turez

Zadomawiam się
A kupując mustanga wspierasz pracujących tam mieszkańców Wrocławia i okolic;)

Ja to bym eniaqa nie rozważał ze względu na to, że id.4 ma wszystko to samo a jest po prostu tańszy o te kilkanaście tysi. No chyba, że kogoś urzeka bryła czeskiego elektryka.
 

Lsk

Zadomawiam się
A kupując mustanga wspierasz pracujących tam mieszkańców Wrocławia i okolic;)

Ja to bym eniaqa nie rozważał ze względu na to, że id.4 ma wszystko to samo a jest po prostu tańszy o te kilkanaście tysi. No chyba, że kogoś urzeka bryła czeskiego elektryka.
Ja się nie zgłębiałem za bardzo, ale na ta chwile gdybym miał wybierać z tych przedstawionych tutaj to wziął bym Hyundaia, ale to tylko wizualnie i technicznie. Niewątpliwie bardzo ważny jest aspekt dostępności którego tutaj nie rozpatruje.
 

Ajax

Nowy na Forum
Faktycznie na id4 nie zwracalem uwagi, ale po zapoznaniu się z cennikiem, doposażeniem go, wychodzi ioniq 5... i znowu ten sam temat dopłat do ładowania 100kW itd. Itp.
Na Eniaqa podobno czeka się 4 mie. na ioniqa wstępnie usłyszałem 6 mie.
 
Last edited:

Mindive

Fachowiec
Jak zamawiałem skodę, to VW w ogóle nie oferował opcji leasingu z dużym wykupem: max 30%. Wiec sumarycznie koszt 3 lat skody wychodził mniej, pomimo droższej pozycji na fakturze, niż teoreczynie tańszy Id4. Więc warto też porównać kwestie finansowania jak się teraz mają u poszczególnych producentów.
O co chodzi z tymi dopłatami do ładowania? W id4 trzeba dopłacać do lepszej ładowarki?
W ID4 bardzo brakuje mi skórzanej tapicerki - przy dzieciach z tej alcantary nic nie zostanie. W ogóle wnętrze auta wygląda brzydko, te podłokietniczki kojarzą mi się ze starymi PKSami, a dominującym elementem kabiny jest uchwyt na kubek... Ja zwyczajnie nie mogę na to patrzeć. Do tego gama kolorów auta jest mdła. Ioniq ma piękne kolory, skoda też kilka ładnych odcieni. Ja tam lubię patrzeć na ładne auto pod domem czy na parkinku :)
 

vwir

Pionier e-mobilności
kupujemy samochod oczami. Przypatrz sie skodzie, przypatrz sie hyundaiowi. Zobacz wnetrze.
zasieg porownywalny, wiec co jeszcze moze byc wazne?
hyundai tez szykuje niezly pakiet dla nabywcy w postaci wydluzonej gwarancji. Dosc odwazna sylwetka hyndaia vs. klasyczna skoda. Dlugo bym sie nie zastanawial majac taki wybor. Nie wiem czy nie zostane zrugany stawiajac do szeregu mustanga e-mach. Tylko cena 50k wyzej
Czemu 50 wyżej? Przy konfiguracji takiej jak wspomniana skoda cena taka sama (247 570PLN za RWD, extended range). Tylko w mustangu jest większa bateria (88kWh).
 

Ajax

Nowy na Forum
Osobiście myślę, o Ioniq 5 (73 kWh 2WD) + Comfort - cena to około 210k ale bez pompy ciepła. Enyaq wychodzi podobnie, jak nie drożej 80 startuje od 211k. Mustang RWD standard 216k costam się dorzuci i ucieka troche.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jedyne co możesz dorzucić w mustangu to pakiet technologiczny za 8,5tys (lepsze nagłośnienie, kamery 360 stopni, bagażnik otwierany bezdotykowo). Ewentualnie jego droższą wersja z dachem panoramicznym. Tyle. Niczego więcej się już dołożyć nie da.
 

kARPIU

Fachowiec
Czemu 50 wyżej? Przy konfiguracji takiej jak wspomniana skoda cena taka sama (247 570PLN za RWD, extended range). Tylko w mustangu jest większa bateria (88kWh).
Masz racje. przyjalem ze skoda ma naped na tyl i nawet jej nie rozwazalem a mustang mnie interesowal ale w wersji AWD z rozszezonym zasiegiem. A to juz koszt 300k
 

Mindive

Fachowiec
Masz racje. przyjalem ze skoda ma naped na tyl i nawet jej nie rozwazalem a mustang mnie interesowal ale w wersji AWD z rozszezonym zasiegiem. A to juz koszt 300k
A dlaczego dyskwalifikujesz Skodę że względu na tylny napęd? Przecież w elektryku to zaleta, bo takie koło bardzo ciężko zrywa przyczepność przy przyspieszeniu. Nie ma boksowania jak w przypadku napędu przedniego dużej mocy. A tył nie ucieka, bo elektronika pilnuje. Zima też jedzie lepiej (ID3) niż kona... Co ci w nim nie odpowiada, może coś przeoczyłem?
 
Top