Jak weźmiesz poprawkę o te 15% to nagle większość samochodów jest w stanie uzyskać zbliżone wyniki. Akurat MG4 to nie jest dobry konkurent na trasę przez wysoką bryłę nadwozia (do miasta bardziej) ale w teście 1000km Bjorna wypada całkiem zacnie.MG4 pozwala na taką wartość zejść? Czy generalnie jest teraz auto dające podobny wynik? Bo rozbieżność między systemem Tesli a tym, co wychodzi z ładowań jest faktycznie spora - ok. 15%.
Bardziej mi chodzi o zasadę, wszyscy podniecają się efektywnością Tesli ale jakoś samochody raportujące znacznie większe zużycie niż Tesla zajeżdżają w testach carwow podobne dystanse. Coś mi tu śmierdzi kreatywnym raportowaniem.
Nie znajdę na szybko ale goście jechali ID7 i Teslą razem tą samą trasą, i Tesla raportowała dużo mniej niż ID7, ale na ładowarce pobrała więcej niż ID7 po tym samym dystansie.