LFP jest w RWD, a w LR/P jest NCMACzy w TMY wszystkie baterie to LFP, nie działające za dobrze zimą?
To niedobrze, bo właśnie taka wersja mnie interesuje....LFP jest w RWD
Działa jak każda inna. U mnie zasięg około 400 km wczoraj i przedwczoraj temperatury 0-5 stopniTo niedobrze, bo właśnie taka wersja mnie interesuje....
Mógłby ktoś opisać jakie to ma konsekwencje zimą i jak sobie z tym trzeba dodatkowo radzić?
Nie podgrzewa ich każdorazowo powyżej zera?Działa jak każda inna. U mnie zasięg około 400 km wczoraj i przedwczoraj temperatury 0-5 stopni
Jest w tym temacie cały wątek na forum. Wiadomo że podgrzewa, kondycjonuje na początku ładowania oraz ogranicza rekuperację na początku jazdy. Tyle że kierowca nie musi się tym zajmowaćNie podgrzewa ich każdorazowo powyżej zera?
Jak parkujesz w garażu to możesz w ogóle tego nie widzieć....
Pamiętasz jaki?Jest w tym temacie cały wątek na forum.
Ale musi za to grzanie płacić, zwiększonym zużyciem.Wiadomo że podgrzewa, kondycjonuje na początku ładowania oraz ogranicza rekuperację na początku jazdy. Tyle że kierowca nie musi się tym zajmować
Wątek przy modelu 3 Tesla Model 3 RWD z baterią LFPPamiętasz jaki?
Ale musi za to grzanie płacić, zwiększonym zużyciem.
A co będzie przy rozładowanej baterii i na mrozie, zacznie w ogóle ładowanie w sensownym czasie?