Wiesz, tylko co do zasady za dnia, kiedy jest największy ruch to było na zielonoLaski szkoła są w linii prostej 1,5km od drogi 94. Nie wmówisz mi, że drogą 94 jeździ kilka samochodów na godzinę.
To, że w innych miejscach kraju są przekroczone normy to ma się nijak do Krakowa. W innych miejscach sobie nakopcili wieczorem to teraz muszą ładnie poczekać, aż się to rozwieje. W Krakowie nie można palić w kopciuchach. Najłatwiej źródło zanieczyszczeń odróżnisz po związkach azotu. W zanieczyszczeniu spalinami samochodowymi masz bardziej podniesione NO2 niż przy spalaniu w kopciuchach.
Masz dane o NO2 ze spomnianych miejscowości:
View attachment 13260
Mimo większego stężenia PM2,5 niż w Krakowie masz niższe stężenie NO2.
@ekoelektryczek miał na pewno na myśli berlińską Low Emission Zone, a nie wybrane ulice, na których do lata 2022 obowiązywał zakaz dla <Euro6.Jeździsz po ulicach Berlina, gdzie mogą wjechać jedynie diesle z Euro6?
W 2023 roku, niecałe 3 lata przed wprowadzeniem strefy Euro6 w całym Krakowie, problem mają właściciele diesli z 2010 roku, czyli 13 letnich.W rodzinie mamy trzy diesle w wieku 7, 15 i 20 lat. (...) Dzięki strefie czystego transportu za dwa lata z hakiem dwa z tych aut nie wjadą do miasta.
" Mam prawo głosu w spółdzielni i mogę zagłosować za lub przeciw inicjatywie zakazu parkowania elektryków w garażach podziemnych gdy taka się pojawi, to jest mój wybór. "Nie dlatego że ktoś coś w Brukseli (choć wybory do PE za pół roku tak przy okazji), tylko dlatego że w Polsce powstają strefy czystego transportu uderzające w zwykłych ludzi, a elektrobrać to popiera.
Nie z pojedynczymi oszołomami, tylko z czterema tysiącami ludzi (na dziś, zbiórka trwa do połowy listopada), którzy podpisali profilem zaufanym projekt uchwały o likwidacji takiej strefy w Krakowie, gdzie trzysta podpisów wystarczy by uchwałę poddać pod głosowanie.
Czy ktoś ci grozi? Czujesz się zagrożony? Zgłoś to organom ścigania albo przestań mnie pomawiać. Mam prawo głosu w spółdzielni i mogę zagłosować za lub przeciw inicjatywie zakazu parkowania elektryków w garażach podziemnych gdy taka się pojawi, to jest mój wybór. W rodzinie mamy trzy diesle w wieku 7, 15 i 20 lat. Wszystkie sprawne, z ważnymi przeglądami. Żaden nie ma wyciętego DPF czy EGR. Kupiliśmy je bo chcieliśmy, po prostu jesteśmy zwolennikami ropiaczków. Dzięki strefie czystego transportu za dwa lata z hakiem dwa z tych aut nie wjadą do miasta. Do CAŁEGO miasta, w Krakowie strefa ma objąć miasto w granicach administracyjnych. Pal licho już ten rocznik 2003, ale Audi Q5 z 2009 w tedeiczku z Euro 4, którym jeżdżę legalnie po centrum Berlina, ma być do wyrzucenia. I wy to popieracie. To jak ja mam zagłosować gdy będą chcieli zakazać elektryków w garażach podziemnych?
Jakie słodkie stworzonka. A dają też raczka zamiast raka?(...) ropniaczek (...) tedeiczek(...)
4tys ludzi, którzy się podpisali pod jakimś dokumentem, ile ich mieszka w Krakowie? Tak samo ich ten zakaz dotyczy jak 60-70 latków aborcja...Widzę że polemika właścicieli elektryków z resztą społeczeństwa (ciach)...
Dlaczego te posty są kasowane?Widzę że polemika właścicieli elektryków z resztą społeczeństwa polega na tym, że osoby o niewygodnych opiniach czy poglądach się banuje, a ich wypowiedzi hurtem usuwa. A potem zdziwienie że nie ma zrozumienia dla elektrobraci i ludzie podpisują się pod zakazami wjazdu do garaży podziemnych. Pożary pożarami, ale traktowanie przeciętnego Kowalskiego też się do tego dokłada. My jakoś nie wciskamy nikomu na siłę że przyszłość to tylko Golfy w TDI i tylko nimi należy jeździć, a wszystko inne objąć strefami czystego transportu/terroryzmu. Choć widzę że może dla przeciwwagi powinniśmy zacząć to robić.