Tesla traci swoją zajfejność - Tesla Bjorn wie co mówi

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Ale kasy za to też nie wezmą. Wiesz na co się decydujesz i to dostajesz. Kupiłeś bez manetek, masz bez manetek, nikt Ci ich nie odbiera. A jak masz szczęście to dostaniesz z nową opcją. W tej samej kasie, a później dodatkowo wiele darmowych opcji wraz z rozwojem oprogramowania.
No tak, mają prawo :) Ale idziesz na kompromis i kupujesz bez tej manetki. A... kij nie ma to nie. Jednak za jakiś miesiąc już są... w standardzie ;) Tak samo zmiana Intel na Ryzen.
TAK, to są zalety Tesli. Niewątpliwie mimo wszystko jako zaleta. Ale nie jest to takie bez wad. Aut się nie zmienia co rok. Zwykle.
 

zlp

Pionier e-mobilności
Myślisz trochę jak pies ogrodnika ;)
Ja nie mam, to niech i inni nie mają.
Niech czekają na manetki, lepszy procesor, lepsze reflektory, lepsze oprogramowanie itp.
Na szczęście Tesla ma inną politykę, co akurat uważam za duży plus.
Ty też powinieneś zrozumieć, że to plus, bo nawet jak kupisz (świadomie) bez manetek, to w przyszłości dostaniesz inne opcje. I na pewno się tym nie zmartwisz.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Myślę, że manetka kierunkowskazów będzie w TM3. Tesla stara sie optimalizować koszty. Produkowanie innej kierownicy do 3 a innej do Y nie ma sensu.
 

cooler

Pionier e-mobilności

nosz cholera, a juz mialem zamawiac

no nic, trzeba poczekac xD
Jeszcze niech przywrócą z powrotem menu energia z przełączanymi dystansami 10, 25 i 50 km, bo kompletnie nie rozumiem po co dodając 300 skasowali pozostałe.

Już mieli parę takich poronionych akcji - pozbycie się karty media --> Zużycie ---> ciśnienie opon a potem przywrócenie.
Mam pomału wrażenie że nikt tam nie testuje sensowności tych zmian "za wszelką cenę" na lepsze.
 
Last edited:

eimi

Pionier e-mobilności
Tylko zawsze jest pytanie, ile takich kierownic leży w magazynie. A sprzedaż spadła, więc trochę może zejść z pchaniem starych.
Daty produkcji na poszczególnych elementach w Tesli to około tydzień wcześniej w stosunku do daty produkcji całego samochodu
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Myślę, że manetka kierunkowskazów będzie w TM3. Tesla stara sie optimalizować koszty. Produkowanie innej kierownicy do 3 a innej do Y nie ma sensu.
Ale to nie jest takie proste. Ktos pisal ze musieli by do tego od nowa homologacje robic.
 

Fenrise

Pionier e-mobilności
Nawet jeśli to prawda (brak źródła), to chyba i tak łatwiej zrobić homologację na manetkę która już ją przeszła w zaktualizowanym modelu Y, niż na auto całkiem bez manetek.
 
Top