Jak jest naprawdę z hałasem?

Bronek

Pionier e-mobilności
Podoba mi się to jakie mamy różne potrzeby, wrażenia i gusta itd...
Co jesteśmy w stanie zaakceptowac a co nie i jak się różnimy w tym.
Ja uważam ze to głownie "głos idzie" z nadkoli, Ty że okolic szyby, to jest chyba subiektywna różnica odczuć, bo nie sądzę aby tak się różniły samochody.
Do tego inaczej postrzegam to auto do 120km/h to rodzinny emerycki, wygodny sedan ale przy ciężkiej nodze i powyżej 140 juz sportowe niemal auto - a jemu za te doznania z błędnika, wybaczam bardzo wiele
 

Robmal

Posiadacz elektryka
Podoba mi się to jakie mamy różne potrzeby, wrażenia i gusta itd...
Co jesteśmy w stanie zaakceptowac a co nie i jak się różnimy w tym.
Ja uważam ze to głownie "głos idzie" z nadkoli, Ty że okolic szyby, to jest chyba subiektywna różnica odczuć, bo nie sądzę aby tak się różniły samochody.
Do tego inaczej postrzegam to auto do 120km/h to rodzinny emerycki, wygodny sedan ale przy ciężkiej nodze i powyżej 140 juz sportowe niemal auto - a jemu za te doznania z błędnika, wybaczam bardzo wiele
Cześć.
Wątek jest o hałasie i do tego się odnoszę. Ale....żadne auto, którym do tej pory jeździłem nie zapewniło mi takich wrażeń trakcyjnych jak M3P. Powiedziałbym, że to odrealnione odczucia. Nie uprzedzałem pasażerów, że mam zamiar agresywnie ruszyć. Chciałem spojrzeć w lusterko wsteczne ale nie zdążyłem (100 km/h) i w sumie nie dałem rady. Czułem (znowu subiektywnie) mrowienie w nogach (krew odpłynęła do góry ?). Mógłbym napisać, że ten samochód kocham (trakcja, przyśpieszenie, audio, pomysł na nie) i nienawidzę (wyciszenie/hałas, brak innej nawigacji niż ta wbudowana, brak Apple Car Play, brak Apple Music/Tidal jeden serwis na cały kraj)
 

v460

Fachowiec
Cześć.
Wątek jest o hałasie i do tego się odnoszę. Ale....żadne auto, którym do tej pory jeździłem nie zapewniło mi takich wrażeń trakcyjnych jak M3P. Powiedziałbym, że to odrealnione odczucia. Nie uprzedzałem pasażerów, że mam zamiar agresywnie ruszyć. Chciałem spojrzeć w lusterko wsteczne ale nie zdążyłem (100 km/h) i w sumie nie dałem rady. Czułem (znowu subiektywnie) mrowienie w nogach (krew odpłynęła do góry ?). Mógłbym napisać, że ten samochód kocham (trakcja, przyśpieszenie, audio, pomysł na nie) i nienawidzę (wyciszenie/hałas, brak innej nawigacji niż ta wbudowana, brak Apple Car Play, brak Apple Music/Tidal jeden serwis na cały kraj)
Odnośnie trakcji nie komentuję, bo mam podobne odczucia. Ale co do nawigacji innej niż wbudowana i brak carplay, apple music, tidal. Nawigacja to w zasadzie google maps - o ile aktualny. Też miałem obawy, ale jeździ mi się z tym bardzo dobrze. AM i Tidal możesz puścić po BT z telefonu, ale spotify im nie ustępuje, a w mojej opinii jest lepsze (to czego szukam częściej znajduję w spotify). W Jeepie używam Apple CarPlay zawsze i nie wyobrażam sobie, że mogłoby go nie być, a w Tesli mi tego rozwiązania w ogóle nie brakuje.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wyraźne z tego należy wyciągnąć wniosek co wielu sugeruje, że jeśli przeszkadza hałas to dodać decybeli audio.

Jesli nie lubimy w ogóle aby bylo cokolwiek głośno, to kupić stopery w aptece.

To jedyna słuszne rozwiązanie , bo szkoda nie kupić tego auta dla "takiej błahostki" i potem na siłę tłumaczyć sobie i innym, dlaczego masz inne - bo cicho i jest np skóra i spasowana klamka. :).
Nie wybaczysz sobie utraty tej szansy skoro o tym myślałeś, bedziesz budzil sie z krzykiem .
 

pawlaczynski

Fachowiec
Dwa razy jezdzilem demo tesli i byly to modele przedliftowe i sa zdecydowanie glosniejsze od tego co mam polifta. Ale ogolnie w tesli moglo by byc jeszcze ciszej, lexus czy mercedes to nie jest.
Porównywalny do TM3 jest CLA 35/45AMG a tam ani chicho ani zasięgu wiele większego niż w TM3 nie ma ;-)
Lexus w ogóle porównywalnego samochodu nie ma.
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Niemozliwe zebys najglosniejszy szum slyszal z okolicy laczenia szyb. Cos musialo byc zle spasowane w tym egzemplarzu, a dokladnie krawedz szyby dachu wystawala ponad krawedz szyby przedniej. Takie rzeczy serwis poprawi jak zglosisz.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Z doświadczenia mojego i pasażerów z tyłu: samochód załadowany na wakacje (przód i tył) staje się cichutki jak najcichszy Rolls-Royce. Dopiero ponad 200 szyba kierowcy odchyla się na zewnątrz (odsysa ją) i trzeba zwolnić i zamknąć raz jeszcze - inaczej gwiżdże nie domknięta przy słupku B.
Zrobiłem ponad 5000km przez Rumunię, Bułgarię do Istambułu i zero zmęczenia. Mało tego - z Istambułu zrobiłem skok bez przerwy 24h do granicy Rumunii i Węgier - Oradea (sporo stania na granicach to fakt) ale żeby po prostu się nie chciało spać to bym jechał dalej.
Jestem zachwycony jak przyjemnie jeździ dalekie trasy i jak bardzo pomocny jest autopilot nawet przy podjeżdzaniu w korku przed granicą. Temat hałasu w ogóle nie istniał - a jestem bardzo uczulony. Aha - samochód już po poprawkach spasowania w serwisie Tesli.
 
Top