Co zrobił autopilot Tesli w pewnej sytuacji

ypl

Pionier e-mobilności
Twoje BMW G30/G31 używa USS jedynie do parkowania, a asystę jazdy i unikanie kolizji realizuje za pomocą kamery i kilku radarów.
Dwie kamery w szybie, kamera nad przednim zderzakiem, z tyłu, po jednej w lusterkach bocznych, radar w zderzaku. Być może USS nie są używane. Po ponad roku z teslą, różnica między tymi systemami jest taka, że w bmw z większym wyprzedzeniem ocenia czy da radę czy nie, zaczyna na żółto ostrzegać przygotuj się bo może nie dam rady i jak stwierdza, że jest trudna sytuacja na drodze to bez nerwowych szarpnięć z ostrzegania przechodzi w wyłączenie się. W tesli mam wrażenie, że jedziemy aż do ściany i gwałtownie działamy doprowadzając pasażerów i kierowcę do stanu przedzawałowego. Ja już wcześniej miewałem taką nerwowość, czy przyhamowania dziwne i dlatego ostatnio mniej z tego korzystałem.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Zgadzam się, teraz czekaj na szlam, który się na Ciebie wyleje. Tesla jest najlepsza 😀
A niech się leje, lepiej napisać, żeby ktoś nie miał wypadku, ja już za stary jestem żeby się takim czymś przejmować. Ja w g31 to sobie jeździłem przez parę lat tak, że tylko lekko palec mi smyrał kierownicę. Więc lepiej się dzielić takimi przygodami.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Tam ci jest uny w aucie , jeno trza trzymać a nie puszczać....

Wtedy dostaniesz komunikat o przesyłaniu
Nacisnąłem i przytrzymałem i wyświetliło mi się tylko "Dziękujemy za opinię. Serwis zaplanujesz w aplikacji mobilnej."
Muszę chyba jak @ciastek przeczytać całego manualna od deski do deski.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Dwie kamery w szybie, kamera nad przednim zderzakiem, z tyłu, po jednej w lusterkach bocznych, radar w zderzaku. Być może USS nie są używane.
Bazowałem na tym dokumencie: https://g30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1590700
Określa on dwie kamery w szybie jako „stereo camera”, kamera z tyłu tylko do parkowania, kamery w lusterkach tylko do widoku z lotu ptaka.
USS tylko do parkowania, za to radarów jak mrówków i to ich, prócz kamery stereo, używa do jazdy.
 

ducarider

Posiadacz elektryka
A niech się leje, lepiej napisać, żeby ktoś nie miał wypadku, ja już za stary jestem żeby się takim czymś przejmować. Ja w g31 to sobie jeździłem przez parę lat tak, że tylko lekko palec mi smyrał kierownicę. Więc lepiej się dzielić takimi przygodami.
a pamiętasz mój post z porównaniem? Jaki raban się podniósł ?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Kiedyś może nie zdążyć zgłosić
Dlatego ja uzywam autopilota tylko w prostych jazdach. W przypadku rozjazdow czy mostow zawsze skupiam uwage. To auto samo nie jezdzi, choc autopilot w wielu trasach pomaga wysiasc bardziej wypoczety.
Kwestia czasu i doswiadczenia z tesla.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam w obu Teslach i kamery i czujniki i radary możliwość przełączania USS/TV . Aż dziwne że chyba one nie współdziałają?
Czy radar działa ? Niby wyłączyli juz dawno ?
Czujniki daja precyzyjniej odległość .Tesla Vision pokazuje z boku np krawężnik . A dlaczego by tego nie powiązać?
Korzystam naprzemiennie , może S3XY wprowadzi funkcje przełączania ? Tylko takich samochodów z dwoma systemami jest mniej

20240605_062247_copy_1024x1024.jpg
 

ypl

Pionier e-mobilności
Bazowałem na tym dokumencie: https://g30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1590700
Określa on dwie kamery w szybie jako „stereo camera”, kamera z tyłu tylko do parkowania, kamery w lusterkach tylko do widoku z lotu ptaka.
USS tylko do parkowania, za to radarów jak mrówków i to ich, prócz kamery stereo, używa do jazdy.
Jak Ty wynajdujesz te wszystkie dokumenty...
No to czyli dobrze czułem, że musi mieć radary/czujniki jakieś z boku.
Dlatego jedzie tak pewnie nawet na łuku pomiędzy dwoma autami.
 

Attachments

  • Screenshot_20240605_070837_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20240605_070837_Samsung Notes.jpg
    386,3 KB · Liczba wyświetleń: 10
Top