mecekbomba

Fachowiec
Szanowni forumowicze!

Rozważam zakup (czy też raczej leasing) id.7. Prośba o wskazanie wad pojazdu z Waszego punktu widzenia bowiem po oględzinach w salonie ja wad nie dostrzegam. Stylistyka rzecz gustu więc o to nie pytam.
Plusy:
1. wyposażenie (ogrzewana przednia szyba, matrixy, elektryczne fotele z masażem i wentylacją, ogrzewana przednia szyba, wyświetlacz kierowcy + HUD),
2. 6,5 s. do setki, napęd na tył. Mogłoby być lepiej ale nie jest źle,
3. 600 km WLTP.

Minusy:
1. skromny ekran kierowcy,
2. minimalistyczne wnętrze,
3. dotykowe przyciski na kierownicy,
4. brak bagażnika z przodu (dla mnie zupełnie nieistotne),
5. cena ale leasing VW wychodzi dobrze.

Jedyna alternatywa jaką widzę to Scenic ale suvów/crossoverów nie znoszę a i osiągi znacząco słabsze. ioniq6 też sporo kosztuje a wyposażenie i zasięg ma skromniejsze. Inna alternatywa to plugin. Passat plugin ma ponad 100 km zasięgu a rata wyniesie 2539 zł brutto (id.7. 3372 zł brutto). Obiektywnie paliwa za 800 zł miesięcznie na trasach nie przepalę.

Jakie są wady id.7. według Was? czy jest coś lepszego?
 

Zbyszek O.

Zadomawiam się
Witam serdecznie forumowiczów.
Jestem nowy na forum i chciałbym się przywitać
Odebrałem Id 7 kupionego ze stock'u dwa dni temu. Pierwsze wrażenia są świetne. Wygodne fotele, masę miejsca w kabinie i bardzo przyjemne, komfortowe zawieszenie. Z minusów, to dzisiaj zwiesił mi się ekran multimediów, musiałem wysiąść, zaryglować i otworzyć ponownie auto i było już OK. Dam znać za jakieś 1000 km czy nie ma też kłopotów z akumulatorem 12v.
Zbyszek
 

less

Posiadacz elektryka
Witam serdecznie forumowiczów.
Jestem nowy na forum i chciałbym się przywitać
Odebrałem Id 7 kupionego ze stock'u dwa dni temu. Pierwsze wrażenia są świetne. Wygodne fotele, masę miejsca w kabinie i bardzo przyjemne, komfortowe zawieszenie. Z minusów, to dzisiaj zwiesił mi się ekran multimediów, musiałem wysiąść, zaryglować i otworzyć ponownie auto i było już OK. Dam znać za jakieś 1000 km czy nie ma też kłopotów z akumulatorem 12v.
Zby

Witam serdecznie forumowiczów.
Jestem nowy na forum i chciałbym się przywitać
Odebrałem Id 7 kupionego ze stock'u dwa dni temu. Pierwsze wrażenia są świetne. Wygodne fotele, masę miejsca w kabinie i bardzo przyjemne, komfortowe zawieszenie. Z minusów, to dzisiaj zwiesił mi się ekran multimediów, musiałem wysiąść, zaryglować i otworzyć ponownie auto i było już OK. Dam znać za jakieś 1000 km czy nie ma też kłopotów z akumulatorem 12v.
Zbyszek
Z 12v nie, ale mój przez ok. 5 tygodni stał w ASO bo 10 błędów wyskakiwało. Wg ASO wymienili " akumulator" ABS i śmiga. Aktualnie ma 5 kkmów.
 

dawiss

Zadomawiam się
Aktualnie rabaty są sporo mniejsze niż przed tą obniżka 40k, przy zakupie na JDG oprócz 40k od VW można urwać jeszcze parę groszy od dealera, ale . Na grupie facebookowej ID.7 sporo piszą o problemach z aku 12V - to może być ten sam problem, który był opisywany u nas na forum - więc ciągle się zastanawiam czy ID.7 czy TM3.
 

Zbyszek O.

Zadomawiam się
Aktualnie rabaty są sporo mniejsze niż przed tą obniżka 40k, przy zakupie na JDG oprócz 40k od VW można urwać jeszcze parę groszy od dealera, ale . Na grupie facebookowej ID.7 sporo piszą o problemach z aku 12V - to może być ten sam problem, który był opisywany u nas na forum - więc ciągle się zastanawiam czy ID.7 czy TM3.
Zaczął pojawiać mi się komunikat o niskim poziomie aku 12v więc umówiłem się do serwisu i pewnie skończy się wymianą. Problem porównałbym do wadliwych komputerów w TM3 - da się jeździć ale wymienić trzeba. Pomimo tego zdecydowanie kupiłbym go drugi raz, mimo że fanem VW nigdy nie byłem.
Co do cen, to na jakieś 5 telefonów u dwóch dealerów uzyskałem cene poniżej 225 tyś, bo samochód kupowałem przed podwyższaniem limitu ceny dopłat. Biorąc pod uwagę umiarkowanie dobrą sprzedaż to pewnie dalej jest to możliwe.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Zaczął pojawiać mi się komunikat o niskim poziomie aku 12v więc umówiłem się do serwisu i pewnie skończy się wymianą. Problem porównałbym do wadliwych komputerów w TM3 - da się jeździć ale wymienić trzeba. Pomimo tego zdecydowanie kupiłbym go drugi raz, mimo że fanem VW nigdy nie byłem.
Co do cen, to na jakieś 5 telefonów u dwóch dealerów uzyskałem cene poniżej 225 tyś, bo samochód kupowałem przed podwyższaniem limitu ceny dopłat. Biorąc pod uwagę umiarkowanie dobrą sprzedaż to pewnie dalej jest to możliwe.
Jaka wersja i wyposazenie? Podstawowa?
 

dawiss

Zadomawiam się
Coś się ruszyło w temacie, dziś dostałem dobrą ofertę na stockowego Tourera w full opcji.

Było coś około 47k rabatu po negocjacjach, na który marudzili, jest 85k. Widzę na otomoto, że pojawiają się aktualizacje cen modeli stockowych. Nie wykluczam, że za kilka dni pojawi się oferta -80k na modele do produkcji.
 
Last edited:
Top