nabrU
Pionier e-mobilności
Skoro zamówiłeś wersję AWD, to nie masz wyboru, bo z Chin płyną już tylko RWD - nie zastanawiaj się, będzie dobrze
My nie dostajemy chyba nic z Berlina więc i kolorów jest mniej do wyboru na Wyspach
Skoro zamówiłeś wersję AWD, to nie masz wyboru, bo z Chin płyną już tylko RWD - nie zastanawiaj się, będzie dobrze
Jak mówi po Chinsku to z Szanghaju, a jak po niemiecku, to BerlinOtrzymałem dziś nr VIN. Jak rozpoznań, czy tesla jest z Szanghaju czy z Berlina?
AWD też są z Chin bo znaczenie ma kolor. Ja chcę granatową i one są tylko z Chin. Z zaszłyszanych inf: Różnica jest w fotelu, chińska wersja ma dwa szwy. Lepiej mieć Chiny, ale to nie ma większego znaczenia.Skoro zamówiłeś wersję AWD, to nie masz wyboru, bo z Chin płyną już tylko RWD - nie zastanawiaj się, będzie dobrze
Ja odbierałem swoją wczoraj, plac przy salonie całkowicie zastawiony samochodami (przed salonem, z boku i z tyłu salonu). Dodatkowo przed salonem właśnie był rozładowywany transport. Pracownicy w salonie uwijają się na ile mogą z wydawaniem samochodów (myślę, że tylko wczoraj mieli ich do wydania kilkanaście), mnie osobiście obsługiwała dziewczyna która mieszka w Niemczech, potwierdziła informacje opisane tu na forum, że w Warszawie dostali wsparcie od znających język polski pracowników Tesli z zagranicy. W części serwisowej pracownik przyuczał dwóch innych pracowników, ten który mnie obsługiwał też był z Niemiec.Dziś trzy godziny od otrzymaniu nr VIN otrzymałem telefon z propozycją odbioru TMY we wtorek. Jak dla mnie ekspresowo.
A czy Santander consumer Multirent to to samo co Santander Multirent 🤔Dziś dostałem taką wiadomość e-mailową (pomimo że nie zaakceptowałem dostawy auta bez czujników )
"Szanowny Kliencie,
Kilka dni temu otrzymałeś sms-a z informacją, że otrzymałeś numer VIN. Oznacza to, że Twój samochód jest już u nas lub w drodze do Polski!
Ze względu na dużą ilość pojazdów przypisanych do klientów, nie jest możliwe, abyśmy zadzwonili do wszystkich klientów tego samego dnia, dlatego musimy to rozdzielać.
Uprzejmie prosimy o załatwienie spraw związanych z płatnościami już teraz, aby być jak najlepiej przygotowanym, gdy do Państwa zadzwonimy.
Ważne dla klientów płacących gotówką:
Wystarczy przesłać nam adres na fakture oraz adres na który należy wysłać dokumenty.
Wówczas wyślemy Państwu fakturę e-mailem. Prosimy o regulacje faktury w ciągu najbliższych 5 dni.
Następnie prosimy o potwierdzenie przelewu abyśmy mogli wysłać dokumenty potrzebne do rejestracji.
Ważne dla klientów płacących Leasingiem:
Proszę skontaktować się ze swoją firmą leasingową i zakończyć wszystkie kroki (podpisanie umowy itp.)
Przez to że nie jesteśmy dealerem, a częścią Tesli, mamy z góry określone zasady działania i nie kontaktujemy się z firmami leasingowymi (współpracujemy tylko z naszym partnerem: Santander Multirent).
Jeśli pracuje Państwo z inną firmą leasingową, prosimy o ścisłą współpracuj ze swoją firmą leasingową.
Potrzebujemy od leasingu tylko zamówienie na dane do stworzenia faktury.
Po tym wysyłamy fakturę i scany dokumentów do leasingu i oczekujemy potwierdzenia przelewu w ciągu najbliższych 5 dni
Prosimy poinformować swoją firmę leasingową że nie wysyłamy dokumentów do rejestracji przed otrzymaniem płatności za samochód "
TakA czy Santander consumer Multirent to to samo co Santander Multirent 🤔
A Zbigniew i Zbyszek to to samo? 😜A czy Santander consumer Multirent to to samo co Santander Multirent 🤔
No wiec trochę poirytowany postem docieklem. To dwie różne spółki tej samej grupy. Jedna działa tylko online. Widać to po firmach, które maja podpisane umowy na mój elektrykA Zbigniew i Zbyszek to to samo? 😜