Skoda Enyaq iV

vwir

Well-known member
Czekaj czekaj... Zapytali użytkowników samochodu czy im się podoba ich własne auto? No to jakiej odpowiedzi się spodziewali? Niebardzo mi się chce wierzyć, że to były ankiety wśród użytkowników. Może raczej czytelników?
 

Mindive

Member
Czekaj czekaj... Zapytali użytkowników samochodu czy im się podoba ich własne auto? No to jakiej odpowiedzi się spodziewali? Niebardzo mi się chce wierzyć, że to były ankiety wśród użytkowników. Może raczej czytelników?
Niestety nie udało mi się znaleźć dokładnej metodologii, gdyż jest to czasopismo papierowe, do tego wydawane nie Polsce. Być może Polski odpowiednik opublikuje dokładne dane. Artykuł nie jest jednoznaczny kto był ankietowany, w jednym miejscu piszą "readers", w drugim "participants". Jest to wydanie coroczne konkursu, więc na pewno nie opierają się na samych użytkownikach Enyaqów, bo tych chyba nawet nie sprzedali tyle w Niemczech. Więc raczej interpretowałbym to tak, że auto jest doceniane jako auto rodzinne wśród czytelników czasopisma, spośród których być może jest właścicielami Enyaqa.
 

Mindive

Member
Czy jest możliwość wyświetlania aktualnej pozycji samochodu w apce mySkoda albo na Skoda Connect?
U mnie niestety na ten moment wyświetlana jest jedynie pozycja telefonu. Z tego co wiem auta z koncernu VAG nie przesyłają dokładnej pozycji - dane te są chyba zaszyfrowane czy w jakiś sposób niedostępne dla producenta. Z tego wynika m.in ułomna funkcjonalność tronity - nie pokazuje dystansu, zużycia itp. Być może jest to związane z rodo lub obawą producenta o przypięcie łatki, że "auta VAG śledzą swoich użytkowników". Takie moje domysły 🤷
 

Mindive

Member
Razem z Fredrikiem Larssonem z FB grupy zrobiliśmy listę zauważonych bugów i życzeń do Skody, które społeczność by chciała poprawić lub wprowadzić w przyszłych aktualizacjach.

Lista po angielsku, można plusować pozycje, które uważamy za wartościowe dla nas lub dopisywać swoje własne. Tagi są nadawane przez moderatora. Wylewajcie swoje żale do woli - lista jest udostępniana ludziom z dev teamu Skody pracującymi nad kolejnymi updateami systemu :)

 

KorekSAN

Member
szkoda ze nie moge sie spodziewac elektrycznej klapy jako update :D
żebyś wiedział. Ale pocieszam się faktem że:
a) gdybym ja zamówił to pewnie bym czekał 3 miesiące dłużej na produkcję
b) musi być coś czego będę chciał w nastepnym samochodzie - na razie to ta klapa jest pierwsza na liście
 

kane

New member
żebyś wiedział. Ale pocieszam się faktem że:
a) gdybym ja zamówił to pewnie bym czekał 3 miesiące dłużej na produkcję
b) musi być coś czego będę chciał w nastepnym samochodzie - na razie to ta klapa jest pierwsza na liście
ja bylem pewien ze zamowilem.... (a raczej ze jest w standardzie) a tu psikus.
cos co bedzie w nastepnym samochodzie? zdecydowanie wentylowane fotele. mialem raz i tesknie.
 

Mindive

Member
Brytyjski kanał YT CarGurus UK zrobił test w kategorii rodziny SUV do £45 000. Wygrał Enyaq, w finale walczył z e-Niro. W teście nie było dostępnego Ionica czy EV6.

 

ATnet

Active member
Widzialem Skode i IONIC5, w zyciu bym nie zaplacil za auto z napedem na jedna oske 250K, rozumiem ze Polacy sa przywiązani do marek niemieckich, ale za te pieniazki mozna nabyc zdecydowanie lepsze auto. Chocby te bebnowe hamulce w Skodzie to jakas kupa totalna….
 

ATnet

Active member
L
Brytyjski kanał YT CarGurus UK zrobił test w kategorii rodziny SUV do £45 000. Wygrał Enyaq, w finale walczył z e-Niro. W teście nie było dostępnego Ionica czy EV6.

To moze tam inaczej kosztuja te auta, za eNiro full wypas z wszystkim co sie da zapłaciłem 185k, to do 256k za kure jest duża roznica….
 

solik

Active member
To samo moze ktos powiedziec o tobie, 185k za C-SUV z napedem na przod gdzie za 199k jest TM3 SR+ z napedem na tyl i zdecydowanie ciekawszymi systemami/osiagami :) takze tego
 

JareG

Active member
W tym przypadku CCC = Skoda jest za droga (IMHO).. nad TM3 można się zastanawiać :)

Pozdrawiam
 

ATnet

Active member
To samo moze ktos powiedziec o tobie, 185k za C-SUV z napedem na przod gdzie za 199k jest TM3 SR+ z napedem na tyl i zdecydowanie ciekawszymi systemami/osiagami :) takze tego
Ale wierz mi że miałem dylemat, tyle ze Kijanka daje finansowanie na poziomie 0% co przekłada się na oszczędność kolejnych 12k.
Co przeważyło że Tesla ma mało wiarygodny serwis, a po drugie TM3 to maleńkie auto, a większy model Y to znowu bardzo duży skok cenowy nie wiadomo znowu za co....
Uważam że przy cenie Enyaka można kupić EV-6 które jest zdecydowanie lepszym autem z napędem 4x4, wielkościowo podobnym, lepiej wykonanym z dużo lepszymi multimediami, po prostu pod każdym względem lepszym.... Obejrzałem te germańskie wynalazki i żaden nie jest wart swojej ceny. Ani E-Tron ani ID.3-4 ani skoda. Mam wrażenie ze oni robią te auta za karę, bo muszą. Ford czy KIA widać ze się przyłożyli, ich auta maja jakąś koncepcję i realizują pomysł na swoją modłę. Grupa WV robi to jak zawsze, czyli nijak bez pomysłu i jakiegokolwiek polotu...
 
Top