Consigliero ID.3 1st

consigliero

Posiadacz elektryka
Chyba serwis pozbawił mnie radości oczekiwania na OTA i podczas weryfikacji problemów z internetem dokonali aktualizacji, podobno 62 tysięcy elementów. Faktem jest że ekran trochę się zmienił
 

Attachments

  • 452849DA-A354-423C-899C-94BE0093BC29.jpeg
    452849DA-A354-423C-899C-94BE0093BC29.jpeg
    3,1 MB · Liczba wyświetleń: 7

consigliero

Posiadacz elektryka
Ja tam nie narzekałem, a podczas powrotu chcieliśmy tylko jak najszybciej znaleźć się w domu. Piątek, piąteczek, piontunio. Pobawię się w weekend
 
Last edited:

consigliero

Posiadacz elektryka
Wydaje mi się że całość działa sprawniej, ale mam nadzieję że poprawili też coś czego na pierwszy rzut oka nie widać. Wydaje mi się, że zmalał mu trochę apetyt na energię elektryczną. W dniu dzisiejszym zrobiliśmy sobie wycieczkę prawie do Zakopanego, dokładnie na parking w termach Bukowina. Pozbyłem się imac 21,5 z 2009 roku a może jakiś dzieciak będzie miał radochę, następnym celem była Limanowa. Tam od dwóch lat mam umówionego tapicera do siedzenia w motocyklu które zepsuł inny tapicer. Przy okazji skorzystałem z punktu ładowania przy zaporze. Niestety po raz pierwszy od dłuższego czasu powróciły stuki w podwoziu, które samo diagnozowałem jako rozprężające się baterie, pod wpływem szybkiej jazdy. Generalnie dzisiejszy wynik wydaje się być ciut lepszy niż zazwyczaj, oczywiście pogoda też sprzyjała. Ale słynną zakopiankę na której nie byłem od lat, dalej będę konsekwentnie omijał, wcale nie zazdrościłem motocyklistom na drogach, bo to nie moja bajka, ryzykować życie aby przeciskać się między autami, wolę elektryka. Mam też wrażenie że system ACC działa sprawniej, ale wcześniej też na niego nie narzekałem . Niestety nie mam czasu na bawienie się guziczkami, ale może w następnych dniach się uda coś wychwycić. Informacja że nie działa radio internetowe oczywiście dalej się pojawia. Sprawniej działa CarPlay, to mam zaobserwowane.
 

Attachments

  • 87823A05-46E8-4286-9019-31195FF43A84.jpeg
    87823A05-46E8-4286-9019-31195FF43A84.jpeg
    284,2 KB · Liczba wyświetleń: 12
  • 7455FEA3-99F9-43CC-B648-35D74355DCED.jpeg
    7455FEA3-99F9-43CC-B648-35D74355DCED.jpeg
    301 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • 07173255-BC38-4CE4-8DF6-D3F46AB9CFFF.jpeg
    07173255-BC38-4CE4-8DF6-D3F46AB9CFFF.jpeg
    400,8 KB · Liczba wyświetleń: 11
  • BF46E25E-003A-40EA-8FFF-AACE19B95BCD.jpeg
    BF46E25E-003A-40EA-8FFF-AACE19B95BCD.jpeg
    254,1 KB · Liczba wyświetleń: 14
  • FD1AF568-26B4-4CBE-8F0D-17F50C8AA6BE.jpeg
    FD1AF568-26B4-4CBE-8F0D-17F50C8AA6BE.jpeg
    434,2 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • 770CA375-4833-4A26-B348-0614957466D9.jpeg
    770CA375-4833-4A26-B348-0614957466D9.jpeg
    286,6 KB · Liczba wyświetleń: 13
  • C87188C4-077F-4A3A-AC05-0B7AB2955FF2.jpeg
    C87188C4-077F-4A3A-AC05-0B7AB2955FF2.jpeg
    271,9 KB · Liczba wyświetleń: 15
  • BF063646-8841-495B-9B0C-782E4FF84681.jpeg
    BF063646-8841-495B-9B0C-782E4FF84681.jpeg
    278 KB · Liczba wyświetleń: 14

consigliero

Posiadacz elektryka
Niestety auto przestało łączyć się z siecią w piątek popołudniu, to znaczy według mnie się nie łączy, szary globus, brak informacji o połączeniu. Dzwoniąc na infolinię okazało się że pani auto widzi i nie zgłasza żadnych błędów a z mojej strony dalej nic nie uległo zmianie i brak jest połączenia z aplikacją. Podejrzewam że gdyby VW chciało taką rzecz zaprogramować świadomie to by im się nie udało. Zastanawiam czy czy tak naprawdę podczas wizyty W serwisie cokolwiek sprawdzali, czy tylko wgrali nowy software. Wczoraj podczas jazdy na wieś dobiliśmy do 30 kkm, co jak dla mnie samochodem jest rekordowym wynikiem.
 

