Tesla traci swoją zajfejność - Tesla Bjorn wie co mówi

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Serio myślę, czy odbierać już opłacony model 3, gdybym tylko wiedział kiedy przyjdzie do mnie wersja z kierunkowskazami...
czytanie o planach Tesli jest najgorszym co można robić... wniosek jest taki, że ciągle trzeba czekać. Dla geeków to jest wręcz jakaś kara czy fetysz. Kupujesz nowe a za miesiąc jest już stare. Dołujące... dopóki nie zaczniesz patrzeć ponad to.
Z kierunkami możesz dostać je za miesiąc model, albo teraz. A nawet za rok lub wcale. To jest tesla nie nadążysz.
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
Jakby to tych stalków (a raczej stalka - jednego), dokładali jeszcze frontową kamerę zderzakową z modelu Y to chyba bardziej opłacałoby się poczekać. A dla jednej wajhy która nie do końca wiadomo czy i kiedy będzie to tak średnio.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Kupujesz nowe a za miesiąc jest już stare. Dołujące... dopóki nie zaczniesz patrzeć ponad to.
Dokładnie. Teraz kierunkowskazy, potem kamera, światła, bateria i tak ciągle coś.
 

zlp

Pionier e-mobilności
Uważam to za plus.
Teslę kupujesz i dostajesz coś więcej niż zamawiałeś. "Za darmo". W innych markach dodatkowe opcje bywają kosztowne.
Po zakupie jeszcze dodatkowe i darmowe funkcjonalności po upgrade oprogramowania i nie widzę powodów do narzekania.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Uważam to za plus.
Teslę kupujesz i dostajesz coś więcej niż zamawiałeś. "Za darmo". W innych markach dodatkowe opcje bywają kosztowne.
Po zakupie jeszcze dodatkowe i darmowe funkcjonalności po upgrade oprogramowania i nie widzę powodów do narzekania.
jeśli są to zmiany programowe i dostajesz je za darmo. Wtedy jest jak napisałeś. Nic tylko się cieszyć.
Swoją drogą uważam, że wiecznie darmowe zmiany nie będą. Nie licząc krytycznych poprawek i bezpieczeństwa. Soft Teslę kosztuję codziennie, auto natomiast raz.
FSD abonamentowe, czy te inne usługi. Ale póki co nawet dusigrosz się odnajdzie i nic nie musi kupować.
Ale to taki gdybanie :)
 

zlp

Pionier e-mobilności
Ktoś płacił za reflektory matrycowe?
Sprawdź u innych producentów ile trzeba za taką opcję dopłacić.
Porównaj też ile zmian programowych jest w Tesli, a ile w innych markach.
Tesla ma aktualizacje co 2 tygodnie, niektórzy co 2 lata, albo wcale.
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Ktoś płacił za reflektory matrycowe?
Sprawdź u innych producentów ile trzeba za taką opcję dopłacić.
Porównaj też ile zmian programowych jest w Tesli, a ile w innych markach.
Tesla ma aktualizacje co 2 tygodnie, niektórzy co 2 lata, albo wcale.
no dobra, są tacy co za FSD płacili czy wycieraczki.
Ale nie o tym mówimy? Manetki programowo nie odblokują. Kamery też.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
no dobra, są tacy co za FSD płacili czy wycieraczki.
Ale nie o tym mówimy? Manetki programowo nie odblokują. Kamery też.
Ale to zawsze tak jest, ja sie cieszylem poliftem tm3 ze mam elektryczny bagaznik i pompe ciepla, a zaraz potem dali ryzena za mulacego atoma…
 

zlp

Pionier e-mobilności
Ale nie o tym mówimy? Manetki programowo nie odblokują. Kamery też.
Ale kasy za to też nie wezmą. Wiesz na co się decydujesz i to dostajesz. Kupiłeś bez manetek, masz bez manetek, nikt Ci ich nie odbiera. A jak masz szczęście to dostaniesz z nową opcją. W tej samej kasie, a później dodatkowo wiele darmowych opcji wraz z rozwojem oprogramowania.
 
Top