Ale jak to?
18,5kWh * 1,8 + 57,5kWh * 17% = 43,075 kWh -> jak to się ma do pojemności baterii 57,5kW? Przecież cała "obsługa" auta nie skonsumowała 14,5kWh...
Sam stoję teraz przed wyborem TMY RWD vs LR (mam zamówienie na EV6 ale już 15 miesięcy opóźnienia i chyba nic z tego nie będzie).
I w LR 4x4, moc, i bateria mogą zrobić robotę... tylko różnica w cenie 30k i dofinansowanie 27k.... robi się 57k ;-).
Jeśli masz włączony tryb wartownika, to można liczyć, że zużywa on około 200W, co przy 8 godzinnym postoju pod pracą + 1h pod sklepami itp. daje 1,8 kWh.
Skoro
@Szymek, robi 180 km w odcinkach 25-30 km, to zakładam, że 5x w tygodniu jeździ do pracy, czyli w ten sposób wartownik zjada mu jakieś 10 kWh tygodniowo. Do tego ogrzewanie przed wyjazdem i wychodzi te 14 kWh.
Jeśli chcecie porównywać do BMW i3, to proponuję brać to pod uwagę. Wartownika można wyłączyć. Nie jest wymagany
Bez wartownika powinno wyjść spokojnie 50 km zasięgu więcej.
Ponadto, skoro dojeżdża 25-30 km, to zakładam, że nie są to dojazdy miejskie, tylko jednak podmiejskie. Dlatego znowu, aby porównywać z innymi autami, trzebaby patrzeć na podobne warunki.