SQ6 - już w garażu

Swq_sc

Zadomawiam się
No i będzie to samo, bo po prostu obecnie informacje o psujących się chińskich autach są pacyfikowane przez ich rząd i nie docierają :p
Jeżdżę MG4 od niespełna 4miesięcy, zrobione prawie 7kkm i jak do tej pory żadnego, choćby najmniejszego błędu. Jakość wykonania wnętrza pewnie wygląda gorzej niż w bagażnik SQ7 ale coś za coś ;)

consigliero

Pionier e-mobilności
Na szczęście autem da się jeździć. Tylko na AC ładuje się 3 x wolniej niż powinien. Ciekawe jest to, że system nie pokazuje żadnych błędów. Tak jakby po prostu był ładowany 1- fazową ładowarką. Nie zdziwię się, jeśli to jest błąd softowy.
W naszym VW czasem ładuje wolniej ale zauważyłem że sytuacja taka jest wynikiem przerwania ładowania przy 80 % bo pozostałe chcemy sobie doładować później. Teraz już wiem że muszę mieć dużo więcej czasu bo moc ładowania to zaledwie 3 KW, przeważnie była to sytuacja w niskich temperaturach co hyc może ma duże znaczenie.

TomiB

Fachowiec
Tu z ładowaniem AC jest tak, że zawsze jest tylko 1/3 mocy. Jak podłączę ładowarkę jedno-fazową, to idzie na 1,2 - 1,4 KW. 3 - fazowa na 3,6. Wartości są stałe niezależnie od SUC. Na DC idzie normalnie. Wczoraj bez problemu 200KW przy SUC 40% na IONITY.

viallos

Pionier e-mobilności
Chodziło mi dość mocno po głowie zamiana jednej z Tesli na Audi. W końcu to moja ulubiona marka przed erą BEV. Czytając ten wątek się wyleczyłem 😀. Dzięki za szczerość. Pewnie potrzebują jeszcze kilka lat.

to_masz

Posiadacz elektryka
Chodziło mi dość mocno po głowie zamiana jednej z Tesli na Audi. W końcu to moja ulubiona marka przed erą BEV. Czytając ten wątek się wyleczyłem 😀. Dzięki za szczerość. Pewnie potrzebują jeszcze kilka lat.
Mi nadal chodzi ... i trzymam kciuki, że ogarną rozwiązanie trochę szybciej niż Tesla z HW4.

cooler

Pionier e-mobilności