No to teraz ode mnie coś w temacie:
Trasa w ten weekend 1009km - głównie A1 (~930km), trochę krajówek/wojewódzkich (~60km), trochę S-ek (~20km):
Wg auta: zużycie 257 kWh, śr. 25,5 kWh/100km.
Wg EVSE w domu + dane z SuC i GW: zużycie całkowite 287kWh, śr. 28,4 kWh/100km.
Jak widać w trasie prawdziwe zużycia są ~11-12% większe, co IMO ma sens (straty na ładowaniach, na zużycia na postojach, itp.). Na noclegu (w połowie trasy) było bez sentry, jedynie grzanie przed startem, ale to zużyło ~1kWh, bo poszło na to max 2% baterii.
Co do warunków trasy - pogoda paskudna, 2-6 stopni C, trochę śniegu z deszczem, 75% trasy deszcz i silny wiatr - zwłaszcza przy drodze z płd. na płn. - w nos, więc droga pod wiatr. Temp. w aucie 21,5-22 st. C., pr. to 140km/h na AP, czasami, żeby sprawniej wyprzedzać do 150km/h na TACC. Na odcinkach A1 średnia wychodziła 125-130km/h (dobry czas trasy, bo bardzo mało tirów i sam ruch też był dość mały).