ale jezeli wczoraj udalo mi sie przejechac 250km, to nie jest zle:)
Co do zakupu, to musisz miec firme, zajmujaca sie obrotem samochodami lub kogos, kto ja ma i kupi Ci u nich samochod.
TM3 to oczywiscie inna liga inne koszty, ale rozumiem bo sam mialem ten dylemat.
Jeździłem jak narazie tylko i3s, musze sprawdzić i3 żeby się nie zawieść na i3.
W tej cenie innej opcji nie widzę. Jakbym się już decydował to dam znać bo pewnie jakieś pytania się urodzą. Jeśli się nie zdecyduje np na S90 T8 to sprawdzę jeszcze opcje jak wygląda temat ściąganie z zagranicy i usa.
A co do tych aukcji to na VAT-marże można to kupić żeby nie płacić całego 23%?
 

Cav

Pionier e-mobilności
A co do tych aukcji to na VAT-marże można to kupić żeby nie płacić całego 23%?
Co Wy z tym VAT marża, przecież to też jest 23% vat, tyle że od różnicy w cenie brutto, a nie DRUGI RAZ od pełnej wartości samochodu.
Jak te samochody są na firmę i vat w momencie zakupu był odliczony, to nie można ich sprzedać w kwocie netto, sprzedawca MUSI doliczyć 23% vat.
No chyba że sprzedaje na eksport.
 
Top