Cav

Pionier e-mobilności
A to nie może być miarodajne. Ja za Niro miałem zapłacić 170 tysięcy - dzisiaj cena jest trochę inna...

Siedziałem w e-Soulu i w Niro
Siedzieć to jeszcze nie wszystko - większość ludzi nie ma pojęcia jak ustawić fotel żeby wykorzystać zalety crossovera.
Robią fotel na glebie i nie ma się co dziwić, że potem nie rozumieją o co biega....

Ja podnoszę na maxa - i cieszę się przestrzenią wokół i za mną.
- jeśli też siedziałeś, proponuję powtórzyć i przestać dowcipkować:)
Powiem tak - różnica między Soulem i Niro jest DALEKO mniejsza, niż między C-HR a Soulem.
Soul jest pośrodku i jest zdecydowanie większy od C-HR.

A pewnie nawet do głowy by Ci nie przyszło, zeby porównywać Avengera z C-HR, albo pakować je do tego samego segmentu.
 

Ryś

Zadomawiam się
Siedzieć to jeszcze nie wszystko - większość ludzi nie ma pojęcia jak ustawić fotel żeby wykorzystać zalety crossovera.
Robią fotel na glebie i nie ma się co dziwić, że potem nie rozumieją o co biega....

Ja podnoszę na maxa - i cieszę się przestrzenią wokół i za mną.
Teraz poszedłeś na maxa! Ja kiedyś miałem malucha - jak sobie przesunąłem odpowiednio fotel też "cieszyłem się przestrzenią":)
Powiem tak - różnica między Soulem i Niro jest DALEKO mniejsza, niż między C-HR a Soulem.
Soul jest pośrodku i jest zdecydowanie większy od C-HR.

A pewnie nawet do głowy by Ci nie przyszło, zeby porównywać Avengera z C-HR, albo pakować je do tego samego segmentu.
Czekam, kiedy do porównania wprowadzisz kolejną markę aby zdyskredytować Avengera...
Każdy samochód jest inny i ma swoje plusy i minusy. Ja się z tym wszystkim zmierzyłem, dokonałem wyboru i przestałem się zastanawiać nad tym, kiedy w końcu wyprodukują Niro!
Przy okazji, nie próbuję na siłę dyskredytować innych marek. Na poprzedniej stronie ktoś napisał: "Każdy musi dostosować auto do swoich potrzeb". Ja to zrobiłem!
 

Cav

Pionier e-mobilności
Teraz poszedłeś na maxa! Ja kiedyś miałem malucha - jak sobie przesunąłem odpowiednio fotel też "cieszyłem się przestrzenią":)
Ale zrozumiałeś o czym piszę, czy to taka luźna uwaga niezwiązana z cytatem?
HINT: żeby wykorzystać potencjał crossovera, trzeba iść w górę tak jak on, inaczej będzie się miało błędne wrażenia.
Czekam, kiedy do porównania wprowadzisz kolejną markę aby zdyskredytować Avengera...
Piszę o tym, co sprawdziłem empirycznie i to nie przez chwilowe zagoszczenie w fotelu.
Czyli o ostatnich moich autach:
Leaf->Kona->Zoe->C-HR->Soul

Avenger nawet koło nich nie stał, a jest najdroższy w cenniku ze wszystkich w/w.
I niech sobie jest, ale proszę bez dopisków w stylu "nienajgorsza cena".
A jak już wydajesz takie opinie, to nie dziw się, że ktoś może je inaczej oceniać.
 

Ryś

Zadomawiam się
Ale zrozumiałeś o czym piszę, czy to taka luźna uwaga niezwiązana z cytatem?
HINT: żeby wykorzystać potencjał crossovera, trzeba iść w górę tak jak on, inaczej będzie się miało błędne wrażenia.

Piszę o tym, co sprawdziłem empirycznie i to nie przez chwilowe zagoszczenie w fotelu.
Czyli o ostatnich moich autach:
Leaf->Kona->Zoe->C-HR->Soul
Będziesz obiektywny, kiedy pojeździsz jeszcze Avengerem... Na razie to tylko Twoja niczym nie poparta opinia!
Avenger nawet koło nich nie stał, a jest najdroższy w cenniku ze wszystkich w/w.
I niech sobie jest, ale proszę bez dopisków w stylu "nienajgorsza cena".
Skupmy się nad faktami:
Summit - 205 700
e-Soul XL - 206 400
A jak już wydajesz takie opinie, to nie dziw się, że ktoś może je inaczej oceniać.

Na razie tylko Ty wyrażasz tak osobliwie swoją opinię. Ktoś Ci kiedyś Jeepem na nogę najechał?
 

