Ale HL to nie jest nowa konstrukcja. Akurat konstrukcja zawieszenia nie uległa zadaje się większym zmianom, poza miększymi sprężynami i innymi nastawami amortyzatorów. Raczej mało prawdopodobne, żeby te elementy powodowały wibracje, ja bym jednak obstawiał wadliwe opony. Idealnie byłoby założyć coś kompletnie innego producenta, najlepiej nie w specyfikacji Tesli.Na Bridgestone też już ktoś zgłaszał. Tylko ja tu widzę co najmniej 3 różne problemy, więc ścieżkę diagnozy trzeba przejść po kolei - wyważenie na hunterze aby wykluczyć opony, geometria i luzy w zawieszeniu. Dopiero jak to nie pomoże to lądujemy w przypadku opisanym w tym temacie, gdzie prawdopodobnie przyczyną są drgania generowane przez napęd.
Dziwie się że są jeszcze osoby które kupują nowy model w pierwszym roku produkcji. U większych producentów premium zawsze się zderzają fackupy z nowym modelem, a co dopiero w Tesli. Lepiej odczekać z rok aż te poważniejsze choroby wieku dziecięcego zostaną wyeliminowane.