Juniper - czy warto czekać?

Michal

Moderator
Last edited:

KrzyCh

Posiadacz elektryka
@paradox ma rację - żeby nie narzekający userzy to nie było by M3HL, tak samo trzeba narzekać na Y i pokazywać że konkurencja daje rady - ten głos Elon słyszy, on jest dobry w Social Media.
🤣🤣🤣 Ciekawy koncept.
Zgaduję, że spełniasz wszystkie zachcianki swoich dzieci i kupujesz im wszystko na co wskażą „tato kup mi”, „daj”, „ale ja chcę”?
A Elon to nie jest dobry tatuś i nie chcesz wiedzieć co robi z narzekającymi (userami, pracownikami, etc)…
Może nawet te wszystkie problemy z Teslą to kara za narzekanie? Kto wie. 🤣🤣🤣
 

paradox

Pionier e-mobilności
🤣🤣🤣 Ciekawy koncept.
Zgaduję, że spełniasz wszystkie zachcianki swoich dzieci i kupujesz im wszystko na co wskażą „tato kup mi”, „daj”, „ale ja chcę”?
A Elon to nie jest dobry tatuś i nie chcesz wiedzieć co robi z narzekającymi (userami, pracownikami, etc)…
Może nawet te wszystkie problemy z Teslą to kara za narzekanie? Kto wie. 🤣🤣🤣
@cooler użył tutaj pewnego uproszczenia. pewnikiem jest i masz rację, że Elon osobiście nie ulega naciskom userów ale jak ktoś wcześniej słusznie zauważył czyta raporty które być może są tworzone poprzez algorytmy zbierające dane z sieci. dla przykładu SC : chyba nikt nie wierzy, że sam Elon nakazuje budowę w danym miejscu, prawdopodobnie raporty z sieci podpowiadają najlepsze lokalizacje a te są budowane o zbierane dane z sieci m.in. od userów, hejterów, narzekaczy i bezdennie zadowolonych posiadaczy lub betatesterów. porównanie tego wszystkiego do dzieci może ma nawet niejako uzasadnienie ale chyba nie do końca. tak czy siak efektem jest to co można określić w jednym zdaniu "Elon daje i zabiera". dlatego moim zdaniem huurraoptymizm w przypadku Tesli działa znacząco gorzej dla posiadaczy niż realna postawa jaką prezentuje @cooler. i nie napisałem tego złośliwie ale w trosce o wszystkich użytkowników tych mocno wybrakowanych elektrośmieci które z braku realnej konkurencji są na top liście marzeń każdego jak kiedyś Iphone(nomen omen) trzeba wstać z kolan i zacząć wymagać. betatesty powinny odejść do historii. po to jest to forum a nie np. stowarzyszenie TeslaLovers ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
"Im dalej w las tym więcej drzew" .
Czyli gdy przybyło lawiniwo Tesli to i przybylo sugestii i pomysłów ...
Na początku reakcje na uwagi useròw np wyrażone na tweeterze były częste i w miarę szybkie. Pojawiały się nawet speronalizowane odpowiedzi i zmiany itp.

I drugi cytat dendrologiczny: ",
Z powodu lasu nie widać drzew" .
Czyli wielorakość potrzeb i uwarunkowań, co skutkuje nastepnym powiedzonkiem :
"Jeszcze się taki nie urodził , co by wszystkim dogodził".
Po prostu zaczynają się kompromisy
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ja tam nie czekam na Junipera. Czarny przedlift wygląda wystarczająco atrakcyjnieView attachment 21329
Hehe, to jeszcze zapodaj zdjęcie z zimy po trasie :)
Nigdy więcej czarnych, WSZYSTKO na nich powoduje że wyglądają brudno i zaniedbanie.
 

wojtkow

Posiadacz elektryka
Pamiętam, że ktoś tutaj policzył dodatkową masę baterii 95 kWh w najbardziej prawdopodobnym wariancie (wymiana ogniw LG na nowsze) na maksymalnie 30 18 kg, więc Y Juniper 95kWh RWD nadal powinna zmieścić się w 2,5t (teraz DMC Y LR RWD to 2423 kg).

Edit:
Może RWD się zmieści, bo AWD już nie, bo już teraz się nie mieści (DMC 2518).
 

KrzyCh

Posiadacz elektryka
@cooler użył tutaj pewnego uproszczenia. pewnikiem jest i masz rację, że Elon osobiście nie ulega naciskom userów ale jak ktoś wcześniej słusznie zauważył czyta raporty które być może są tworzone poprzez algorytmy zbierające dane z sieci. dla przykładu SC : chyba nikt nie wierzy, że sam Elon nakazuje budowę w danym miejscu, prawdopodobnie raporty z sieci podpowiadają najlepsze lokalizacje a te są budowane o zbierane dane z sieci m.in. od userów, hejterów, narzekaczy i bezdennie zadowolonych posiadaczy lub betatesterów. porównanie tego wszystkiego do dzieci może ma nawet niejako uzasadnienie ale chyba nie do końca. tak czy siak efektem jest to co można określić w jednym zdaniu "Elon daje i zabiera". dlatego moim zdaniem huurraoptymizm w przypadku Tesli działa znacząco gorzej dla posiadaczy niż realna postawa jaką prezentuje @cooler. i nie napisałem tego złośliwie ale w trosce o wszystkich użytkowników tych mocno wybrakowanych elektrośmieci które z braku realnej konkurencji są na top liście marzeń każdego jak kiedyś Iphone(nomen omen) trzeba wstać z kolan i zacząć wymagać. betatesty powinny odejść do historii. po to jest to forum a nie np. stowarzyszenie TeslaLovers ;)
Ja też użyłem przenośni i nie mam na myśli jednego człowieka.
Ktoś kto wierzy, że (szczególnie duże) firmy wsłuchują się w każdy głos klienta i ochoczo realizują każdy pomysł pochodzący od klienta, powinni założyć Kościół Marzycieli.
Tesla i tak jest dość rzadkim przypadkiem korporacji, która słucha i reaguje.
Trzeba tylko pamiętać, że robią to dla zysku i wdrożą tylko rozwiązania z dobrym ROI. Niekoniecznie takie jak chcemy.
A M3HL wszedł dlatego, że stopniowo spadała sprzedaż M3 i już się wiele z tego modelu nie dało wyciągnąć, a nie dlatego że ktoś narzekał. A np. wentylowane zydle pojawiły się w M3HL również dlatego, że były niedrogie w implementacji, a nie tylko dlatego że uderzy chcieli.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Tesla i tak jest dość rzadkim przypadkiem korporacji, która słucha i reaguje.
tak masz rację, nam pozostaje wierzyć ;)
zobaczymy co przyniesie odświeżony Juniper i zweryfikujemy jak działa Elon. dość przełomowy moment.
A np. wentylowane zydle pojawiły się w M3HL również dlatego, że były niedrogie w implementacji, a nie tylko dlatego że uderzy chcieli.
no to jest trochę nielogiczne, ja uważam, że wprowadzili bo po prostu wparowała konkurencja z Chin która to oferuje w standardzie i nie mieli wyjścia. nie wierzę w takie wyjaśnienia, że były niedrogie to zaimplementujemy i się zobaczy ;)
 
Top