Cena ceną, ale jakbyś już ją miał, to zmierz tylną kanapę Ciekaw jestem zwłaszcza ile zostanie miejsca na środku po wpięciu dwóch fotelików w isofix.Wątek dla zainteresowanych Skodą Enyaq. Wrzucam swoją konfigurację zamówioną na początku lutego, może pomoże innym. Termin produkcji: 17 tydzień roku
Daniel w teście ID3 mówił coś dokładnie odwrotnego.A dlaczego dyskwalifikujesz Skodę że względu na tylny napęd? Przecież w elektryku to zaleta, bo takie koło bardzo ciężko zrywa przyczepność przy przyspieszeniu. Nie ma boksowania jak w przypadku napędu przedniego dużej mocy. A tył nie ucieka, bo elektronika pilnuje.
Daniel w teście ID3 mówił coś dokładnie odwrotnego.
A ja zdecydowanie bardziej wolę buksowanie, niż rzucanie tyłem.
Daniel narzekał nawet na to na prostej drodze, o zakrętach lepiej w ogóle nie myśleć.Nie oglądałem tego filmu Daniela, ale sam jeździłem ID3 po śliskiej drodze i zarzucenie tyłem na zakrętach nie było problemem.
Nie moge sie z toba zgodzic. Tylny naped w i3s i opony lyse. Zrywa przyczepnosc. Moze to kwestia masy vs moc. Lubie naped 4x4 i chetnie do niego wrocilemA dlaczego dyskwalifikujesz Skodę że względu na tylny napęd? Przecież w elektryku to zaleta, bo takie koło bardzo ciężko zrywa przyczepność przy przyspieszeniu. Nie ma boksowania jak w przypadku napędu przedniego dużej mocy. A tył nie ucieka, bo elektronika pilnuje. Zima też jedzie lepiej (ID3) niż kona... Co ci w nim nie odpowiada, może coś przeoczyłem?