mm-tesla
Posiadacz elektryka
Tessie, polecam: https://share.tessie.com/2aKZ3L6gPybCo to za soft?
Tessie, polecam: https://share.tessie.com/2aKZ3L6gPybCo to za soft?
ja mam podobne wyniki, jeżdżę też g31 i widac podobny styl jazdy, od TMS raczej wolałbym Taycana - przy rozsądnym konfigu nie aż tak dużo droższegoMój przejazd na powrocie, z Lućmierz SuC do domu, ostatnie czterdzieści parę kilometrów to pod miastem i mocno przez miasto więc bardzo powoli, w takim razie zaczynam dochodzić do wniosku, że dla mnie to bardziej Model S, zobaczymy jakie zasięgi będzie miał cybertruck, chociaż przy wyższych prędkościa z uwagi na budę też pewnie zużycie będzie mocno rosło, ja dzisiaj wracając to z Lućmierz A2, cały czas 160 - 180 km/h
View attachment 10149
Tylko, że te tańsze mają słabe osiągi, minimum to te 3,7 sekundy do setki, a te mocniejsze dużo droższe są.ja mam podobne wyniki, jeżdżę też g31 i widac podobny styl jazdy, od TMS raczej wolałbym Taycana - przy rozsądnym konfigu nie aż tak dużo droższego
Ja przy 140 km/h walę w coś co drugi dzień i nawet zadrapania na lakierze nie ma. Polecam!Rzeczywiście praw fizyki się nie oszuka-spróbujcie stracić panowanie, albo przywalić w coś przy tej prędkości. Przy takim "prawie fizyki" wyniki zużycia mają jakby drugorzędne znaczenie.
Właśnie tego mi brakuje również w Oplu, możliwości ustawienia rekuperacji na 0. W OTIII Phev mam i jadąc na D spalanie około 9l w trasie a jadąc na B0 czyli po odjęci gazu auto się toczy na tej samej trasie 7.4l.W drugą było 130 Wh/km, ale nie mam screena bo nie zrobiła na mnie ta wartość żadnego wrażenia. Czyli średnio w tą i z powrotem 115 Wh/km.
Kluczem jest regeneracyjne odzyskiwanie energii - w BMW PHEV miałem jeszcze "coasting" gdzie samochód wrzucał automatycznie luz pomiędzy regeneracyjnym hamowaniem i przyspieszaniem. W Tesli tego nie ma, ale uczę się używając niewielkiego odzyskiwania lub przyspieszenia - wychodzi podobnie.
Generalnie na dużych zjazdach w dół regeneracyjne hamowanie, na małych coasting. Całość tak można dobrać żeby prędkość była stała (dopuszczalna + 5-10km).
no jasne, ale jak ktoś nie chce patrzeć na kreskę a wyłączenie automatycznej reku da się zrobić zapewne 2-3 linijkami kodu to można byłoby o tym pomyśleć. Efektywność w trasie byłaby jeszcze wyższa, a delikatne hamowania i tak realizowane są najpierw przez rekuperacje.Wystarczy gazem dobrze manipulować i patrzeć na kreskę. Po doświadczeniach z MB uważam, że nie ma lepszego software od Tesli
One Pedal driving w Tesli jest genialne, to była pierwsza rzecz jaką zauważyłem na jeździe testowej, że to jest must have względem tego co miałem w BMW PHEV.no jasne, ale jak ktoś nie chce patrzeć na kreskę a wyłączenie automatycznej reku da się zrobić zapewne 2-3 linijkami kodu to można byłoby o tym pomyśleć. Efektywność w trasie byłaby jeszcze wyższa, a delikatne hamowania i tak realizowane są najpierw przez rekuperacje.
Czy jak tesla jedzie na na autopilocie ma możliwość "żeglowania", tzn czy komputer doprowadza do takich sytuacji gdzie auto jedzie rozpędem a nie przyspiesz lub hamuje?
Czy ktoś z Was porównywał zużycie na AP i przy manualnym prowadzeniu? Są jakieś różnice?