to jest to o czym mówiłem w BMW, też żeby podłączyć kabel do kamery musiałem wyjąć z 3kg pianki ze słupków. Ale jak o tym tu piszę, to zaraz czytam, że to inny segment, inne auto, inna pianka, inna budowa, i w ogóle nie ma co porównywać, bo przecież złego słowa nie można o Tesli powiedzieć i po zakupie trzeba jedynie się ekscytować ))Porównanie Tesla (biała) vs Mercedes, podszybie i przedni słupek.
Auta trochę brudne, bo jeżdżą a nie stoją. 😉
W Tesli szpary i goła blacha. Mercedes uszczelnienia i osłony.
a to też prawda - ja nawet nie mam LR tylko SR+ i też nie zamieniłbym na żadne inne póki co. Natomiast wg mnie premium wywodzi się właśnie z konstruktywnej krytyki. Gdyby nie było narzekań na szpary w drzwiach, do dzisiaj były (nawet jeszcze większe). Gdyby nie było narzekań na autopilota, do dzisiaj by wykrywał białą ciężarówkę jako przezroczystą. Krytykowanie (konstruktywne, ale uważam, że jako były posiadacz aut różnych marek i segmentów a obecnie Tesli moja krytyka jest w pewien sposób konstruktywna i nosi znamiona obiektywnej - przynajmniej względem ilości i różnorodności aut) - krytykowanie jest największym katalizatorem zmian na lepsze i dążenia do premium.Jako wieloletni użytkownik Mercedesa, a wcześniej BMW powiem tak.
Tesla M3 LR którą jeżdżę od pół roku jest autem, który ekscytuje, daje niesamowitą frajdę i jest taką dużą zabawką.
Nie ma do wyboru 20 stronicowego katalogu dodatków (ekstra płatnych) kilku rodzajów skóry do wyboru, perfekcyjnego wykończenia itd.
Ma za to takie coś. Coś co trudno zdefiniować, ale to coś daje niesamowitą radość z obcowania z tym autem, mimo braku skóry z krokodyla.
Ja pokazując różnice w tych detalach między Teslą i Mercedesem absolutnie nie deprecjonuję Tesli.
Fakt zasadniczy jest taki, że Mercedes ma za sobą 130 lat produkcji, a Tesla raptem 10?
I tak jak Benz i Daimler dokonali rewolucji 120 lat temu tak Tesla robi to teraz.
Myślę że 120 lat temu też byli ludzie którzy narzekali na jakość ówczesnych aut w porównaniu z ekskluzywnymi powozami.
Natomiast z doświadczenia kilku długich tras w Europie mogę powiedzieć jedno.
Tesla jest autem premium.
Nie ze względu na skóry i wykończenie ale ze względu na wygodę podróżowania.
Ekskluzywna sieć ładowania SuperCharger jest tym premium Tesli.
Wielokrotnie widziałem problemy kierowców aut premium (Porche Audi) walczących pod ładowarką.
No i oczywiście jakość zespołu napędowego dająca niesamowitą radość z jazdy.
W tym kontekście można przeboleć, że trochę szumi. 😉
Ktos juz probowal to ulepszyc:Porównanie Tesla (biała) vs Mercedes, podszybie i przedni słupek.
Auta trochę brudne, bo jeżdżą a nie stoją. 😉
W Tesli szpary i goła blacha. Mercedes uszczelnienia i osłony.