2023.44

zibizz1

Pionier e-mobilności
oraz nie korygowanie toru jazdy, gdy z przeciwka auto ścina zakręt lub najeżdża na pasy (szczególnie ciężarówki).
Może dlatego że zgodnie z instrukcją która trzeba zatwierdzić przed możliwością używania autopilota nie można go używać na takich drogach ;)
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Ciekawa sprawa do opisu zmian wersji doszło coś nowego:

Czytanie znaków z kamery - wcześniej niby to już było, ale nie miałem pewności czy działało w każdej okoliczności. Ale chyba czytało bo są takie miejsca gdzie odwołuje ograniczenie "skrzyżowanie" jakiegoś tam typu a u mnie ciągle pokazuje że ograniczenie do 30.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nigdy nie dzialało czytanie znaków z ich prawidlowym respektowaniem. Od 2019r jestrm uzytkownikiem FSD i to na wszystkie u nas sposoby aby jeździć tym po drogach na ile się da.

To jest ruletka itd.. Do tego po zmianach in plus nagle wszystko wraca do chaosu. Tak bylo jest i niestety chyba będzie. Dlatego " nie dla nas ten sznur samochodów" z FSD jak bylo w pewnej piosence.

Choc uważam , ze da się z tego w pewnych warunkach korzystać na tyle dobrze aby jazda byla relaksująca, ale nie wszedzie i nie zawsze.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Zaczęło mi ściągać 2023.44.1. Nagle zniknęło i nie chce wrócić. Czyżby 2023.44.2? ;)
ja dostałem 44.1 w piątek ale nie mam już internetu w garażu więc czekało do dzisiaj (pracuje z domu). wsiadam do auta, aktualizacji do pobrania brak, więc wchodze w ustawienia i przez 10 minut jazdy szukał czy jest jakiś update i znalazł.... 38.9 (miałem 38.6). wychodzi więc na to że wstrzymali dystrybucje 44.1 (pewnie znaleźli bugi)
 

Jusand

Posiadacz elektryka
A mi się zaktualizował godzinę temu. Sam powiadomił o aktualizacji.
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
@Pabloss Porównujac wartość/cena to sexy buttons wklejone pod kierownicę tam gdzie normalnie są łopatki są dużo lepsze niż rozszeżony autopilot. Lewy przycisk włacza autopilot co w trasie jest bardzo wygodne i pozwala prowadzić jedną ręką, a długie przyciśniecie tempomat bo rzadziej używany. Prawy przycisk przełącza auto w tryb szybki
Ja nie mam sexy buttons i na razie nie planuję zakupu. A tak jak pisałem czasami chcę użyć samego tempomatu, więc wróciłem do włączania na 2 razy.
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Ja też wróciłem do double pull. W przypadu TM3 z EAP zmiana pasa była ok. Na TMY niestety wyłączała AP i trzeba było interweniować.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
A u mnie w radio w HL mam ulubione w pasku ponad stacjami.
nie mam już ulubionych na osobnej karcie.
 
Top