Dla tych co odbierają TM3 (i nie tylko) - checklista

MaciekM3

Zadomawiam się
Frunek odebrany!
Nieumyty, ale za to naładowany do pełna :). Wystarczyło na 321km i jeszcze 14% zostało przy dzisiejszych 1-2 stopniach celsjusza.
Nie miałem większych uwag co do jakości. Fajnie się prowadzi, a spotify gra naprawdę fajnie i jak kolega wspominał pomaga na szum :).
W ramach testu chciałem sie podładować na Orlenie - ale się nie udało. Po probach negocjacji wyskakiwał błąd i ładowanie się nie zaczynało. Próba byla na AC 50kW bo DC było niedostępne. Może wina starego softu .. ?
Właśnie się zupgradował radośnie bucząc i pykając. Jutro spróbuję ponownie.
Czyżby Orlen koło Jędrzejowa?
 

MaciekM3

Zadomawiam się
Dokładnie tak :). Znany z tego że nie działa ?
Wczoraj w Morawicy na A4 było ok. Nowy soft, inny orlen.
Z tym orlenem jest jakiś problem. Po odbiorze jechałem z Warszawy i bez problemu się tam naładowałem, tydzień później już nie chciał ładować. Tesla pokazywała brak napięcia czy jakoś tak
 

danielm

Pionier e-mobilności
Z tym orlenem jest jakiś problem. Po odbiorze jechałem z Warszawy i bez problemu się tam naładowałem, tydzień później już nie chciał ładować. Tesla pokazywała brak napięcia czy jakoś tak
przytrzymaj wtyczkę mocno dociśniętą do portu podczas nawiązywania sesji. wiem że bez sensu ale działa
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Cześć, czy ktoś byłby tak uprzejmy i napisał mi jak wygląda procedura zakupowa. Kupiłem auto z tych, które były dostępne i szczerze mówiąc czuję się trochę zagubiony. Na początku wpłaciłem 500zł. Następnego dnia zadzwoniła jakaś kobieta z Niemiec gadająca po polsku. Zapytała o formę płatności, jak usłyszała, że gotówka, to się ucieszyła i powiedziała, że szybko szybko, bo się kwartał kończy i mi zaraz fakturkę wystawi i mailem podeśle i żebym jej odesłał potwierdzenie przelewu to ona już przygotuje dokumenty. I to tyle maila nie wysłała, pod tym numerem z którego dzwoniła nikt nie odbiera. Kolejnego dnia na koncie Tesli pojawiła się faktura „Final Invoice” i tyle (czy ja mam co kilka godzin wchodzić na to konto i sprawdzać czy Tesla czegoś tam dla mnie nie zostawiła?). Gdzieś na stronie Tesli w FAQ jest napisane, aby opłacić fakturę, a potwierdzenie dodać do konta, ale nie widzę tam takiej możliwości. Czy mam zapłacić i czekać na kontakt z ich strony. Może jestem starej daty, ale nie przywykłem do takich standardów obsługi. Pomijam już takie rzeczy, jak to, że auto faktycznie kupiłem 20 marca, fakturę otrzymałem 21 marca) w niedzielę), na fakturze jest termin dostawy 14 luty, termin płatności jest określony na 7 dni przed terminem dostawy, a na koncie termin dostawy jest określony na 26 marca, wiec nie mam możliwości wywiązać się z żadnego terminu płatności, bo oczywistym jest, że najszybciej mogę zapłacić w tym tygodniu. Nie znalazłem żadnego sposobu, aby skontaktować się z Teslą w Polsce. Brak emaila, telefon tylko do serwisu, którego nikt nie odbiera. Może macie jakiś działający kontakt do działu sprzedaży.

Czy ktoś byłby tak uprzejmy i opisał mi jak ta procedura zakupu wygląd od tego momentu w którym obecnie jestem i pomógł mi przez nią przebrnąć.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Napisz
Cześć, czy ktoś byłby tak uprzejmy i napisał mi jak wygląda procedura zakupowa. Kupiłem auto z tych, które były dostępne i szczerze mówiąc czuję się trochę zagubiony. Na początku wpłaciłem 500zł. Następnego dnia zadzwoniła jakaś kobieta z Niemiec gadająca po polsku. Zapytała o formę płatności, jak usłyszała, że gotówka, to się ucieszyła i powiedziała, że szybko szybko, bo się kwartał kończy i mi zaraz fakturkę wystawi i mailem podeśle i żebym jej odesłał potwierdzenie przelewu to ona już przygotuje dokumenty. I to tyle maila nie wysłała, pod tym numerem z którego dzwoniła nikt nie odbiera. Kolejnego dnia na koncie Tesli pojawiła się faktura „Final Invoice” i tyle (czy ja mam co kilka godzin wchodzić na to konto i sprawdzać czy Tesla czegoś tam dla mnie nie zostawiła?). Gdzieś na stronie Tesli w FAQ jest napisane, aby opłacić fakturę, a potwierdzenie dodać do konta, ale nie widzę tam takiej możliwości. Czy mam zapłacić i czekać na kontakt z ich strony. Może jestem starej daty, ale nie przywykłem do takich standardów obsługi. Pomijam już takie rzeczy, jak to, że auto faktycznie kupiłem 20 marca, fakturę otrzymałem 21 marca) w niedzielę), na fakturze jest termin dostawy 14 luty, termin płatności jest określony na 7 dni przed terminem dostawy, a na koncie termin dostawy jest określony na 26 marca, wiec nie mam możliwości wywiązać się z żadnego terminu płatności, bo oczywistym jest, że najszybciej mogę zapłacić w tym tygodniu. Nie znalazłem żadnego sposobu, aby skontaktować się z Teslą w Polsce. Brak emaila, telefon tylko do serwisu, którego nikt nie odbiera. Może macie jakiś działający kontakt do działu sprzedaży.

Czy ktoś byłby tak uprzejmy i opisał mi jak ta procedura zakupu wygląd od tego momentu w którym obecnie jestem i pomógł mi przez nią przebrnąć.
Napisz na tego maila:
Tesla Warsaw Sales <[email protected]>

Powinno zadzialac.
Ale ogolnie tak, wplac za fakture na konto (powinno byc na fakturze). Popros sobie odrazu o podanie VINu. Dosc szybko rozliczaja konto.
W mailu odrazu podaj tez swoje dane gdzie maja wyslac dokumenty do rejestracji.

PS. Mam nadzieje ze uzyłeś referencyjnego linku ? :)
 

Relevant

Fachowiec
Cześć, czy ktoś byłby tak uprzejmy i napisał mi jak wygląda procedura zakupowa. Kupiłem auto z tych, które były dostępne i szczerze mówiąc czuję się trochę zagubiony. Na początku wpłaciłem 500zł. Następnego dnia zadzwoniła jakaś kobieta z Niemiec gadająca po polsku. Zapytała o formę płatności, jak usłyszała, że gotówka, to się ucieszyła i powiedziała, że szybko szybko, bo się kwartał kończy i mi zaraz fakturkę wystawi i mailem podeśle i żebym jej odesłał potwierdzenie przelewu to ona już przygotuje dokumenty. I to tyle maila nie wysłała, pod tym numerem z którego dzwoniła nikt nie odbiera. Kolejnego dnia na koncie Tesli pojawiła się faktura „Final Invoice” i tyle (czy ja mam co kilka godzin wchodzić na to konto i sprawdzać czy Tesla czegoś tam dla mnie nie zostawiła?). Gdzieś na stronie Tesli w FAQ jest napisane, aby opłacić fakturę, a potwierdzenie dodać do konta, ale nie widzę tam takiej możliwości. Czy mam zapłacić i czekać na kontakt z ich strony. Może jestem starej daty, ale nie przywykłem do takich standardów obsługi. Pomijam już takie rzeczy, jak to, że auto faktycznie kupiłem 20 marca, fakturę otrzymałem 21 marca) w niedzielę), na fakturze jest termin dostawy 14 luty, termin płatności jest określony na 7 dni przed terminem dostawy, a na koncie termin dostawy jest określony na 26 marca, wiec nie mam możliwości wywiązać się z żadnego terminu płatności, bo oczywistym jest, że najszybciej mogę zapłacić w tym tygodniu. Nie znalazłem żadnego sposobu, aby skontaktować się z Teslą w Polsce. Brak emaila, telefon tylko do serwisu, którego nikt nie odbiera. Może macie jakiś działający kontakt do działu sprzedaży.

Czy ktoś byłby tak uprzejmy i opisał mi jak ta procedura zakupu wygląd od tego momentu w którym obecnie jestem i pomógł mi przez nią przebrnąć.
Nie jestem daleko dalej, ale nieco :)
1. Opłać final invoice widoczną na swoim koncie, w tytule przelewu numer zamówienia. Wydrukuj ją też sobie, będziesz potrzebował.
2. Wyślij SMS na numer z którego ktoś się z Tobą kontaktował info, że już opłacone, i że możesz wysłać potwierdzenie przelewu jeśli dadzą maila.
3. Powinni oddzwonić by zapytać gdzie Ci wysłac dokumenty do rejestracji (poza fakturą którą musisz sam sobie wydrukować).
4. Umów się na rejestrację w urzędzie, weź tam dokumenty które Tesla wyśle do Ciebie kurierem i fakturę.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Napisz

Napisz na tego maila:
Tesla Warsaw Sales <[email protected]>

Powinno zadzialac.
Ale ogolnie tak, wplac za fakture na konto (powinno byc na fakturze). Popros sobie odrazu o podanie VINu. Dosc szybko rozliczaja konto.
W mailu odrazu podaj tez swoje dane gdzie maja wyslac dokumenty do rejestracji.

PS. Mam nadzieje ze uzyłeś referencyjnego linku ? :)
Dziękuję za informacje. VIN mam na fakturze. Tylko po co mi VIN bez dokumentów. Co to znaczy, że szybko rozliczają konto, księgują wpłatę i przechodzą do dalszego etapu realizacji?

Czyli mam teraz zapłacić, potwierdzenie przelewu odesłać mailem oraz podać adres na który mają przesłać dokumenty i czekać?

Niestety z linku referencyjnego nie użyłem, nie wiedziałem, że jest taki bonus na ładowanie.
 

newbe

Posiadacz elektryka
Dziękuję za informacje. VIN mam na fakturze. Tylko po co mi VIN bez dokumentów. Co to znaczy, że szybko rozliczają konto, księgują wpłatę i przechodzą do dalszego etapu realizacji?

Czyli mam teraz zapłacić, potwierdzenie przelewu odesłać mailem oraz podać adres na który mają przesłać dokumenty i czekać?

Niestety z linku referencyjnego nie użyłem, nie wiedziałem, że jest taki bonus na ładowanie.
Tak, zapłacić i wysłać potwierdzenie przelewu na ten mail. Tę 1500 km ładowania to jakieś 150 zł w ekwiwalencie także nie martw się.
A na te dziwactwa z fakturą i całym procesem nie zwracaj uwagi, oby samochód był fajny!
 
Top