Takie krótkie trasy sa niemiarodajne i trzeba tez brać pod uwage profil terenu(to na dole gdzie widać ile metrów było pod góre i ile z górki). Tutaj przykład
A->B (auto odłączone od ładowarki, naładowana mała bateria, optymalna temperatura baterii, z górki)
B->A (pod górkę)
A->B' (odrobine inna lokalizacja ale też z górki, tylko auto stało pare godzin więc w trakcie jazdy wzieło dodatkową energie na schłodzenie kabiny, doładowanie baterii 16V)

Takie 20m delikatnie schodzące na 7km jest niezauważalne. 2,5t na 20 metrach to 136Wh czyli ~20Wh na kilometr. Dlatego pomiar w jedną od pomiaru w drugą będzie się różnił o ~40Wh
A->B (auto odłączone od ładowarki, naładowana mała bateria, optymalna temperatura baterii, z górki)
B->A (pod górkę)
A->B' (odrobine inna lokalizacja ale też z górki, tylko auto stało pare godzin więc w trakcie jazdy wzieło dodatkową energie na schłodzenie kabiny, doładowanie baterii 16V)

Takie 20m delikatnie schodzące na 7km jest niezauważalne. 2,5t na 20 metrach to 136Wh czyli ~20Wh na kilometr. Dlatego pomiar w jedną od pomiaru w drugą będzie się różnił o ~40Wh
Last edited: