To ja też zdam relację z trasy Kraków-Wenecja-Pula-Split-Kraków. Całość razem z wycieczkami po Chorwacji wyszło 3980 km, średnie zużycie 165W/km ładowanie w trakcie prawie wyłącznie SuC za wyjątkiem Ionity w Zadarze. Całość trasy na autostradach z maksymalną dozwoloną prędkością, w Chorwacji z adaptacją do zachowania lokalsów także średnia trochę wyższa
Z uwagi na promocję Tesli w Chorwacji i na Słowenia obłożenie na SuC jest zauważalne jednakże oprócz Otocac (czekanie 3 minuty na podłączenie) nigdzie nie czekałem na podłączenie ale na v2 ładowanie współdzielone niestety się zdarzyło parę razy. także tylko ponad 50 kW

. Dzięki
@rawier za info na ładowanie w drodze powrotnej w Laßnitzhöhe, Austria

jak to żona powiedziała najładniejszy widok na SuC do tej pory ale dojazd to jakaś tragedia, jednak widok przebija nawet Senj w Chorwacji.
Najciekawsze jest to że ponad 200kWh w trakcie wycieczek było darmowe - Pula polecam Kaufland (29kW) i Lidl (17kW) całkowicie za darmo, Split (17kW) to samo, dodatkowo Kastel restauracja przy hotelu Stacja z Tesla Destination Charger (11kW) w cenie dla klientów a kucharz chyba najlepszy w Kastel. W apartamentach ładowanie udostępniane przez właścicieli w Pula nawet z trzech faz jak ktoś ma taką EVSE. Winiety w Czechach za darmo dla EV (instrukcja z forum),
dodatkowy tip na autostradzie w okolicach Graz ICE ograniczenie do 100, EV do 130 zawsze miłej na sercu Edited: niestety nie stosuje się a ja czekam na mandat
Podróż dużo mniej męcząca niż spalinowym z uwagi na co by nie mówić wymuszone postoje. Auta musiałem się uczyć i przestać się bać dojścia do 2%, także dzięki
@Michał za rady na forum jak jeździć żeby lądowanie było szybsze i efektywniejsze. Na Ionity używałem roamingu GW, w Polsce ładowarki w Chrzanowi i Oświęcimu z uwagi na prędkość i brak zajętości. Tak jak ktoś już pisał mijaliśmy ciągnące się spalinowe kombiaki które szurały kołami o tylne nadkola a tesla załadowana w cztery walizki, trzy torby oraz 4 osoby nie robiła sobie z tego problemu.
Podróż komfortowa, ładowania się nie dłużyły, szczególnie te 3% --> 65%

Warto rozważyć planowane postoje na SuC v3 bo jednak jest to zdecydowana różnica, szczególnie Wiedeń, Brno czy Palmanova z super widokiem i fantastyczną infrastrukturą. Rodzina przekonana do podróży BEV i wszystkie obawy zostały rozwiane. Nawet modelem Y RWD zasięg wystarczający żeby taką podróż odbyć bez kombinacji. Jedyny przypadek warty odnotowania jako prawdziwe buractwo przedstawiam ku przestrodze poniżej.
