Tesla usuwa czujniki ultradźwiękowe z samochodów i zastępuje je fragmentem kodu FSD

solik

Pionier e-mobilności
Więc (znów zakładając) że użytkowałeś je przez trzy lata każde, to 1 było z okolic 2012 a drugie z 2015 roku. I systemy w tych samochodach były dalekie od tego co oferuje Tesla.
bzdura, sam Golf umial juz pare lat temu nie dosc ze utrzymac sie w linii to przy braku reakcji kierowcy zaczal pelzac z awaryjnymi i dzwonic na 112. Co zrobi Tesla jak nie przejmiesz kierowania na autopilocie?


mialem jeszcze starszy egzemplarz niz z tego filmu.

No ale zawsze sie tak konczy jak sie skrytykuje Tesle - no zle dobralismy samochody ze chcielibysmy miec dzialajace wyposazenie bo tutaj chodzi tez o to, ze mamy radary ale nam je aktualizacja zabrala i samochod zaczal sie zachowywac gorzej. Nawet Bjorn o tym nagrywal i krytykowal zwlaszcza gownianego asystenta swiatel:


np. BMW które przy wysokich temperaturach chłodzi albo baterię, albo kabinę 😀

domyslam sie ze pijesz do i4, Bjorn zrobil re-test i juz tego problemu nie bylo :)
 

Michal

Moderator
Co zrobi Tesla jak nie przejmiesz kierowania na autopilocie?
Zjedzie na maca w prawo, włączy awaryjne i wezwie pomoc :p
Sorry ale nie wierzę, że golf z 2012 potrafiłby jechać po takich drogach i takie odcinki jak obecnie TM3. Problem w tym, że ja nie wierzę, a ty twierdzisz że tak było ale mi się nie chce Tobie udowadniać, więc to by było na tyle.


domyslam sie ze pijesz do i4, Bjorn zrobil re-test i juz tego problemu nie bylo :)
Nie było tego problemu ale przy 13C i był inny, bo auto nie mogło uzyskać max mocy ładowania :p
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Nie było tego problemu ale przy 13C i był inny, bo auto nie mogło uzyskać max mocy ładowania :p
Dla pełnego obrazu dodaj, że wygląda na to, że to kwestia zaktualizowanego oprogramowania, w którym owa moc została ograniczona.
 

Michal

Moderator
Dla pełnego obrazu dodaj, że wygląda na to, że to kwestia zaktualizowanego oprogramowania, w którym owa moc została ograniczona.
Nie wiadomo. Wiadomo, że moc była niższa niż wcześniej :p wiadomo też, że auto nie było w pełni sprawne ale nie wykryło błędu i nie poinformowało o tym kierowcy.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ile aut samo wyprzedza po zaproponowaniu lub bez? Trójka to robi po wrzuceniu kierunkowskazu (kiedyś sama teraz z ciężarkiem) ale robi i sama proponuję powrót na pas i podobnie wróci.
Chyba tylko Opel nie wyłącza tempomatu po kilku czy kilkunastu sekundach stania aby ruszyć samodzielnie gdy inni ruszą.
Ile aut ma tempomat od zera? Większość albo od 25 lub 30 km/h itd.
Także nie ma co narzekać a tylko ćwiczyć i nie cykać, oraz poddać się algorytmowi, który jest bardziej zachowawczy niż Janusz kierowca. Bo mniej ufa innym i to w końcu maszyna.
 

viallos

Pionier e-mobilności
idealizujecie Wasze dawne samochody,
Szklanka do połowy pełna albo pusta.

Moim zdaniem to Tesla jest idealizowana. Wiele rzeczy robi lepiej niż inne samochody ale są rzeczy które robi gorzej ... albo raz lepiej później gorzej później znowu lepiej.

Lubię nią jeździć, jest ciekawa, prosta w obsłudze ... ale obraz psują podstawowe rzeczy (choćby światła.. nawet bez AP po mieście z latarniami miga jak głupia) którzy inni robią od dawna dużo lepiej bez takiego szumu w około.
 

rawier

Posiadacz elektryka
domyslam sie ze pijesz do i4, Bjorn zrobil re-test i juz tego problemu nie bylo :)
tak, nie było bo robił go miesiąc później w nocy 😂 proszę Cię, akurat mam znajomego posiadającego i4, i niestety problem występuje... jak już wyciągnąłeś Bjorna na tapet, to popatrz jak temperatura baterii wypływa na przyspieszenie i4...
i tak Tesla ma zwalone zarządzanie światłami, występuje wciąż phantom breaking nawet z wyłączonym radarem, wycieraczki nie działają tak jakbym tego sobie życzył, a reflektory matrycowe działają jak zwykłe... Ale nie ma samochodów idealnych, kropka. A porównywanie działania systemów tesli do tych w golfie pozostawię bez komentarza.
I nie, nie jestem psychofanem tesli.
 

MiKo

Posiadacz elektryka
Nie widzę parkowania w oparciu o info z kamer jeśli ma działać tak samo doskonale jak automatyczne wycieraczki i automatyczne drogowe.
 

solik

Pionier e-mobilności
A porównywanie działania systemów tesli do tych w golfie pozostawię bez komentarza
widzisz nie mozesz dopuscic do siebie mysli ze auto przecietnego helmuta mialo to juz pare lat temu.. ja mialem, widzialem, uzywalem i mam rowniez teraz w TM3, uzywam i mi sie odechciewa :) koniec offtopu (BMW z 2015 naturalnie mialo gorsze systemy niz VAG bo u nich liczyla sie frajda z jazdy i komfort dopiero pozniej zaczeli cos robic z systemami)

wystarczy przeczytac komentarze uzytkownikow ostatnich aktualizacji pod wpisem na elektrowozie, na forum zawsze ta sama grupa zaciekle broni pomyslow producenta… moze czesc osob problemow nie dostrzega bo robi autem 5-10k rocznie wokol miasteczka? Jak odbieralem TM3 z Q4 to spod Warszawy do Krakowa przejechalem trase na podstawowym autopilocie mysle ze w 80% i bylem wypoczety, teraz jestem zmeczony jadac 10km obwodnica bo tyle sie moze zdarzyc..

 
Last edited:

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja kupiłem TM3 ze względu, że jest inna koncepcyjnie od aut tradycyjnych producentów.
Cieszy mnie to auto, ale w niektórych aspektach oczywiście drażni. Jednak biorę to na klatę, bo taki był mój wybór (spodziewałem się dziwactw i chciałem uczestniczyć w tym szaleństwie). Kto mi zabroni? Nazwą mnie głupcem bo kupiłem szmelc? Sorrrry… 🤔
Ja nie kupiłbym np. elektrycznego citroena, ale nie wyrzucam takiego wyboru ich właścicielom, co niektórym intensywnie krytykującym Tesle i ich właścicieli na tym forum. Ich wybór ich zabawa.
Tesla przez swoją koncepcję jest produktem z jednej strony innowacyjnym, a z drugiej eksperymentalnym. Jak Ktoś nie akceptuje takiego stanu rzeczy nie powinien Tesli kupować. Aktualnie z BEV ma już duży wybór. ✌️
 
Top