Zajedziesz ją o wiele szybciej niż taką 50kWh. Potem będzie narzekanie, że baterie są do d.Więc 5kWh dla 200 koni na luzie starczy, a jak nie starczy to niech będzie 7, w czym problem?
Wyobraź sobie że jedziesz ładować swojego smartfona na stację. Tak się czuje jak tankuje swoją służbowej ICE.No ale po co Ci ładowac prąd z gniazdka, który by sie w gniazdku pojawił to trzeba węgiel zawieźć do elektrowni i tam go spalic by prad do gniazka wysłać? Nie łatwiej Ci ten prad na miejscu wytworzyc?
Nie zajadę bo nie bede jej użytkował w pełnym zakresie pojemnosci. Ten MG ZS ma 7 lat gwarancji mimo ze ma tak uzytkowaną i znacznie mniejsza baterie (czyli ciagle sie łąduje i rozładowuje), tam jest na używane tylko 50% pojemnosci (0,9 z 1,8kWh) i dlatego nic sie nie stanie.Zajedziesz ją o wiele szybciej niż taką 50kWh. Potem będzie narzekanie, że baterie są do d.
Do tego jaki zasięg osiągniesz z 80% z 5kWh?
To jest teoria, a to są realia:Dla mnie elektromobilnosc to powinna wspierać system energetycznym z założenia. Robimy instalacje pv na 200% zapotrzebowania na moc kraju. To samo z wiatrakami. W autach trzymamy zapas energii na kilka dni dla domu i okazuje się że trzeba węglem opalać tylko 4 msc w roku. Ale jeszcze można wykonać kolejna instalacje pv na Saharze o mocy 200% zapotrzebowania na moc i znowu mamy darmowy prąd. Ewentualnie elektrownie atomowe stawiamy i mamy luz.
Ale Ty zdajesz sobie sprawę że jeżdżąc na pradzie z wegla to i tak emitujesz 4x mniej dwutlenku węgla niz jadąc ten sam dystans osobówką spalinową?To jest teoria, a to są realia:
Niemcy wydały ogromną kasę na OZE i wiszą na francuskich elekjtrowniach jadrowych![]()
Ciemna flauta bije w Europę. Bardzo złe informacje z Niemiec. Co z Polską?
Ciemna flauta daje się we znaki Europie. Szczególnie mocno odczuły ją Niemcy. Eksperci piszą, że to jeden z największych problemów. W raporcie padają też słowa o Polsce.next.gazeta.pl
Jak dojdzie do tego o czym marzysz, ze bedziemy 100% OZE, wtedy ok, tylko elektryki, ale obecnie nie widac na horyzoncie takiego momentu.
Nie, nie zdaję sobie sprawy. Przedstaw wyliczenia a jak Ci wyjdzie "razy 4" to Ci je poprawię.Ale Ty zdajesz sobie sprawę że jeżdżąc na pradzie z wegla to i tak emitujesz 4x mniej dwutlenku węgla niz jadąc ten sam dystans osobówką spalinową?
Widzę dwie opcje:Nie zajadę bo nie bede jej użytkował pełnym zakresie pojemnosci. Ten MG ZS ma 7 lat gwarancji mimo ze ma tak uzytkowana i znacznie mniejsza baterie, tam jest na używane tylko 50% pojemnosci (0,9 z 1,8kWh) i dlatego nic sie nie stanie.
Nissan chyba wiedział, że będziesz potrzebował i ma dla Ciebie ePower. Jakaś mała bateryjka i 190KM z silnika elektrycznego.Przyjmie przyjmie tylko musi być robiona pod innym kątem niż obecne dla elektryków.
W MG ZS hybrid jest bateria 1,8 przy użytecznej pojemnosci ledwie 0,9kWh i potrafi jeździć do 80km/h tylko na prądzie dajac moc dla silnika 136KM
Więc 5kWh dla 200 koni na luzie starczy, a jak nie starczy to niech będzie 7, w czym problem?
Nie wiem o czym mówisz, pomysł jest efektem tego wątku plus wspomianego MG ZS Hybrid który jest krokiem właśnie w takim kierunku, tylko tam wciaz bateria mała i oba silniki za słabe.
Sam se daj![]()