Skandaliczna jakość samochodu

Bronek

Pionier e-mobilności
No weź, proszę cię, nie pisz o rzeczach o których nie masz pojęcia. Jaki wózek widłowy.... 🤦🏻‍♂️
O jejku... Pomylił ze spychaczem.
 

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Marża na Model 3 w 2017 była szacowana przez Munro Associates na poziomie 35%! Od tego czasu zrobili taniej w produkcji, ale potem dali pompę ciepła, nowe reflektory, automatyczną klapę bagażnika, teraz podgrzewaną kierownicę i znowu gdzieś na poziomie 30-35%.
20-25% to ich średnią marża licząc z produkcją TMS oraz TMX.
Podgrzewana kierownica za dopłatą, a przyoszczędzili na usuniętym radarze i "chrome delete".
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Na ten moment na przykład mnie troche wkurza że lampa która była zalana od początku, poddała się całkowicie i zgasła, i już musze jechać 400km do serwisu, spędzić tam pewnie ze 3-4 godziny, i wracać 400km, cały dzień w plecy, bo nie dało się tego auto porządnie przejrzeć przed wydaniem i wymienić to od razu.
Lipa zupelna.
Ogolnie, kupowanie samochodu z najblizszym serwisem 400 km dalej jest slabym pomyslem.
Tesla bedzie musiala sie w PL troche rozwinac jezeli chodzi o serwisy bo zniesmaczonych klientow bedzie coraz wiecej.
Ogolnie widac ze ssanie na te auta (TM3) jest olbrzymie i za sprzedaza nie nadazaja SC i centra serwisowe w non-core rejonach.

PS. Mnie ogolnie dziwi ze nie podpisali umowy ramowej na takie drobne naprawy z jakas siecia serwisowa typu Bosch Service czy cos w tym stylu.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Na ten moment na przykład mnie troche wkurza że lampa która była zalana od początku, poddała się całkowicie i zgasła, i już musze jechać 400km do serwisu, spędzić tam pewnie ze 3-4 godziny, i wracać 400km, cały dzień w plecy, bo nie dało się tego auto porządnie przejrzeć przed wydaniem i wymienić to od razu.
A próbowałeś poprosić, aby przyjechał do Ciebie serwis mobilny?
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Gdzie znajdzie? Na przykład na tym forum, niemieckim, francuskim lub podobnym? Czy są jakieś dedykowane miejsca na oficjalnej stronie producenta? To "wiele" o których wspominasz to są właśnie takie fora jak to. W mojej opinie pisać trzeba, natomiast nie ma obowiązku czytania.
Wystarczy wpisać w Google: „Jakość Tesli” - spróbuj.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Wystarczy wpisać w Google: „Jakość Tesli” - spróbuj.
Ja nie rozumiem tematu, że się nie znajdzie informacji o jakości Tesli. Co wy ludzie gadacie? Każde jedno zgrzybiałe forum motoryzacyjne, każda gazetka w stylu Auto Świat z dziadami samochodowymi typu pana Zientarskiego aż się bije o taki temat. Choćby TYLKO jedna Tesla była źle zrobiona, albo miała wypadek i stanęła w płomieniach to będą temat cisnąć jak karpie na święta. Tak po prostu wygląda konserwatywna motoryzacja, oni (kochają/mają płacone przez) koncerny ze starą dobrą tradycyjną motoryzacją. Już pominę jakie szambo zawsze jest w komentarzach, zawsze jest jęczenie na normy emisji spalin i że elektryki zabijają duszę auta. Moim ulubionym komentarzem kiedyś przeczytanym było "Obym dożył czasów, że moje wnuki będą mogły jeździć turbodieslem" :).

Pamiętam jak przez kilka lat się zmieniała narracja tych wszystkich mediów. Najpierw było "He he he bateryjkowozy się do niczego nie nadają" potem było "he he he ile oni tego wyprodukują pewnie nic", teraz jest albo "co wy gadacie auto na baterie, WODÓR TO JEST PRZYSZŁOŚĆ", "Zaraz te wszystkie inne koncerny dogonią Teslę i ją ZMASAKRUJĄ, poczekajcie tylko" albo właśnie ciśnięcie po jakości.

Ja tu nikogo nie szkaluję, niech ktoś jeździ czym chce ale każda jedna wpadka Tesli to jest rzut szarańczy na temat i wszędzie o tym trąbią. O jakości Modelu 3 słyszę od startu produkcji w 2017. Jeśli ktoś twierdzi, że nie ma materiałów źródłowych i informacji na ten temat to po prostu nic w tym temacie nie zrobił.
 
Last edited:

slaveq

Pionier e-mobilności
Top