Michal
Moderator
Nie uda się, to co jest pokazywane w aucie nie ma nic wspólnego z wynikiem WLTP.no właśnie ciekaw jestem czy uda się zbliżyć do 550 km.
Nie uda się, to co jest pokazywane w aucie nie ma nic wspólnego z wynikiem WLTP.no właśnie ciekaw jestem czy uda się zbliżyć do 550 km.
a ile Michale twoim zdaniem jest realnie pokazać ?Nie uda się, to co jest pokazywane w aucie nie ma nic wspólnego z wynikiem WLTP.
Moim zdaniem maj-wrzesień (+20) 5-tka z przodu to będzie już super!no właśnie ciekaw jestem czy uda się zbliżyć do 550 km.
ee to działa - sprawdziłem ostatnio - miałem pokonać 80km i navi pokazywała mi, że zakończę na 3%, wyłączyłem ogrzewanie, zostało tylko radio (qrde też mogłem wyłączyć) i 90-95 km/h to na koniec jak dojechałem pokazywało 10%To co widzisz na wskaźniku i tak nie ma żadnego przełożenia na rzeczywistość, chyba że jedziesz idealnie w idealnych warunkach.
Włącz sobie pokazywanie procentów i nie patrz na te kilometry
Nie rozumiem... pisaliśmy tutaj o tym co jest pokazywane przy ikonce baterii - możesz tam przełączać pomiędzy % i jakąś wartością w kilometrach. Chodzi mi o to, że te kilometry mają bardzo mało wspólnego z faktycznie możliwym do uzyskania przebiegiem, chyba że jeździsz bardzo spokojnie po pustych drogach podmiejskich.ee to działa - sprawdziłem ostatnio - miałem pokonać 80km i navi pokazywała mi, że zakończę na 3%, wyłączyłem ogrzewanie, zostało tylko radio (qrde też mogłem wyłączyć) i 90-95 km/h to na koniec jak dojechałem pokazywało 10%
Teoretycznie od niedawna Tesla bierze pod uwagę prognozę pogody, więc powinna uwzględniać takie zmiany w trasie. To jest jednak bardzo ciężki temat, bo wystarczy, że jeździsz trochę dynamiczniej i wszystko się rozjeżdża.Wyliczane zużycie działa dobrze jak masz cały czas warunki na trasie w miarę podobne, np w moim przypadku wyjeżdżam z Białegostoku i mam -6 stopni a w Warszawie mam np +2 to po drodze pozostałości % rosną