KierowcaEV

Zadomawiam się
Gdybym musiał wybierać między tymi dwoma pojazdami to bym wybrał e-Soula. Jeep jest za mały dla mnie. :)

Ostatnio próbowałem dostosować Tesle Y do swoich potrzeb. W porównaniu do Niro EV na które czekam od czerwca 2022 zauważyłem:
- dużo miejsca w Y również z tyłu (mam przeszło 190cm wzrostu)
- duże schowki w drzwiach nawet na dużą butelkę wody
- również duży schowek w tunelu środkowym z przodu
- wygodne wsiadanie i wysiadanie również z tyłu - rodzinne auto jak dla mnie
- ogromny bagażnik
- szybkość ładowania baterii, stacje Tesli itd ....

Natomiast jazda tym autem jakoś mnie nie urzekła. Zawieszenie sztywne. Jazda po gorszej drodze nie jest fajna. Gorszych dróg na moich trasach nie brakuje :( Przy jeździe w okolicach 80-120 km/h nie było rewelacji i zastanawiam się o co chodzi? Czy o to że w moim odczuciu było głośno jak na takie auto? Kierownica w Niro o wiele fajniejsza. Szyby w Y delikatnie zniekształcały otoczenie (boczna od kierowcy). Auto miało przejechane około 20 tyś km. Pewnie było na zimowych oponach 19 cali. Jazda Niro EV sprawiała mi po prostu radość a tu tego brakowało. W oczekiwaniu na Niro EV umówię się jeszcze raz na jazdę Teslą Y aby to jeszcze raz zweryfikować. Tylko musi być to dłuższe niż 1 godzina. Najlepiej 24h tak jak miałem to z Niro EV.


Na koniec pytanie do użytkowników Kii Niro EV.
Jeśli jechaliście w dłuższe trasy nież 500 km to proszę o wrażenia z jazdy, ładowania, wygody itp :)
 

Cav

Pionier e-mobilności
Będziesz obiektywny, kiedy pojeździsz jeszcze Avengerem... Na razie to tylko Twoja niczym nie poparta opinia!

Skupmy się nad faktami:
Summit - 205 700
e-Soul XL - 206 400
TMY: 230 000

Jak dla mnie Avanger musiałby dostać 30% rabat, żeby warto było w ogóle się nad nim zastanawiać.
Zoe (coś koło 180 tys) to samo.

Soul w tej wersji - niewiele mniej.
Na razie tylko Ty wyrażasz tak osobliwie swoją opinię.
I co w związku z tym?
Nie głoś prawd objawionych, to nikt nie skrytykuje i będziesz spał spokojnie.
Ktoś Ci kiedyś Jeepem na nogę najechał?
Wręcz przeciwnie, ze 3 razy już chciałem go kupować.
Najpierw Renegade, potem Compacta, teraz Avengera.
Ale zawsze znajdowało się coś w lepszej cenie.

Tyle że Renegade i Compact były chociaż sensownych gabarytów, a Avenger zawiódł mnie na całej linii.
Ze zdjęć wydawało mi się że to będzie crossover, wielkości zbliżonej do Zoe.
A conajmniej do DS3 Crossback .

A tu nic z tych rzeczy - to jest płaskate maleństwo, mniejsze nawet od Corsy (albo bardzo podobne).
A już do niej się nie mieszczę zbyt wygodnie, o ile w ogóle.....
 

Ryś

Zadomawiam się
TMY: 230 000
Doczekałem się nowego auta do porównania! Teraz czekam na Bentleya...

Jak dla mnie Avanger musiałby dostać 30% rabat, żeby warto było w ogóle się nad nim zastanawiać.
Zoe (coś koło 180 tys) to samo.

Soul w tej wersji - niewiele mniej.
Przeanalizuj jeszcze raz cenniki!
I co w związku z tym?
Nie głoś prawd objawionych, to nikt nie skrytykuje i będziesz spał spokojnie.
Z tego wynika, że Avengerem sporo kilometrów już zrobiłeś...
Wręcz przeciwnie, ze 3 razy już chciałem go kupować.
Najpierw Renegade, potem Compacta, teraz Avengera.
Ale zawsze znajdowało się coś w lepszej cenie.

Tyle że Renegade i Compact były chociaż sensownych gabarytów, a Avenger zawiódł mnie na całej linii.
Ze zdjęć wydawało mi się że to będzie crossover, wielkości zbliżonej do Zoe.
A conajmniej do DS3 Crossback .
Nie nadużywaj słowa crossover w stosunku do Zoe, czy e-Soula, bo jak wcześniej zauważyłeś niektóre samochody koło siebie nawet nie stały!
A tu nic z tych rzeczy - to jest płaskate maleństwo, mniejsze nawet od Corsy (albo bardzo podobne).
A już do niej się nie mieszczę zbyt wygodnie, o ile w ogóle.....
Dyskusja z Tobą nie ma sensu. Jako "Pionier e-mobilności" powinieneś lepiej dobierać argumenty i być bardziej wyważony w opiniach...
 

