Na święta elektrykiem ? - no nie wiem...

JareG

Pionier e-mobilności
Na krajówki soul jest mistrzem. Mniej pali, super dynamika, mogę wyprzedzić każdego :). Ale na szczęście, coraz mniej krajowkami jeżdżę, bo jednak sieć dróg się rozwinęła.
Soul to auto miejsko-podmiejskie przecież.. stąd też to/takie gówniane 'szybkie' ładowanie DC, dobrze że w ogóle jest ;):D
Jak mnie wnerwiało ładowanie na Ionity, gdzie 30-45min musiałem stać a obok Taycan po 15min się naładował i w długą..

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Jak mnie wnerwiało ładowanie na Ionity, gdzie 30-45min musiałem stać a obok Taycan po 15min się naładował i w długą..
Tak jakbyś codziennie na Ionity się soulem ładował i różnicy w cenach aut nie znał....
Wystarczyło sobie przypomnieć o tym fakcie i od razu humor byłby lepszy.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Tak jakbyś codziennie na Ionity się soulem ładował i różnicy w cenach aut nie znał....
Wtedy akurat dość często się ładowałem, w ciągu miesiąca chyba ze 4 razy.. i za darmo :D
Wystarczyło sobie przypomnieć o tym fakcie i od razu humor byłby lepszy.
No tak. Ale fakt, że do ładowanie DC w oczojebie jest tak o połowę za wolne, albo krzywa do dudy, to też fakt. Jak się kulasz po mieście i po okolicy to nie przeszkadza aż tak bardzo, ale jak uderzysz w trasę to słabo jest - no i jeszcze kwestia taka, że ja osobiście szukam ładowarek GreenWaya do 100kWh bo po co przepłacać.. a teraz prawie wszystko co stawiają (albo wymieniają) to już ponad 100..

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
No tak. Ale fakt, że do ładowanie DC w oczojebie jest tak o połowę za wolne, albo krzywa do dudy, to też fakt. Jak się kulasz po mieście i po okolicy to nie przeszkadza aż tak bardzo, ale jak uderzysz w trasę to słabo jest -
No wiem.
Ale nie można mieć wszystkiego, czymś się toto musi różnić od ev6.
Patrz na Niro EV....

Minus jest taki, że różni się już też na minus od podobnej cenowo konkurencji.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Ale nie można mieć wszystkiego, czymś się toto musi różnić od ev6.
Jak dla mnie różni się głównie ceną, bo ev6 jest dla mnie niewygodne/nieustawne w środku. No i za niskie.
Minus jest taki, że różni się już też na minus od podobnej cenowo konkurencji.
Soul chyba nadal jest jednym z tych tańszych..?

Pozdrawiam
 

KKL

Posiadacz elektryka
No ja bym docenił chociaż 100-120kW na dobrej krzywej. Soul ma do dupy krzywa. Jak ładowałem w Niepruszewie na 200kW Greenwaya, to od 8% do około 35% szło 53-54kW, potem przeskok na 74kW. A od 72kW zjazd na 38kW i wtedy kończę ładowanie bo szkoda czasu. I faktycznie, ładowanie na ładowarkach 100kW+ mija się z celem, bo płacisz dużo więcej a nie wykorzystujesz. Stawki Orlen czy GW od stycznia to kosmos..

Generalnie mam Soula głównie do jazdy wokół komina i do tego jest super. Ładuję z wallboxa 11kW w domu. Ale jak czasem ruszam nim w trasę do docenilbym szybsze ładowanie. Na trasie do Szczecina bym urwał 40-50 minut a to już sporo jak się jedzie wieczorem po pracy...
 

JareG

Pionier e-mobilności
To raczej kwestia zimnej baterii niż krzywej.
Latem pewnie szybciej by wskoczył na wyższą moc.
Nawet nie latem, w zeszłym roku w marcu miałem 71kW od 23% potem doszło do 76kW (i tak do 52-54%) baterii na Ionity. Było ok. 10 stopni na plusie.

Pozdrawiam
 

Attachments

  • e-Soul_64kWh_-_Ioniq5-7_(1024_x_768).jpg
    e-Soul_64kWh_-_Ioniq5-7_(1024_x_768).jpg
    59,9 KB · Liczba wyświetleń: 38
  • e-Soul_64kWh_-_Ioniq5-1_(1024_x_768).jpg
    e-Soul_64kWh_-_Ioniq5-1_(1024_x_768).jpg
    47,3 KB · Liczba wyświetleń: 42

Cav

Pionier e-mobilności
Można dzisiaj sprawdzać.
U mnie o 7 rano było 14 stopni, popołudniu pewnie będzie więcej....
 

Najnowsze dyskusje

Top