Będzie dodatkowa motywacja, żeby się nie spieszyć i zaplanować trasę z dłuższymi postojami (i noclegami).Potwierdzam. Dziś przejrzałem mapę i wszystkie poza autostradami ładowarki 50kW DC są nadal darmowe. Cały Zagrzeb jest nadal darmowy. Katlovac obok autostrady jest darmowy. Można więc nadal dużo zaoszczędzić w podróży na południe kraju.
To sprawdz jeszcze ceny noclegow na sezon 2022. Bo mozna sie zdziwicPotwierdzam. Dziś przejrzałem mapę i wszystkie poza autostradami ładowarki 50kW DC są nadal darmowe. Cały Zagrzeb jest nadal darmowy. Katlovac obok autostrady jest darmowy. Można więc nadal dużo zaoszczędzić w podróży na południe kraju.
Niemiecką 4 masz co ~200km Ionity (pierwsza zaraz za Dresnem, i te punkty są nawet częściej niż 200km, jakby Cię przymusiło). Możesz spokojnie jechać 120/h. Możesz też na wszelki wypadek zainstalować sobie apkę Bonnet, ustawić Germany jako 'ojczyznę' i to chyba jest najtańsza (i najwygodniejsza, bo nie tylko Ionity obsługuje) opcjaPoradzi ktoś w kwestii ewentualnych pułapek podczas jazdy niemiecką "czwórką"? Zgorzelec, Drezno, Chemnitz do Darmstadtu. Pojazd to eniro 64, interesuje mnie przejazd bez liczenia każdego cebuliona, możliwie jak najsprawniejszy. Kia charge jest, konto w ionity jest, co jeszcze można (lub się da) przygotować na Niemcy? Shell recharge nie mam bo mi nie chcieli dać w kraju, pewnie trzeba jakieś myki zagraniczne zastosować...
W lipcu się ładowałem via Bonnet na Ionity w Reichu Ten myk z ojczyzną umożliwia Ci stosowanie pakietów/abonamentu, czyli obniżenie ceny za 1kWhDzięki, myślałem że Bonnet już zwęszył rodaków cebulaków i nas przyblokował, chyba że to ten myk z ojczyzną w Germanii załatwia sprawę :]
Tego nie wiem, ale ja bym odpalił Booking.com i chyba była tam do zaptaszkowania opcja 'ładowarka dla elektryka'Jest jakiś patent na wynalezienie hotelu gdzie mają parking ze słupkiem np. 11kW? W opisach hoteli które znalazłem jakoś mętnie to wygląda, a w plugshare klikać też niezbyt wygodnie...