Wrażenia z jazdy w trasie

zibizz1

Pionier e-mobilności
@ypl mam to w S3XY buttons. Jeżdzę na chill ale jak wcisne pedał gazu do końca to sam przełacza sie w sport. Z tyłu kierownicy mam przycisk do zmiany chill/sport którym wracam na chill
 

ypl

Pionier e-mobilności
Po ostatniej aktualizacji możesz sobie na lewej rolce ustawić przełączanie między chill i sport.
No to teraz mi dzień zrobiłeś, Jezu ile tu jest wiedzy którą trzeba mieć.
Ale fajnie, podoba mnie się to 😁

W zasadzie to jest prawie jak w M5, gdzie masz dwa przyciski do włączania m1 m2 🤣😁
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Wróciłem z trasy, jechałem na chill wracając, i teraz rozumiem czemu małżonka miała takie niskie zużycia (ona tylko na chill jeździ), powiem Wam, że na trasę ten tryb jest bajeczny, darujcie sobie sport. Generalnie i tak jest dużo lepsze przyspieszenie niż większość ICE 😂
Natomiast zużycie energii jest znacznie mniejsze, ja teraz trasy tylko chill jeżdzę, ale znowu mam uwagi, szkoda, że nie można do Elona tego zgłaszać jako change request. Przydałby się tryb adaptacyjny, mam takie coś w piątce, czyli, ani to chill ani to sport. Jak jedziesz wciskając pedał acceleratora do max 80% masz tryb chill, jak wciskasz w zakresie 81% do 100% masz tryb sport. To jest proste do zaimplementowania, a bardzo ułatwiłoby w sytuacji jak zjedziesz z autostrady na krajówkę i chcesz jechać w chill ale czasami trzeba TIRa wyprzedzić i wtedy muszę majdrować na ekranie i przełączać, idealny byłby tryb Adaptacyjny.
W LR masz Chill/Sport? Masz wykupiony Boost?
 

polishkid

Zadomawiam się
Auto ma 3tyg i ponad 4k km zrobione, 90% autostrady.
Średnie zużycie prądu - 204 Wh/km

Plusy:
  • Wygodne w trasie z masa miejsca w środku
  • Świetnie spasowane i dobre materiały we wnętrzu
  • Infrastruktura TESLI SC działa super w EU, ceny w PL są konkurencyjne
  • AP na autostradzie bardzo odciąża kierowce. Po trasie 1k km NL-Szczecin wychodzisz z auta bez zmęczenia.

Minusy:
  • Wysokie zużycie prądu przy prędkościach autostradowy - 140km/h 10lat i 440k km jeździłem F30 320d i przystanki co 2h były mi obce. Rozumiem ze fizyki nie oszukasz i trzeba będzie się przyzwyczaić
  • Zawieszanie, nawet na 19, moim zdaniem nie wyrabia na dziurawych drogach. Zauważyłem to dopiero w PL. Myślałem nad runflatami w przyszłości ale zona jak sie dowie to chyba weźmie rozwód
  • AP tylko do 140 a tempomat do 150km/h
  • Infrastruktura TESLI w PL mocno odstaje od tego co w NL/DE. Kostomłoty tylko 4x stanowiska i tylko 150 kW, czekałem 15min w kolejce a za mna jeszcze 2 tesle przyjechaly. Krakow dziwne umiejscowienie ładowarek i za pierwszym razem ciężko znalesc. Ewidentny błąd TESLI za brak SC na A2/S3. Dobrze ze w Świebodzinie jest 150kW greenwaya
  • Auto przyciąga uwagę za bardzo. Moze to wina QS+bialego wnętrza ale ludzie czesto podchodza jak auto zaparkowanie i palcują szyby oglądając auto.

Generalnie jestem mega zadowolony i na pewno kupilbym Y jeszcze raz ale to nie jest auto dla kazdego!

20230502_104253.jpg
 

pluto

Pionier e-mobilności
W LR masz Chill/Sport? Masz wykupiony Boost?
W Y LR nie ma "Sport" jest "Standard".
Sport jest w pojazdach Performance.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Auto ma 3tyg i ponad 4k km zrobione, 90% autostrady.
Średnie zużycie prądu - 204 Wh/km

Plusy:
  • Wygodne w trasie z masa miejsca w środku
  • Świetnie spasowane i dobre materiały we wnętrzu
  • Infrastruktura TESLI SC działa super w EU, ceny w PL są konkurencyjne
  • AP na autostradzie bardzo odciąża kierowce. Po trasie 1k km NL-Szczecin wychodzisz z auta bez zmęczenia.

Minusy:
  • Wysokie zużycie prądu przy prędkościach autostradowy - 140km/h 10lat i 440k km jeździłem F30 320d i przystanki co 2h były mi obce. Rozumiem ze fizyki nie oszukasz i trzeba będzie się przyzwyczaić
  • Zawieszanie, nawet na 19, moim zdaniem nie wyrabia na dziurawych drogach. Zauważyłem to dopiero w PL. Myślałem nad runflatami w przyszłości ale zona jak sie dowie to chyba weźmie rozwód
  • AP tylko do 140 a tempomat do 150km/h
  • Infrastruktura TESLI w PL mocno odstaje od tego co w NL/DE. Kostomłoty tylko 4x stanowiska i tylko 150 kW, czekałem 15min w kolejce a za mna jeszcze 2 tesle przyjechaly. Krakow dziwne umiejscowienie ładowarek i za pierwszym razem ciężko znalesc. Ewidentny błąd TESLI za brak SC na A2/S3. Dobrze ze w Świebodzinie jest 150kW greenwaya
  • Auto przyciąga uwagę za bardzo. Moze to wina QS+bialego wnętrza ale ludzie czesto podchodza jak auto zaparkowanie i palcują szyby oglądając auto.

Generalnie jestem mega zadowolony i na pewno kupilbym Y jeszcze raz ale to nie jest auto dla kazdego!

View attachment 10550
zaużycie 20kwh/100 z jakimi prędkościami jeździsz. Sprawdzałeś jak ma się zużycie na blacie samochodu, z tym ile energii pobrało ze słupków SC i greenwaay, bo to jest faktyczne zużycie energii
 
Top