Leapmotor T03 taniocha od Stellantis?

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None

jarqu

Posiadacz elektryka
We Włoszech cena 15500EUR (22% VAT). Można sprowadzić samodzielnie i dostać dopłatę. Prawie 20k w kieszeni....
wrzuć jakiś link to as z polskiej "produkcji" czy chińskiej?
 

jarqu

Posiadacz elektryka
AutoScout jest taka oferta:
niezle
Prezzo Listino: 17.900€ + Spese Immatricolazione e Approntamento

Sconto Lancio: -3.400€

niezle prawie 15tys rabatu to wyglada ze cos slabo sie sprzedaje we wloszech, ale dlaczego oni lubia male autka typu fiat 500 tak mi sie zawsze wydwalo.
 

Froggy

Posiadacz elektryka
Na otomoto już jest wystawiony za 84.900 (kogoś poniosła fantazja i dał skromną cenę katalogową 169 757 zł brutto). Poza tym są w ofercie błędy typu 5 miejsc: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/leapmotor-c01-t03-ID6H9nJk.html
Już nie ma oferty, może się sprzedał "na pniu".
Szczerze - gdyby był w styczniu, dało się nim testowo przejechać i byłby znośny, to być może rozważyłbym zamiast swojego up! (który wyszedł finalnie więcej, za auto niespełna 3-letnie, niż T03 ma szanse wyjść z dopłatą - choć niekoniecznie dla mnie, bo musiałbym jeszcze jedno dziecko mieć, żeby mieć KDR - z drugiej strony wtedy samochód 4-osobowy traciłby sens).
Gdyby.
Na razie pierwsze 2 tysiące km nakręcone "bzyczkiem" i pewnie teraz bym się nie zamienił, nawet z dopłatą - przyzwyczaiłem się, jeżdżę codziennie, ICE chyba od miesiąca z garażu nie wyciągnąłem, bo nie miałem takiej potrzeby.
Na razie wygląda to bardziej na "partyzancki" import przez niezależnych dealerów, ciekawe jak będzie z serwisem (t.j. czy Stellantis się na Leapmotor nie wypnie w Polsce, gdy wyjdzie, że sprzedają się głównie poza ich siecią dealerską). Ja wiem, że w elektryku serwis to rzecz średnio ważna, ale zwłaszcza w przypadku samochodu nowego na rynku mogą być mocne schody nawet ze znalezieniem jakiejś części po obcierce parkingowej, że o naprawach gwarancyjnych nie wspomnę.
 

Froggy

Posiadacz elektryka

Czyli nie będzie ceny poniżej 80 tysięcy.

Za 80 tysięcy to masz podstawową Dacię Spring (z baterią 27 kWh brutto i 45-konnym silnikiem), która (przynajmniej na papierze) T03 buty może lizać - więc pozycjonują T03 "oczko wyżej" bo najwyraźniej uważają, że co prawda to też "mały Chińczyk", tak jak i Dacia, ale "ciut lepszy".
Jeździłem Springiem testowo i uważam, że można było dużo lepiej to auto wykonać. Renault ma ładnie wykończone samochody, więc "umie we wnętrza", a Dacię zostawił sobie jako biednego kuzyna najwyraźniej, traktując ją mocno po macoszemu (co VW praktykował ze Skodą jeszcze 20 lat temu, ale słusznie uznali, że nie tędy droga).

Już nie czepiam się tych 45 KM, bo do miasta to i tak więcej niż trzeba w niespełna tonowym elektryku, ale mały akumulator, kiepskie wykończenie wnętrza i tragiczne wyniki testów NCAP to rzeczy, które Renault powinno w pierwszej kolejności w Springu zmienić.
 
Top