Michal

Moderator

Phitherek_

Posiadacz elektryka
Uważam że takie premium powinno być darmowe ,tzn w cenie samochodu który wcale nie dostajemy za darmo,35zł x 12 miesięcy to +/- 400zł x np 5lat to 2000zł więc dopłacając niby nieświadomie mielibyśmy premium w cenie a nie teraz gadanie o 35 zł bo to jest żenada .
Każdy, kto kupował, wiedział że to Premium nie jest w cenie. Jak się komuś nie podoba, to jest mnóstwo innych samochodów do wyboru, można znaleźć taki który to daje w standardzie... jeżeli istnieje.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Uważam że takie premium powinno być darmowe ,tzn w cenie samochodu który wcale nie dostajemy za darmo,35zł x 12 miesięcy to +/- 400zł x np 5lat to 2000zł więc dopłacając niby nieświadomie mielibyśmy premium w cenie a nie teraz gadanie o 35 zł bo to jest żenada .
Powinni dać na przykład update map za 234 zł rocznie, lub real time traffic information za 300 zł rocznie. :p
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Ja naprawdę nie rozumiem dlaczego nie zmienisz nicka :p
Bo mam Tesle i jestem zadowolony ,ale zobaczymy co będzie dalej, zastanawiałem się grubo nad i4m50 ale nie można było kupić nic używanego dlatego padło na Tesle 3 SR+ i jestem zadowolony .A co do Premium to napewno wykupie bo mapy satelitarne mi się podobają,muzyke mogę mieć z Apple Music więc spoty mi nie braknie.
 

MiKo

Posiadacz elektryka
Uważam że takie premium powinno być darmowe ,tzn w cenie samochodu który wcale nie dostajemy za darmo,35zł x 12 miesięcy to +/- 400zł x np 5lat to 2000zł więc dopłacając niby nieświadomie mielibyśmy premium w cenie a nie teraz gadanie o 35 zł bo to jest żenada .

a ile kosztuje ConnectedDrive? Jest w każdym auto "za darmo" czy trzeba dokupować możliwość łączności?

Edit: już znalazłem - https://www.bmw.pl/pl/shop/ls/cp/connected-drive

Kilka elementów, które w tesli są "za darmo":
Driving Assistant Plus: 175 (miesięcznie)
Ogrzewanie Fotela Kierowcy i Pasażera: 80 (miesięcznie)
Real Time Traffic Information: 300 (rok)
Asystent Świateł Drogowych: 40 (miesięcznie)
Aktywny Regulator Prędkości Stop & Go: 3999 (czas nieokreslony)

Przy założeniu, że auto na 3 lata: ((175+80+40)*36)+(300*3)+3999

Suma: 15519zł

Poprawcie mnie jak coś krzywo liczę

Edit2: dobra. można taniej!

Driving Assistant Plus: 2760 (3 lata)
Ogrzewanie Fotela Kierowcy i Pasażera: 1285 (3 lata)
Real Time Traffic Information: 300 (rok)
Asystent Świateł Drogowych: 570 (3 lata)
Aktywny Regulator Prędkości Stop & Go: 3999 (czas nieokreslony)

2760+1285+(300*3)+570+3999 = 9514
 
Last edited:

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
a ile kosztuje ConnectedDrive?
jeszcze to:
- Uaktualnienie map przy użyciu pamięci USB aktualizuje za pomocą jednego kliknięcia cały materiał nawigacyjny map – wystarczy skopiować go po prostu do pamięci USB i zainstalować w samochodzie
234/rok
- Ogrzewanie kierownicy - 430/rok lub 715 (3 lata)
Czyli dodatkowe 1419 za trzy lata
 
Last edited:

tomik

Zadomawiam się
A nie możesz przez BT puscic z telefonu spotify na głosniki w tesli?
Edit: Źródła dźwięku: Bluetooth i łączysz z telefonem, na którym włączone jest spotify (u mnie free). Czyli się da :D
No tak, ale wtedy żeby zmienić piosenkę - znaleźć jakąś musisz grzebać w telefonie :/ - komendy głosowe też nie zadziałają.
A u mnie jest teraz kaczka dziwaczka, a teraz żyrafa fafa.
Stąd ten ból że nie da się normalnie zalogować na aplikacje taką zwykłą.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dlatego kto pierwszy ten lepszy..
Nie wiem czy obecne marudy, bo im ciagle mało, byly by zadowolone z tego co Tesla dawala 4 lata temu? Nawet byście sobie nagrań nie poogladali w aucie, bocznych kamer nie bylo widać i z dziesiątek innych rzeczy. O strumieniowym przesyle muzyki nikt nie myślał. Warto czasem zobaczyć historie zmian, 99% darmowych, co u innych wymagslo by nowego modelu, bycia w serwisie i worka kasy
 

Najnowsze dyskusje

Top