Maciek525

Zadomawiam się
Czy to powoduje utratę gwarancji?
Nie tracisz gwarancji. Rozmawiałem o tym z KiA i nawet można to zrobić przez ASO ale jesli jest dobrze zrobione poza to też nie robią problemu. Tu w zasadzie nie ma żadnej ingerencji w elementy pojazdu. Oczywiscie jesli jakims cudem za iles tam lat wyszlaby jakas korozja w miejscu gdzie wyciszenie jest np. w nadkolu to pewnie byłaby jakaś przepychanka ale przy profesjonalnym wykonaniu w zasadzie nie ma takiej opcji, bo prędzej będzie to działało jako dodatkowe zabezpieczenie a nie odwrotnie. Drzwi i bagażnik to już w ogóle nie ma tematu.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Oczywiscie jesli jakims cudem za iles tam lat wyszlaby jakas korozja w miejscu gdzie wyciszenie jest np. w nadkolu to pewnie byłaby jakaś przepychanka ale przy profesjonalnym wykonaniu w zasadzie nie ma takiej opcji, bo prędzej będzie to działało jako dodatkowe zabezpieczenie
Każdy z użytych materiałów jest wododporny i nie nasiąka?
 

Maciek525

Zadomawiam się
Każdy z użytych materiałów jest wododporny i nie nasiąka?
Maty są odporne na wodę i oleje itp. Nie warto chyba bawić się samemu w nadkola, bo przy złym montażu i bez warstwy gumy na zewnątrz może się wilgoć dostawac pod matę i tam utrzymywać a to byłoby słabe.
 

Synergia

Nowy na Forum
Nie tracisz gwarancji. Rozmawiałem o tym z KiA i nawet można to zrobić przez ASO ale jesli jest dobrze zrobione poza to też nie robią problemu. Tu w zasadzie nie ma żadnej ingerencji w elementy pojazdu. Oczywiscie jesli jakims cudem za iles tam lat wyszlaby jakas korozja w miejscu gdzie wyciszenie jest np. w nadkolu to pewnie byłaby jakaś przepychanka ale przy profesjonalnym wykonaniu w zasadzie nie ma takiej opcji, bo prędzej będzie to działało jako dodatkowe zabezpieczenie a nie odwrotnie. Drzwi i bagażnik to już w ogóle nie ma tematu.
Super, dziękuję za informację :)
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Maty są odporne na wodę i oleje itp. Nie warto chyba bawić się samemu w nadkola, bo przy złym montażu i bez warstwy gumy na zewnątrz może się wilgoć dostawac pod matę i tam utrzymywać a to byłoby słabe.
Przy odpowiedniej dozie samozaparcia i warunkach nie widzę problemu.
Zastanawiałem się za to nad porównaniem skuteczności wyciszenia nadkoli od zewnątrz i od wewnątrz.
 

kjub

Nowy na Forum
Zaciekawiła mnie jedna rzecz... mam zamówionego Niro EV w wersji M bez pakietu Smart (przedstawiciel Kia źle mnie poinformował przy wyborze auta odnośnie wyposażenia - to już nie ważne) i nie posiadam tego szkła dookoła dwóch wyświetlaczy tylko jakiś plastik. Po zamówieniu pojazdu nie dało się już nic zrobić i odkręcić sytuacji. Jak się teraz okazało w standardzie (rok modelowy 2024) jeż już ten pakiet Smart czyli nie jest wymagana dopłata. Jak już gdzieś wcześniej czytałem zlikwidowano darmowy kolor pomarańczowy i nakazali ludziom zmieniać lakier. Czy tu też może tak być, że w przypadku przekroczenia terminu produkcji dojdzie do takiej sytuacji, że będę miał pakiet smart w cenie? Z resztą jak już obstawiam Kia jakoś sprytnie anuluje zamówienia ;[ To już zamówienie z początku czerwca 2022 roku i cisza...
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Na zamówieniu z czerwca 2022 nic się nie dało zmienić, choć zapewne auto jeszcze nawet w planach produkcyjnych nie jest? Tak to tylko kia chyba planuje w przód.
 

Maciek525

Zadomawiam się
Na zamówieniu z czerwca 2022 nic się nie dało zmienić, choć zapewne auto jeszcze nawet w planach produkcyjnych nie jest? Tak to tylko kia chyba planuje w przód.
Da się... tylko, ze aktualizacja zamówienia do dzisiejszego cennika..

Wydaje mi się, że jesli auto nie wyprodukowane to dostanie juz w nowej specyfikacji. Tak samo jak osoby ktore braly w orange musialy zmienic kolor jak wypadł.
 

