SQ6 - już w garażu

TomiB

Fachowiec
Ok, chyba jedyne co pozostało Ci to zmienić serwis albo wypowiedzieć umowę. Mój (muszą polecić Audi Kraków Zakopiańska) ogarnia. Ich demówka na początku miała problemy- zaktualizowali z sukcesem. Moją od kopa dobrze zaktualizowali. Te skrypty z CARAID przypuszczam, że są nieodporne na zmiany konfiguracyjne i zwyczajnie mechanik/elektryk tego nie ogarnie. Nie jego wina, łatwo nie jest, ale z czytania tych kilu forów wydaje mi się, że są serwisy, które mają know how i ogarniają i takie które nie.

Widziałem test nowej A6 e-tron z monitorami zamiast lusterek. Zgadnij co się w niej zawiesza :)
Poczekam jeszcze trochę, mam nadzieję że naprawią. Na szczęście mam jeszcze Audi A6 i VW ID.5, więc jest czym jeździć. Z ID.5 z początku też były jakieś drobne problemy softowe, ale po ostatnich aktualizacjach jest naprawdę dobrze (soft 3.7). Przejechane 42 tyś km w 2 lata. Liczę, że Audi się ogarnie i też zrobią porządek z softem.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Poczekam jeszcze trochę, mam nadzieję że naprawią. Na szczęście mam jeszcze Audi A6 i VW ID.5, więc jest czym jeździć. Z ID.5 z początku też były jakieś drobne problemy softowe, ale po ostatnich aktualizacjach jest naprawdę dobrze (soft 3.7). Przejechane 42 tyś km w 2 lata. Liczę, że Audi się ogarnie i też zrobią porządek z softem.
Dobrze wiedzieć że VW już się ogarnął. Mają naprawdę dobre ceny ostatnio.
 

TomiB

Fachowiec
Auto odebrane z serwisu. Naprawa zajęła dokładnie tydzień. Okazało się, że problemem było zbyt wysokie napięcie w instalacji 12V, co powodowało wyłączanie się komponentów. Moc ładowania na AC jest teraz prawidłowa 11kW, ADAS działa. Nadal oczywiście nie działa plug&charge i pakiet danych, ale po tej przygodzie z przewagą dzięki technologii nawet nie będę próbował tego aktywować do czasu aż Audi poprawi soft.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Auto odebrane z serwisu. Naprawa zajęła dokładnie tydzień. Okazało się, że problemem było zbyt wysokie napięcie w instalacji 12V, co powodowało wyłączanie się komponentów. Moc ładowania na AC jest teraz prawidłowa 11kW, ADAS
Ciekawe by było wyjaśnienie tego fenomenu.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Auto odebrane z serwisu. Naprawa zajęła dokładnie tydzień. Okazało się, że problemem było zbyt wysokie napięcie w instalacji 12V, co powodowało wyłączanie się komponentów. Moc ładowania na AC jest teraz prawidłowa 11kW, ADAS działa. Nadal oczywiście nie działa plug&charge i pakiet danych, ale po tej przygodzie z przewagą dzięki technologii nawet nie będę próbował tego aktywować do czasu aż Audi poprawi soft.
Tydzień po moich przebojach w Tesli to jak od ręki. Super że znów możesz cieszyć się nowym autem, wiem jak to boli jak ciągle coś.
 

Darski

Q6 e-tron
Ja tam generalnie zazwyczaj nie daję wiary w dziwne diagnozy ASO. Ale coś zrobili czy postał tydzień i samo minęło? Bo jak samo minęło to pewnie samo wróci (oby nie).
Wrócę do do poprzedniego Tiguana. Jak go odebrałem to po dwóch dniach nie chciał zapalić. Kyeless tak jakby w ogóle "kluczyka nie przekręcał" żeby ruszyć rozrusznikiem. Raz przyjechał mobilny mechanik, podłączył do ładowania i ruszył, za 3 dni to samo, tym razem już nie chciał ruszyć więc go zabrał na lawetę i na lawecie odpalił ale mimo to uparłem się żeby pojechał do ASO i już sam z lawety zjechał. W ASO stał tydzień i nie chciał się przez ten tydzień zepsuć więc mi go oddali. Po dwóch dniach już znów nie chciał zakręcić rozrusznikiem - ale byłem na to przygotowany. Wcześniej znalazłem schemat (z golfa, ale pasował). Docisnąłem przekaźnik do gniazda kciukiem, popukałem w niego śrubokrętem i problem nigdy nie wrócił. Więc z tym ASO to bym ostrożny był przy niestandardowych awariach. Ja myślę że gdyby w ASO ktoś w ogóle wyjął ten przekaźnik i go wsadził z powrotem problem by nie wrócił.
 

TomiB

Fachowiec
Ja tam generalnie zazwyczaj nie daję wiary w dziwne diagnozy ASO. Ale coś zrobili czy postał tydzień i samo minęło? Bo jak samo minęło to pewnie samo wróci (oby nie).
Robili. Obserwowałem na apce. Cały czas próbowali. Okazało, się, że procedury proponowane przez Audi Polska - główny serwis nie działały, bo przyczyną było zbyt wysokie napięcie na magistrali 12V. Dopiero jak ten problem usunęli (nie wiem jak), to błędy pozwoliły się skasować.
 

to_masz

Posiadacz elektryka
Robili. Obserwowałem na apce. Cały czas próbowali. Okazało, się, że procedury proponowane przez Audi Polska - główny serwis nie działały, bo przyczyną było zbyt wysokie napięcie na magistrali 12V. Dopiero jak ten problem usunęli (nie wiem jak), to błędy pozwoliły się skasować.
Wystawili auto na mróz aż elektrolit się trochę rozrzedził i napięcie spadło (z przymrużeniem oka) 😅
 
Wystawili auto na mróz aż elektrolit się trochę rozrzedził i napięcie spadło (z przymrużeniem oka) 😅
Właśnie się zastanawiam, czy to, że ja mam auto na zewnątrz bo w garażu b.... to nie jest przyczyna że moje Q6 śmiga i jak przyjdzie wiosna/lato to przestanie.

W tej przewadze dzięki technice nie da się sprawdzić napięcia akumulatora (ani ciśnienia opony), 7 letnie poprzednie autko pokazywało i dużo więcej, i zawsze w zimie V12 na aku było troche mniejsze.
 
Top