Attachments

  • CAA5381E-C6AC-4871-9CC6-1D3DC08A3D93.jpeg
    CAA5381E-C6AC-4871-9CC6-1D3DC08A3D93.jpeg
    660,5 KB · Liczba wyświetleń: 12
  • 3A8849E8-685A-41A1-87D7-75A9DC13A099.jpeg
    3A8849E8-685A-41A1-87D7-75A9DC13A099.jpeg
    647,7 KB · Liczba wyświetleń: 12
  • 2B267A6F-1948-4B61-9875-69BF63194864.jpeg
    2B267A6F-1948-4B61-9875-69BF63194864.jpeg
    195,3 KB · Liczba wyświetleń: 10

planzero

Fachowiec
legendarny nowy soft. a ja dalej czekam i nic. czyli jeśli coś się pitoli to oni to wgrywają podczas wizyty w serwisie?
 

consigliero

Posiadacz elektryka
Szczerze to nie wiem, ale faktem jest że dostałem niejako skierowanie na wizytę do VW, które wgrało oprogramowanie ale być może nie przetestowali go do końca i zostały jakieś błędy. Natomiast dziś podjechałem do swojego serwisu gdzie zlikwidowano problem z brakiem połączenia z internetem. Zrobili to, sposobem znanym mi z internetu, odpięli klemę od akumulatora i poczekali na reset. Po ponownym podłączeniu, zrobili krótką jazdę i ponownie podpięli pod komputer kasując błędy. Na jakiś czas powinien być spokój, a przy okazji potwierdziłem wiedzę z internetu że na skrzypiące tylne lewe oparcie należy użyć taśmy izolacyjnej.
 
Last edited:

consigliero

Posiadacz elektryka
Jedno naprawią a dwa zepsują. Podejrzewam że mają u siebie na fabryce „piątą kolumnę”, a może to kwestia problemów z wykształconą kadrą. Od wczoraj nie działa We Connect, nie działa bo podejrzewam że zrobili aktualizację, aktualizację zrobiłem na ipadzie nie dotykając tej na telefonie, traktując to jako zabezpieczenie. Na nic się zdała mija ostrożność bo padły obydwie wersje, nie można się zalogować do swojego konta.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Wczoraj przy okazji serwisu Polo żony pooglądałem ID3 1-st i ID4 z zewnątrz i ID3 od środka (bo o małe miejskie autko mi chodzi jako zastępstwo zamiast Polo model 2019) i mam mieszane uczucia:
Środek jest mocno przytłaczający, za dużo jakiś szufladek, przycisków (pokręteł?), ekraników i generalnie miałem wrażenie chaosu.
Siedzi się na miejscu kierowcy dość nisko, ale za to prawie dotyka się głową dachu (wersja bez szklanego dachu) co mnie osobiście zmartwiło bo to znaczy że nie ma już pola manewru do góry. zagięcie dachu przy szybach bocznych bardzo blisko głowy - bardzo tego nie lubię - wąsko u góry.
Usiadłem sam za sobą i od razu kiepskie wrażenia: zbyt nisko, niewygodnie i brak miejsca nad głową. Kolana w pozycji nienaturalnie wysokiej, siedzi się samym tyłkiem bez podparcia ud. Mam 186cm i jestem dość szeroki w ramionach i ledwo siedziałem, mam syna 195 i jestem pewien że nie dał by rady zarówno z przodu jak i z tyłu.

Zewnątrz: wydaje się na zdjęciach mały (tak lubię), ale w realu jest za duży jako autko miejskie, bezpośrednie porównanie z Polo: Polo jest tu królem, w dodatku nie ma tych problemów z miejscem na głowę. Może zrobią takiego Polo electric?

Wyszedłem od dealera zmartwiony, samochód niby miał być fajny i elektryczny, ale jakiś chaotyczny design i ciasnota zwłaszcza u góry mnie zniechęciła, w dodatku za duży na miasto a zdecydowanie za mały na trasę dla rodziny (bagażnik).

Może jeszcze jazda próbna coś zmieni, ale po Tesli model 3 nie sądzę że zabije mnie prowadzeniem czy dynamiką, więc raczej niewiele.

Zastrzegam że wszystko jest subiektywne pode mnie, mam 5 samochodów z których w miarę potrzeb korzystam, idealne na trasy to oczywiście Toyota Sienna v6 3.5l automat z 1100l bagażnika i 6 osób rozpartych jak królowie (samochód 8-mio osobowy) ewentualnie Tesla model 3 LR lub passat kombi jeżeli jedzie 3-4 osoby w dalszą trasę. Miasto to Polo i Toyota Tercel (stare ale świetnie jeżdżące, lekkie autko na miasto).

Bardzo się jarałem id3 na miasto, no ale teraz zobaczę co Tesla wymyśli ze swoim model 2 (lub Z jak sugerują niektórzy).

Tyle moich wrażeń, może osoby niezdecydowanym mój głos coś pomoże, ale najlepiej samemu się przekonać.
 
Last edited:
Top