Wrażenia z jazdy w trasie

Pabloss

Posiadacz elektryka
Zamierzam dostosować się do wskazań Tesli (planowanie trasy przez system Tesli), czyli SuC. Natomiast w razie "W" załaduję się na innej stacji.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zamierzam dostosować się do wskazań Tesli (planowanie trasy przez system Tesli), czyli SuC. Natomiast w razie "W" załaduję się na innej stacji.
Jak bedziesz wracal i bedzie duzo stacji. To laduj do 70% i jazda.
System tesli wcale nie jest najlepszy, czesto realna jazda wskazuje ze nalezy dana stacje pominac, albo naladowac sie wczesniej. No i system tesli obejmuje tylko SuC a to czesto wydluza podroz.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Shell to paliwowy syf więc wypadałoby ich nie wspierać
Podobnie wg mnie z Volkswagenem. A nawet może i bardziej bo Shell przynajmniej się nie kryje z tym co robi i nie odwraca kota ogonem. Jak już ktoś ma uprzedzenia do producentów wyłącznie elektryków to niech bierze Hyundai oni przynajmniej nie oszukiwali w testach emisyjności i mają całkiem ok ofertę elektryków.

Shell robi obecnie greenwashing - na ich całkiem sporym kampusie Shell Energy Campus jest jedna, niedostępna publicznie ładowarka AC bez kabla i widziałem tylko raz żeby ktoś był zaparkowany na wyznaczonym miejscu do ładowania - na zdjęciu na Elektrowozie, gdy organizowali ostatnio akcję testowania zasięgów elektryków.
 

polishkid

Zadomawiam się
Nie to, żebym kwestionował spalanie ale 140 km/h nonstop się nie da z PL do NL ;)
Po pierwsze w Niemczech jest sporo ograniczeń i fotoradarów (sam kiedyś miałem focię z mandatem w nocy przy 76@60 na zjeździe z autobahna)
Po drugie w Niderlandach tam macie 'stówkę' w dzień na autostradach i w nocy też nie szybciej.



Shell to paliwowy syf więc wypadałoby ich nie wspierać (i nie polecać na Foum) szczególnie jak się ma Teslę ;). Ja ich kartę mam tylko w razie 'W'.
Co innego Fastned tam u Was, aż miło pod taki daszek zajechać. (y)
racje, ale tam gdzie mozesz jechac 140 to jechalem 140. Do tego dobra apka na radary - Flitsmeister

co do reszty to jest to osobiste sprawa każdego. Jedni kupuja elektryka dla ekologi a inni dla oszczednosci. 10 lat tankowalem diesel na shellu i zero problemow z wtryskami po 440 tys km wiec nic zlego nie moge powiedziec. Do tego ich apka ma dobre pokrycie na ladowarki w europie, inc PL. Jedyny minus to cena za kW na ich wlasnych szybkich 175+ ladowarkach. Z Fastneta nie kozystalem, jak sprawdzalem cene to kosmos. Ale racja, dachy maja ladne :)
 

KrzysztofFly

Moderator

Michal

Moderator

KrzysztofFly

Moderator
Może zacytuję, żeby nie wszyscy musieli klikać:

Nie porównujmy tego proszę do zatruwania "czystymi dizlami" przez inne firmy...
Mi to tylko chodziło o to, że prawdopodobnie inni producenci również mają coś na sumieniu, tylko na razie nie dali się na tym złapać. Zwróć także uwagę, jak niewielkie to było zaniżenie, a jak wielka spotkała ich za to kara (no ale USA, to inny rynek niż Europa). Tam wycofali wszystkie "czyste" diesle Volkswagena, dodatkowo musieli ludziom zwrócić koszt zakupu samochodu, a w tym czasie w Europie opracowali "super skuteczną" naprawę, która przy okazji powoduje inne awarie w samochodach.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Mi to tylko chodziło o to, że prawdopodobnie inni producenci również mają coś na sumieniu, tylko na razie nie dali się na tym złapać. Zwróć także uwagę, jak niewielkie to było zaniżenie, a jak wielka spotkała ich za to kara (no ale USA, to inny rynek niż Europa). Tam wycofali wszystkie "czyste" diesle Volkswagena, dodatkowo musieli ludziom zwrócić koszt zakupu samochodu, a w tym czasie w Europie opracowali "super skuteczną" naprawę, która przy okazji powoduje inne awarie w samochodach.
Mistrzostwem świata była "kara" dla Volkswagena w USA - wymuszenie założenia sieci ładowania "Electrify America", którą to Volkswagen po kilku latach opchnął z zyskiem (sprzedał Siemensowi pakiet mniejszościowy za 450 mln USD).
 

kristof46

Fachowiec
Czy ktoś kto posiada Y Performance sprawdzał juz przyspieszenie? Ja próbowałem i aplikacja która mam na telefonie (a nawet dwie) pokazują ze nieważne jakbym się nie starał nie mogę zejść później 5s. Wiadomo czynników jest tutaj sporo ale czy serio mamy aż tak wąskie okno chociazby %baterii które pozwalają na osiągniecie zakładanego wyniku??
Dodam ze aplikacje są w miarę Ok bo inne auto spalinowe przyspieszało zgodnie z założeniami. A nawet jak była odchyłka to nie aż taka.
 
Top