Wizualnie ładowarka 150kW ma dwa przewody: CCS oraz teslowy pod starsze S/X
250kW ma jeden przewód CCS.
Na stacjach V2+V3 niestety właściciele S/X z darmowym ładowaniem stoją przypięci przejściówką pod CCS na 250kW, a obok ma wolne 150kW, na którym się tak samo naładuje.
To chyba nie z fantazji a z braku stanowisk jak podjeżdżał, bo nie wyobrażam sobie specjalnie sięgać po przejściówkę jak mogę bez ;)
 

karol.kar

Posiadacz elektryka
To chyba nie z fantazji a z braku stanowisk jak podjeżdżał, bo nie wyobrażam sobie specjalnie sięgać po przejściówkę jak mogę bez ;)
Ostatnio kilka razy się ładowałem w DE i za każdym razem widziałem S-ki podpięte przez przejściówkę do 250kW, mimo że 150kW było wolne.
Nawet koleś przy mnie się wciskał na 250kW i potem szukał przejściówki, a 10m dalej 3 stanowiska wolne.
Jakieś tajemnicze przyciągnie, że trzeba stanać obok innej Tesli aby było równo w szeregu :)
W zeszłym roku w Pradze wieczorem sam stałem na SuC i oczywiście koles w "X" z przejściówką gdzie zaparkował.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
A sprawa była by prosta gdyby Tesli zależało,
Przecież każde auto jest identyfikowane w sieci Tesli, wystarczy żeby zablokowali możliwość ładowania tych starych aut na ładowarce v3 jeżeli obok są dostępne przeznaczone dla nich starsze….
Oczywiście temat umrze śmiercią naturalną, jak nie będzie ładowarek poniżej v3, ale to trochę potrwa.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A sprawa była by prosta gdyby Tesli zależało,
Przecież każde auto jest identyfikowane w sieci Tesli, wystarczy żeby zablokowali możliwość ładowania tych starych aut na ładowarce v3 jeżeli obok są dostępne przeznaczone dla nich starsze….
Oczywiście temat umrze śmiercią naturalną, jak nie będzie ładowarek poniżej v3, ale to trochę potrwa.
A to nie jest tak ze jednak po adapterze jest kilka % szybciej ladowane ?
Ciezko mi uwierzyc ze wlasciciele szukaja adaptera jak to nic nie daje…
 

rawier

Posiadacz elektryka
Ale wiesz ze piszemy o modelu S ktory nie przekracza 150kW ?
Dobra, napiszę najprościej jak się da: @Michal zażartował, że Ska nie wyciągnie więcej niż 150kW nawet jeśli adapter zostanie poświęcony przez księdza. Ja na to odpisałem żartobliwie (na bazie własnych doświadczeń), że skoro TM3 (w wersjach LR i P) przyjmuje prąd 250kW a mi przyjęła według załączonego zdjęcia 258kW (czyli ponad specyfikację i samochodu i SuC'a) to może jednak takie zabiegi religijne nad adapterami w Skach zwiększą moc ładowania ;)
https://www.tesla.com/pl_PL/support/supercharger

Ładowarki V3 Supercharger​

Jaka jest maksymalna moc ładowania na stacjach V3?

Stacje ładowania V3 są w stanie osiągać szczytową moc do 250 kW.
 

rawier

Posiadacz elektryka
Czy Wam też aplikacja pokazuje Lućmierz jako niedostępny? Jadę jutro w trasę a tu taki zonk:
IMG_1B6E9810578B-1.jpeg
Wczoraj w nocy jak sprawdzałem było tak samo, więc to chyba nie obłożenie... Swoją drogą to ceny rewelacyjne :)
 

Michal

Pionier e-mobilności
Czy Wam też aplikacja pokazuje Lućmierz jako niedostępny? Jadę jutro w trasę a tu taki zonk:
Wczoraj w nocy jak sprawdzałem było tak samo, więc to chyba nie obłożenie... Swoją drogą to ceny rewelacyjne :)
Tak u mnie też i jest informacja, że nieczynne, a nie zajęte :(
Słabo jeśli od wczoraj - ja obstawiam problemy z przyłączem energetycznym.

Dobrze, że sprawdzałeś i zaplanuj sobie alternatywne ładowania z użyciem ABRP i raczej nie planuj nic w okolicy, bo dużo Tesli tam się rozpełznie.
 

rawier

Posiadacz elektryka
Ja bym zadzwonił do knajpy hotelu. Tam są teraz mili ludzie. Może coś wiedzą?
Rozmawiałem z hotelem - potwierdzają że od wczoraj jest jakaś awaria, Tesla się tym interesuje ale nic więcej nie wiedzą... Teraz wątek z ładowaniem 258kW przypomniał mi moment wjechania do Lućmierza z poziomem baterii 2%. Trafić na taką awarię to niezły zonk :eek:
 

sd tosia

Fachowiec
Ciekawe kiedy lawety będą miały na pokładzie generatory prądu :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
W Ciechocinku mają mieć, ostatnio współuczestniczyłem w reanimacji S. Laweciarz coś przebąkiwał, że przydałby się. Trochę BMS niedoszacował i zabrakło 1500metrów do prądopoju. Auto padło na rondzie zjazdowym z A1. Co się przejeżdżająca gawiedź nacieszyła, to podobno ich.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Rozmawiałem z hotelem - potwierdzają że od wczoraj jest jakaś awaria, Tesla się tym interesuje ale nic więcej nie wiedzą... Teraz wątek z ładowaniem 258kW przypomniał mi moment wjechania do Lućmierza z poziomem baterii 2%. Trafić na taką awarię to niezły zonk :eek:
obok stoi greenway
 

Michal

Pionier e-mobilności
Top