nabrU

Pionier e-mobilności
Skoro zamówiłeś wersję AWD, to nie masz wyboru, bo z Chin płyną już tylko RWD - nie zastanawiaj się, będzie dobrze ;)

My nie dostajemy chyba nic z Berlina więc i kolorów jest mniej do wyboru na Wyspach :confused:
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Wysłałem maila z prośbą o jakieś informacje 10 sekund później dostaję ankietę do wypełnienia, chyba odpowiedzi nie dostanę :)
 

pawcjo

Posiadacz elektryka
Skoro zamówiłeś wersję AWD, to nie masz wyboru, bo z Chin płyną już tylko RWD - nie zastanawiaj się, będzie dobrze ;)
AWD też są z Chin bo znaczenie ma kolor. Ja chcę granatową i one są tylko z Chin. Z zaszłyszanych inf: Różnica jest w fotelu, chińska wersja ma dwa szwy. Lepiej mieć Chiny, ale to nie ma większego znaczenia.
 

KrzysztofFly

Moderator
Dziś trzy godziny od otrzymaniu nr VIN otrzymałem telefon z propozycją odbioru TMY we wtorek. Jak dla mnie ekspresowo.
Ja odbierałem swoją wczoraj, plac przy salonie całkowicie zastawiony samochodami (przed salonem, z boku i z tyłu salonu). Dodatkowo przed salonem właśnie był rozładowywany transport. Pracownicy w salonie uwijają się na ile mogą z wydawaniem samochodów (myślę, że tylko wczoraj mieli ich do wydania kilkanaście), mnie osobiście obsługiwała dziewczyna która mieszka w Niemczech, potwierdziła informacje opisane tu na forum, że w Warszawie dostali wsparcie od znających język polski pracowników Tesli z zagranicy. W części serwisowej pracownik przyuczał dwóch innych pracowników, ten który mnie obsługiwał też był z Niemiec.
 

300ps

Zadomawiam się
Dziś dostałem taką wiadomość e-mailową (pomimo że nie zaakceptowałem dostawy auta bez czujników :))

"Szanowny Kliencie,
Kilka dni temu otrzymałeś sms-a z informacją, że otrzymałeś numer VIN. Oznacza to, że Twój samochód jest już u nas lub w drodze do Polski!

Ze względu na dużą ilość pojazdów przypisanych do klientów, nie jest możliwe, abyśmy zadzwonili do wszystkich klientów tego samego dnia, dlatego musimy to rozdzielać.

Uprzejmie prosimy o załatwienie spraw związanych z płatnościami już teraz, aby być jak najlepiej przygotowanym, gdy do Państwa zadzwonimy.

Ważne dla klientów płacących gotówką:
Wystarczy przesłać nam adres na fakture oraz adres na który należy wysłać dokumenty.
Wówczas wyślemy Państwu fakturę e-mailem. Prosimy o regulacje faktury w ciągu najbliższych 5 dni.
Następnie prosimy o potwierdzenie przelewu abyśmy mogli wysłać dokumenty potrzebne do rejestracji.

Ważne dla klientów płacących Leasingiem:
Proszę skontaktować się ze swoją firmą leasingową i zakończyć wszystkie kroki (podpisanie umowy itp.)
Przez to że nie jesteśmy dealerem, a częścią Tesli, mamy z góry określone zasady działania i nie kontaktujemy się z firmami leasingowymi (współpracujemy tylko z naszym partnerem: Santander Multirent).

Jeśli pracuje Państwo z inną firmą leasingową, prosimy o ścisłą współpracuj ze swoją firmą leasingową.
Potrzebujemy od leasingu tylko zamówienie na dane do stworzenia faktury.
Po tym wysyłamy fakturę i scany dokumentów do leasingu i oczekujemy potwierdzenia przelewu w ciągu najbliższych 5 dni
Prosimy poinformować swoją firmę leasingową że nie wysyłamy dokumentów do rejestracji przed otrzymaniem płatności za samochód "
A czy Santander consumer Multirent to to samo co Santander Multirent 🤔
 
Top