Jobski

Zadomawiam się
Wątpię żeby dostał Smarta gratis, pierwsze słyszę żeby komuś kolor zmieniali.
Do mnie i kilku innych osób jedzie (a właściwie jeszcze płynie) pomarańczowy zamówiony w czerwcu 2022.
 

PabloPN

Zadomawiam się
Koniecznosc zmiany koloru to prawda... jesli auto nie bylo wyprodukowane przed kwietniem to dealer kontaktowal sie z klientem i informowal ze trzeba zmienic kolor na bezplatny czarny lub inny z doplata... i niestety to nie byl zart prima aprilisowy... jak dla mnie zenada najwyzszych lotow... po 7 miesiacach czekania czlowiek dowiaduje sie ze albo doplaci do innego koloru albo bedzie mial kolor ktory moze mu sie nie podobac...
Oczywiscie rozumiem zakonczenie dystrybucji koloru orange delight ale robi sie to po zakonczeniu wszystkich zamowien albo nie każe sie doplacac do innego koloru... producent moglby juz to wziasc na siebie...
 

electricar

Zadomawiam się
Wątpię żeby dostał Smarta gratis, pierwsze słyszę żeby komuś kolor zmieniali.
Do mnie i kilku innych osób jedzie (a właściwie jeszcze płynie) pomarańczowy zamówiony w czerwcu 2022.
A mój tak napłynął ( zamowienie z czerwiec 2022) że dalej go nie ma nawet w planie produkcyjnym. Więc czekam juz cierpliwie aż będzie nowy model niro i rocznik 2024. Bo obecny już się zestarzał.

Druga sprawa obniżki cen tesli widzieli Panowie?? Za ok 250k tesla 3 w performance 500kuni :D lepsze niro na wypasie za 230 czy tesla na wypasie ??
 
Last edited:

Jobski

Zadomawiam się
Czyli załapałem się na ostatnie pomarańczki.
Porównywanie 3 z Niro jest bez sensu, co najwyżej można z Y.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Porównywanie 3 z Niro jest bez sensu, co najwyżej można z Y.
To zależy od oczekiwań.
Niektórzy mogli rozważać Niro nie dlatego że potrzebują crossovera, tylko pomimo tego że Niro to crossover.
 

Jobski

Zadomawiam się
Jeżeli oczekiwaniem jest zakup elektryka to tak, jeżeli oczekiwaniem jest zakup auta praktycznego to nie. ;)
 

Ryś

Zadomawiam się
Koniecznosc zmiany koloru to prawda... jesli auto nie bylo wyprodukowane przed kwietniem to dealer kontaktowal sie z klientem i informowal ze trzeba zmienic kolor na bezplatny czarny lub inny z doplata... i niestety to nie byl zart prima aprilisowy... jak dla mnie zenada najwyzszych lotow... po 7 miesiacach czekania czlowiek dowiaduje sie ze albo doplaci do innego koloru albo bedzie mial kolor ktory moze mu sie nie podobac...
Żenujące!
To producent zmienił zasady więc powinien poczuwać się do tego aby zaproponować zmianę koloru na inny bez obciążania zamawiającego!
Oczywiscie rozumiem zakonczenie dystrybucji koloru orange delight ale robi sie to po zakonczeniu wszystkich zamowien albo nie każe sie doplacac do innego koloru... producent moglby juz to wziasc na siebie...
Nie żałuję tego, że zrezygnowałem z zakupu. Miałem otrzymać samochód w grudniu - teraz pewnie czekałbym dalej ze świadomością, że muszę jeszcze dopłacić do koloru!!!
Postępowanie marki KIA jest poniżej poziomu krytyki. Chyba za bardzo uwierzyli w siebie i zaczęli lekceważyć klientów.
W moim mniemaniu, i zapewne wielu innych, powrót do tej marki będzie bardzo wątpliwy...
 

Jobski

Zadomawiam się
Czytaj ze zrozumieniem chłopie, akceptacja zmiana koloru na obecnie podstawowy czarny nie wymaga dopłaty.
Wina wcale nie musi być po stronie Kia, gdyż oni nie są producentem lakieru tylko zapewne mają jakiegoś dostawcę, który nagle im powiedział, że nie dostarczy więcej tego lakieru.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Czytaj ze zrozumieniem chłopie, akceptacja zmiana koloru na obecnie podstawowy czarny nie wymaga dopłaty.
Na czarny to bym nie zmienił, nawet jakby mi dopłacali.
Powinna być darmowa zmiana na DOWOLNY kolor.
Ich zmiany, ich opóźnienia, ich problem, ich strata.
To nie powinny być problemy dla klienta.
 
Last edited:
Top