30% marży w prywatnej firmie przy sprzedaży jest dość normalne.Skoro Tesla ma ok. 30% marży, to per analogiam, to jest to dymanie klientów, może jakiś pozew zbiorowy nabywców „oszukanych/okradzionych” przez firmę Muska? 😉😎
Większości to nie przeszkadza.Ja się czuję oszukany. Nie dość że zarobił więcej niż inni, to jeszcze wyłączył mi radar, obniżył możliwości autopilota,
W przemysłowej produkcji wielkoskalowej?30% marży w prywatnej firmie przy sprzedaży jest dość normalne.
Państwowe ZE to nieco inna bajka, a i marże inne.
Marże Apple na fizycznych produktach (usługi to osobny temat) są znacznie większe niż 30%. Kwestia wypozycjonowania marki jako 'premium' i nakłonienie klientów żeby płacili zdecydowanie więcej niż samo urządzenie jest warte.W przemysłowej produkcji wielkoskalowej?
A to Tesla prąd produkuje, czy o co chodzi?W przemysłowej produkcji wielkoskalowej?
Nie ma.Wracając do pytania głównego z wątku - czy się opłaca - nie wszystko musi się opłacać - dobrze że jest możliwość wyboru.
ale... przy obecnych cenach, mieszkając w bloku z wielkiej płyty bez własnego gniazdka - obecnie nie ma to sensu...
Było w jakimś innym wątku, generalnie artykuł entuzjasty i czysto ekonomiczne podejście wymaga przejechania jakichś 80-90kkm aby wyrównać różnicę wynikającą z kosztów zakupu. Im auto bardziej premium tym różnica ICE vs BEV się bardziej zaciera i wcześniej BEV zarabia na siebie (zakładając że i tak musimy pokonywać kilometry a nie jeździmy dla przyjemności).![]()
Opłacalność samochodu elektrycznego: ile można zaoszczędzić na paliwie w 2023 roku? - Oszczędzam Inwestuję, czyli jak oszczędzać pieniądze i pomnażać majątek
Sprawdzam, czy jazda autem elektrycznym będzie również tańsza po podwyżkach cen prądu na rok 2023. A jak z perspektywami na kolejne lata? To również znajdziesz w tym materiale. [darmowy excel]oszczedzaminwestuje.pl