Cześć, czy ktoś byłby tak uprzejmy i napisał mi jak wygląda procedura zakupowa. Kupiłem auto z tych, które były dostępne i szczerze mówiąc czuję się trochę zagubiony. Na początku wpłaciłem 500zł. Następnego dnia zadzwoniła jakaś kobieta z Niemiec gadająca po polsku. Zapytała o formę płatności, jak usłyszała, że gotówka, to się ucieszyła i powiedziała, że szybko szybko, bo się kwartał kończy i mi zaraz fakturkę wystawi i mailem podeśle i żebym jej odesłał potwierdzenie przelewu to ona już przygotuje dokumenty. I to tyle maila nie wysłała, pod tym numerem z którego dzwoniła nikt nie odbiera. Kolejnego dnia na koncie Tesli pojawiła się faktura „Final Invoice” i tyle (czy ja mam co kilka godzin wchodzić na to konto i sprawdzać czy Tesla czegoś tam dla mnie nie zostawiła?). Gdzieś na stronie Tesli w FAQ jest napisane, aby opłacić fakturę, a potwierdzenie dodać do konta, ale nie widzę tam takiej możliwości. Czy mam zapłacić i czekać na kontakt z ich strony. Może jestem starej daty, ale nie przywykłem do takich standardów obsługi. Pomijam już takie rzeczy, jak to, że auto faktycznie kupiłem 20 marca, fakturę otrzymałem 21 marca) w niedzielę), na fakturze jest termin dostawy 14 luty, termin płatności jest określony na 7 dni przed terminem dostawy, a na koncie termin dostawy jest określony na 26 marca, wiec nie mam możliwości wywiązać się z żadnego terminu płatności, bo oczywistym jest, że najszybciej mogę zapłacić w tym tygodniu. Nie znalazłem żadnego sposobu, aby skontaktować się z Teslą w Polsce. Brak emaila, telefon tylko do serwisu, którego nikt nie odbiera. Może macie jakiś działający kontakt do działu sprzedaży.
Czy ktoś byłby tak uprzejmy i opisał mi jak ta procedura zakupu wygląd od tego momentu w którym obecnie jestem i pomógł mi przez nią przebrnąć.