SQ6 - już w garażu

Swq_sc

Zadomawiam się
No i będzie to samo, bo po prostu obecnie informacje o psujących się chińskich autach są pacyfikowane przez ich rząd i nie docierają :p
Jeżdżę MG4 od niespełna 4miesięcy, zrobione prawie 7kkm i jak do tej pory żadnego, choćby najmniejszego błędu. Jakość wykonania wnętrza pewnie wygląda gorzej niż w bagażnik SQ7 ale coś za coś ;)
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Na szczęście autem da się jeździć. Tylko na AC ładuje się 3 x wolniej niż powinien. Ciekawe jest to, że system nie pokazuje żadnych błędów. Tak jakby po prostu był ładowany 1- fazową ładowarką. Nie zdziwię się, jeśli to jest błąd softowy.
W naszym VW czasem ładuje wolniej ale zauważyłem że sytuacja taka jest wynikiem przerwania ładowania przy 80 % bo pozostałe chcemy sobie doładować później. Teraz już wiem że muszę mieć dużo więcej czasu bo moc ładowania to zaledwie 3 KW, przeważnie była to sytuacja w niskich temperaturach co hyc może ma duże znaczenie.
 

TomiB

Fachowiec
Tu z ładowaniem AC jest tak, że zawsze jest tylko 1/3 mocy. Jak podłączę ładowarkę jedno-fazową, to idzie na 1,2 - 1,4 KW. 3 - fazowa na 3,6. Wartości są stałe niezależnie od SUC. Na DC idzie normalnie. Wczoraj bez problemu 200KW przy SUC 40% na IONITY.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Chodziło mi dość mocno po głowie zamiana jednej z Tesli na Audi. W końcu to moja ulubiona marka przed erą BEV. Czytając ten wątek się wyleczyłem 😀. Dzięki za szczerość. Pewnie potrzebują jeszcze kilka lat.
 

to_masz

Posiadacz elektryka
Chodziło mi dość mocno po głowie zamiana jednej z Tesli na Audi. W końcu to moja ulubiona marka przed erą BEV. Czytając ten wątek się wyleczyłem 😀. Dzięki za szczerość. Pewnie potrzebują jeszcze kilka lat.
Mi nadal chodzi ... i trzymam kciuki, że ogarną rozwiązanie trochę szybciej niż Tesla z HW4.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Tu z ładowaniem AC jest tak, że zawsze jest tylko 1/3 mocy. Jak podłączę ładowarkę jedno-fazową, to idzie na 1,2 - 1,4 KW. 3 - fazowa na 3,6. Wartości są stałe niezależnie od SUC. Na DC idzie normalnie. Wczoraj bez problemu 200KW przy SUC 40% na IONITY.
Wygląda jak software'owe ograniczenie natężenia prądu do 5A
 

TomiB

Fachowiec
Chodziło mi dość mocno po głowie zamiana jednej z Tesli na Audi. W końcu to moja ulubiona marka przed erą BEV. Czytając ten wątek się wyleczyłem 😀. Dzięki za szczerość. Pewnie potrzebują jeszcze kilka lat.
Mam nadzieję, że to błędy wieku dziecięcego, Q6, SQ6 dopiero wchodzą na rynek. A co do szczerości, to mam nadzieję, że wszyscy tu piszemy szczerze. Inaczej po co czytać forum. Wymieniamy się doświadczeniami. Raz są fajne, raz gorsze. Ale taka jest rzeczywistość.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Mam nadzieję, że to błędy wieku dziecięcego, Q6, SQ6 dopiero wchodzą na rynek. A co do szczerości, to mam nadzieję, że wszyscy tu piszemy szczerze. Inaczej po co czytać forum. Wymieniamy się doświadczeniami. Raz są fajne, raz gorsze. Ale taka jest rzeczywistość.
Dlatego podoba mi się Twój wątek, nie ma co ukrywać niewygodnych faktów.
Miałem co chwila takie przeboje ze swoją Teslą, ale są na forum osoby które zaprzeczają temu co doświadczyłem, próbując racjonalizować, zrzucać na kierowcę "że nie umie jeździć" etc bo przecież to Tesla najwspanialsza. No nie. Pierd..iła się jak króliki na wiosnę co chwila, a w tym samym czasie inne moje samochody bezproblemowo jeździły,
Pechowe auto? Może, ale teraz jeżdżę innym egzemplarzem i widzę te same problemy, tyle że nie ponaprawiane.
 
Dlatego podoba mi się Twój wątek, nie ma co ukrywać niewygodnych faktów.
Miałem co chwila takie przeboje ze swoją Teslą, ale są na forum osoby które zaprzeczają temu co doświadczyłem, próbując racjonalizować, zrzucać na kierowcę "że nie umie jeździć" etc bo przecież to Tesla najwspanialsza. No nie. Pierd..iła się jak króliki na wiosnę co chwila, a w tym samym czasie inne moje samochody bezproblemowo jeździły,
Pechowe auto? Może, ale teraz jeżdżę innym egzemplarzem i widzę te same problemy, tyle że nie ponaprawiane.
Ja dzięki czytaniu tego forum wybrałem q6 zamiast Yka :), póki co (2 miesiące, 5k) nie zmieniłbym wyboru, chociaż miałem też fuksa, bo moja q6 ma jedynie problemy nieudolnego CARIAD, ale wszystko działa.
Z drugiej strony - jednak czuć, że elektryki to dopiero są na początku swojej drogi i niezawodnością i kompletnością rozwiązania do ICE nie mają podejścia. Porównuje premium/premium.
 
Top