Dziękuję serdecznie, właśnie o to mi chodziło.Menu->ustawienia->ustawienie urządzenia->ustawienie projekcji telefonu
Ja rok temu zamówiłem na alledrogo te czujniki.Zbliża się zima i zmiana opon/kół. Czy ktoś może ogarnął temat drugiego kompletu czujników w wersji zamiennik. Na allegro są niby takie programowalne przez NFC (telefon), czy ktoś je może stosował i programował
Czujesz tak dlatego że fabryczne opony są beznadziejne. Ja zimowe kupiłem Micheliny Alpin 6 i o niebo lepiej mi się na nich jeździło w zimie niż na fabrycznych w lecie.Jak już temat opon. Ten klocek o wadze 1700 kg ma trochę waskie opony. Wchodząc szybciej w zakręty czuć że są na granicy przyczepności. Strach pomyśleć co będzie na zimówkach... czuję fosę w tym roku.
Marudzisz, w poprzednim aucie o podobniej masie miałem 205/60/16 i dawały radę. Jak na razie nie miałem problemów w zakrętach zwłaszcza, że te continentale naprawdę dobrze się spisują również w deszczu.Jak już temat opon. Ten klocek o wadze 1700 kg ma trochę waskie opony. Wchodząc szybciej w zakręty czuć że są na granicy przyczepności. Strach pomyśleć co będzie na zimówkach... czuję fosę w tym roku.
Dzięki, też słyszałem o tym. U mnie przegląd za około 3 miesiące bo mam 23tys km przebiegu i około 2 tys na miesiąc robię.A propos kosztów przeglądów i napraw odpłatnych w serwisach KIA - miałem ostatnio ciekawą rozmowę z byłym doradcą serwisowym jednego z nich. Otóż większości z nich za prace przy elektrykach liczy podwójną stawkę za roboczogodzinę. Podejście do stawek jest różne w różnych markach, np. Volvo nie ma różnicy ICE vs BEV, w Mercedesie jest trochę drożej za BEV ale x2 w KIA to jest ..... trochę przesada, szczególnie gdy nie ma pracy przy układzie HV (jak w czasie przeglądu gdy niektóre ASO liczą sobie więcej niż za przegląd BEV z wymianą oleju). Centrala KIA nie 'sugeruje' stawek ASO więc to raczej działanie oddolne, jeśli macie więc kilka serwisów do wyboru wyślijcie najpierw zapytanie do nich o kosztorys (nie sumę za przegląd tylko szczegóły dotyczące czynności, roboczogodzin i stawek) i miejcie to na uwadze przy wyborze serwisu.
jeżdze do roboty stała kreta trasa, miałem z 8 aut w ciagu 5 lat. I każdym mogłem jechac przykładowo 80 w zakretach a tym 60 strach bo słychac ze opona traci przyczepność i wyrzuca z zakretu. Masa nie pomaga.Marudzisz, w poprzednim aucie o podobniej masie miałem 205/60/16 i dawały radę. Jak na razie nie miałem problemów w zakrętach zwłaszcza, że te continentale naprawdę dobrze się spisują również w deszczu.