krzyss

Pionier e-mobilności
Ale straty sa wieksze, jezdziles eniro dynamicznie ? Glupi leaf jak wcisniesz to mieli kolami.
Mialem i3 i zrobilem nim 25000km i zlego nic nie powiem na tyl naped mimo ze mial cienkie oponki. Vw id3 tez sie przyjemnie prowadzi i nawet mocno cisniety tej trakcji tak bardzo nie gubi.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Ale straty sa wieksze, jezdziles eniro dynamicznie ? Glupi leaf jak wcisniesz to mieli kolami.
Ale jedzie prosto - a to jest priorytet.
Trakcję idzie gazem wysterować, wpadania do rowu na śliskim niekoniecznie.

Ciekawa byłaby statystyka wypadkowości i3 w innogy vs leaf/zoe w vozilli.
Nie mam złudzeń, że w innogy było dużo gorzej - i dlaczego tak było.
 
Last edited:

Cav

Pionier e-mobilności
Dla bardziej doświadczonego też jest bezpieczniejszy, tyle że granica jest dalej przesunięta.
To tak jak w terenie - im lepsza terenówka, tym dalej musi jechać traktor....

Ale znajdą się warunki, że i doświadczony zostanie pokonany przez RWD, więc po co ryzykować niepotrzebnie?
 

Cav

Pionier e-mobilności
Nie tylko, bo to by stawiało jeszcze większy mur przy zakupie ev.
Nie każdy musi mieć maks. wypas i cisnąć gaz do oporu w każdym momencie.
Elektryki przyspieszają wystarczająco dobrze i bez tego.
 
Last edited:

Mindive

Fachowiec
Skoda nie stawia muru, tylko buduje most dla ludzi, dla których Tesla 3 jest za mała, a X za drogi. Chyba nikt, kto potrzebuje małego (w sensie bagażnika, relingów, szerokości kanapy z tyłu) zwinnego auta do przemieszczania się solo nie kupi Enyaqa, bo to wielka rodzinna krowa, niezależnie od napędu jaki jej damy. Dla zainteresowanych opcje 4x4 będzie można zamawiać w październiku z odbiorem w 2022 roku.
 

Najnowsze dyskusje

Top