Wrażenia z jazdy w trasie

Michal

Moderator
No to znowu brak wiedzy się kłania, mając 3 miejsca wolne wybrałem to obok innej tesli...
No to jest jeszcze jedna niespodzianka :p W Ciechocinku trzeba stawać obok siebie albo na skrajnych miejscach, bo tam chyba źle podłączyli stacje 🤦‍♂️
Ogólnie patrz na oznaczenia. 1A i 1B mają współdzieloną moc, a 1A i 2A już nie.
 

Przemekc1

Zadomawiam się
Czy w przypadku Superchargerów Tesli nadal stawiane są ładowarki V2 w nowych lokalizacjach, czy obecnie to już tylko V3 dla nowych miejsc?
 

Michal

Moderator
To chyba zależy od przyłącza energetycznego.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Dziwne, że osoba w aucie obok nie zaprotestowała
To zależy czy o tym wiedziała, jak ktoś mi podjeżdża obok a widzę, że są wolne miejsca to grzecznie informuję jak to działa i wszyscy się przestawiają :)

Mogliby te wszystkie słupki ponumerować i w nawigacji proponować optymalną ładowarkę z podaniem numeru który da najlepsze ładowanie.
 

Michal

Moderator
Albo i tak miał już moc ładowania poniżej 70 kW i jemu to nie robiło różnicy.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Wróciłem z trasy, jechałem na chill wracając, i teraz rozumiem czemu małżonka miała takie niskie zużycia (ona tylko na chill jeździ), powiem Wam, że na trasę ten tryb jest bajeczny, darujcie sobie sport. Generalnie i tak jest dużo lepsze przyspieszenie niż większość ICE 😂
Natomiast zużycie energii jest znacznie mniejsze, ja teraz trasy tylko chill jeżdzę, ale znowu mam uwagi, szkoda, że nie można do Elona tego zgłaszać jako change request. Przydałby się tryb adaptacyjny, mam takie coś w piątce, czyli, ani to chill ani to sport. Jak jedziesz wciskając pedał acceleratora do max 80% masz tryb chill, jak wciskasz w zakresie 81% do 100% masz tryb sport. To jest proste do zaimplementowania, a bardzo ułatwiłoby w sytuacji jak zjedziesz z autostrady na krajówkę i chcesz jechać w chill ale czasami trzeba TIRa wyprzedzić i wtedy muszę majdrować na ekranie i przełączać, idealny byłby tryb Adaptacyjny.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Albo i tak miał już moc ładowania poniżej 70 kW i jemu to nie robiło różnicy.
W sumie racja, bo po jakichś 10 minutach odjechał, więc pewnie już tylko dobijał do 90%, pewnie się śmiał z greenhorna :ROFLMAO:
 

KrzysztofFly

Moderator
Wróciłem z trasy, jechałem na chill wracając, i teraz rozumiem czemu małżonka miała takie niskie zużycia (ona tylko na chill jeździ), powiem Wam, że na trasę ten tryb jest bajeczny, darujcie sobie sport. Generalnie i tak jest dużo lepsze przyspieszenie niż większość ICE 😂
Natomiast zużycie energii jest znacznie mniejsze, ja teraz trasy tylko chill jeżdzę, ale znowu mam uwagi, szkoda, że nie można do Elona tego zgłaszać jako change request. Przydałby się tryb adaptacyjny, mam takie coś w piątce, czyli, ani to chill ani to sport. Jak jedziesz wciskając pedał acceleratora do max 80% masz tryb chill, jak wciskasz w zakresie 81% do 100% masz tryb sport. To jest proste do zaimplementowania, a bardzo ułatwiłoby w sytuacji jak zjedziesz z autostrady na krajówkę i chcesz jechać w chill ale czasami trzeba TIRa wyprzedzić i wtedy muszę majdrować na ekranie i przełączać, idealny byłby tryb Adaptacyjny.
Po ostatniej aktualizacji możesz sobie na lewej rolce ustawić przełączanie między chill i sport.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Ja sam bardzo przekonałem się do one pedal driving, ale np nie potrafiłem przekonać żony.
@ypl , @nnnnn
Musicie postąpić tak jak ja z moją nie przekonaną do one pedał.
Powiedziałem po kilku dniach jak już zapomniała, że próbowałem ją przekonać (nie, bo nie i nie mecz konia..:)), że:
„weszła nowa, OBOWIĄZKOWA aktualizacja dotycząca bezpieczeństwa autopilota i niestety jest z błędem powodującym, że jest aż do całkowitego zatrzymania! Pewnie jutro poprawią łatką”.
Zapytała tylko raz czy już jest a po miesiącu powiedziałem ze naprawili i czy chce abym wyłączył OPD. Pewnie się domyślacie odpowiedzi :)
 
Top