Michal
Moderator
No to jest jeszcze jedna niespodziankaNo to znowu brak wiedzy się kłania, mając 3 miejsca wolne wybrałem to obok innej tesli...
Ogólnie patrz na oznaczenia. 1A i 1B mają współdzieloną moc, a 1A i 2A już nie.
No to jest jeszcze jedna niespodziankaNo to znowu brak wiedzy się kłania, mając 3 miejsca wolne wybrałem to obok innej tesli...
To zależy czy o tym wiedziała, jak ktoś mi podjeżdża obok a widzę, że są wolne miejsca to grzecznie informuję jak to działa i wszyscy się przestawiająDziwne, że osoba w aucie obok nie zaprotestowała
Pewnie też nie wiedział, stał kierownik z Rzeszowa, siedział w aucie.Dziwne, że osoba w aucie obok nie zaprotestowała
W sumie racja, bo po jakichś 10 minutach odjechał, więc pewnie już tylko dobijał do 90%, pewnie się śmiał z greenhornaAlbo i tak miał już moc ładowania poniżej 70 kW i jemu to nie robiło różnicy.
Po ostatniej aktualizacji możesz sobie na lewej rolce ustawić przełączanie między chill i sport.Wróciłem z trasy, jechałem na chill wracając, i teraz rozumiem czemu małżonka miała takie niskie zużycia (ona tylko na chill jeździ), powiem Wam, że na trasę ten tryb jest bajeczny, darujcie sobie sport. Generalnie i tak jest dużo lepsze przyspieszenie niż większość ICE 😂
Natomiast zużycie energii jest znacznie mniejsze, ja teraz trasy tylko chill jeżdzę, ale znowu mam uwagi, szkoda, że nie można do Elona tego zgłaszać jako change request. Przydałby się tryb adaptacyjny, mam takie coś w piątce, czyli, ani to chill ani to sport. Jak jedziesz wciskając pedał acceleratora do max 80% masz tryb chill, jak wciskasz w zakresie 81% do 100% masz tryb sport. To jest proste do zaimplementowania, a bardzo ułatwiłoby w sytuacji jak zjedziesz z autostrady na krajówkę i chcesz jechać w chill ale czasami trzeba TIRa wyprzedzić i wtedy muszę majdrować na ekranie i przełączać, idealny byłby tryb Adaptacyjny.
@ypl , @nnnnnJa sam bardzo przekonałem się do one pedal driving, ale np nie potrafiłem przekonać żony.