Cav

Pionier e-mobilności
Doczekałem się nowego auta do porównania!
Nie - padło już wcześniej.
Nie rozumiesz co czytasz widać.
Przeanalizuj jeszcze raz cenniki!
W celu?
Z tego wynika, że Avengerem sporo kilometrów już zrobiłeś...
Żeby ocenić iż nie jest wart swojej ceny?
Wystarczyło stanąć obok niego....

Zwłaszcza gdy się zna inne oferty Stellantisa i nie daje się złapać na inne wygięcie blach.
Nie nadużywaj słowa crossover w stosunku do Zoe, czy e-Soula,
Zoe to nie crossover tylko van.
A Soul to wręcz sztandarowy przykład crossovera, bo oprócz pomieszania klas C, van i suv, to jeszcze o kombi zahacza bryłą. ;-)
Dyskusja z Tobą nie ma sensu.
Zwłaszcza jak ktoś się zachowuje jak obrażona panienka i uważa, że jak coś sobie wymyślił, to każdy ma obowiązek się z tym zgodzić.
Jako "Pionier e-mobilności"
Nie wiesz o czym piszesz - to nie jest etykietka którą sam edytujesz....
 

Ryś

Zadomawiam się
Nie - padło już wcześniej.
Nie rozumiesz co czytasz widać.

W celu?

Żeby ocenić iż nie jest wart swojej ceny?
Wystarczyło stanąć obok niego....

Zwłaszcza gdy się zna inne oferty Stellantisa i nie daje się złapać na inne wygięcie blach.

Zoe to nie crossover tylko van.
A Soul to wręcz sztandarowy przykład crossovera, bo oprócz pomieszania klas C, van i suv, to jeszcze o kombi zahacza bryłą. ;-)

Zwłaszcza jak ktoś się zachowuje jak obrażona panienka i uważa, że jak coś sobie wymyślił, to każdy ma obowiązek się z tym zgodzić.

Nie wiesz o czym piszesz - to nie jest etykietka którą sam edytujesz....
Zadziwia mnie Twoja troska o mój wybór - to w obecnych czasach rzadkość!
W związku z tym mam nadzieję, że administrator przyzna Ci etykietę "Zawsze wszystko najlepiej wiedzący Pionier e-mobilności"
Pozdrawiam!!!
 

Cav

Pionier e-mobilności
Zadziwia mnie Twoja troska o mój wybór
Nie rozumiesz co czytasz.
Twój wybór mnie totalnie nie interesuje, cały czas odnoszę się do opinii co do ceny Avengera i do niczego więcej.
EOD
 

HMS

Zadomawiam się
Aż boję się pisać - zaraz mnie ktoś wyprostuje!
Jeep Avenger 1st Edition kolor Granite
Nie to ładne co ładne, lecz to ładne co się komu podoba - tej zasady trzymam się od wielu lat ! Gratuluję decyzji.
Ja przy wybieraniu mam kłopot bo moja żona chce jasny środek i szklany dach w ostateczności szyberdach, a z tym jest kłopot:unsure:
Chciałem już odpuścić Niro, oglądałem Volvo i byłoby ok tylko ten środek ciemny, a dodatkowo cena :mad:
Patrzyłem na TMY ale jakoś tak ...
Oglądałem Renault...
Mnie kręci Ariya tylko ta cena dla mnie kosmiczna ( EVOLVE )
Można zwariować! dodatkowo ten brak dostępności aut od ręki.
PS
Co do czasu oczekiwania to na święta minie 10 miesięcy jak Kia mnie zwodzi i zawodzi. Smutne to niestety.
 

Ryś

Zadomawiam się
Nie to ładne co ładne, lecz to ładne co się komu podoba - tej zasady trzymam się od wielu lat ! Gratuluję decyzji.
Ja przy wybieraniu mam kłopot bo moja żona chce jasny środek i szklany dach w ostateczności szyberdach, a z tym jest kłopot:unsure:
Chciałem już odpuścić Niro, oglądałem Volvo i byłoby ok tylko ten środek ciemny, a dodatkowo cena :mad:
Patrzyłem na TMY ale jakoś tak ...
Oglądałem Renault...
Mnie kręci Ariya tylko ta cena dla mnie kosmiczna ( EVOLVE )
Można zwariować! dodatkowo ten brak dostępności aut od ręki.
PS
Co do czasu oczekiwania to na święta minie 10 miesięcy jak Kia mnie zwodzi i zawodzi. Smutne to niestety.
Życzę cierpliwości w oczekiwaniu! Ja niestety nie wytrzymałem...
 
Top