Absurd goni absurd.
Samochód spalinowy, zaraz po uruchomieniu silnika, rozpoczyna proces ładowania akumulatora głównego (coraz rzadziej Pb) przy pomocy alternatora (który jest niczym innym jak silnik elektryczny). Stąd naturalnie prawdopodobieństwo zapalenia się samochodu ICE jest o wiele wyższe od BEV. Potwierdzają to statystyki.
Ergo - zakaz powinien dotyczyć ICE, bo nie dość że ładują swoje baterie w garażach, to jeszcze detonują w tym celu mieszankę paliwowo-powietrzną, tłocząc gumowymi przewodami wybuchowe substancje. I to w procesie o sprawności poniżej 40%. 😳
Jasnym jest, że lobbyści (Putlera, OPEC, producentów ICE,…Orlen-u,….) będą robić wszystko, by zatrzymać marginalizowanie ich biznesu.
Komplementem dla elektrowoz.pl jest fakt, że zauważyli skalę i uznali to medium za wystarczająco wpływowe, by zaalokować choćby promil mocy obliczeniowej jaką dysponują i skierować trol-bota (by GPT) do trollowania.
Tak - uważam to za komplement i warto go docenić.
Nie karmmy jednak troli. Pls.
Mam dwie propozycje:
1. Jeśli silnik forum i zasoby pozwalają, może warto rozważyć moderowanie rejestracji, umieszczania postów, linków przez boty etc. Klasyka dylematów każdego forum…
2. Na takie negatywne ”łamiące-wiadomości” ja mam pozytywne, może warto się nimi dzielić w takich wątkach (po wcześniejszym wycięciu linków sponsorujących trolling): np. szukając ostatnio noclegu w Poznaniu na weekend, namierzyłem apartamenty (IlonnButique) bo szukałem czegoś z sauną (tak apartament z sauną w apartamencie - polecam). Zadzwoniłem (i już -100PLN), a też okazało się, że można się podładować na ich parkingu za opłatą. Super, choć nie wiedziałem z góry czy się przyda - wyszło tak, że jednak przyjechaliśmy na 12%. Na miejscu 2 wolne WC i pan proponuje, że jak weźmiemy u nich śniadanie to ładowanie gratis. Namówili mnie. W rezultacie wyszedł super weekend, bo (wstyd się przyznać) wreszcie zobaczyliśmy Biskupin, Lednicę, Gniezno i rozkopany/imprezowy rynek w Poznaniu przejeżdżając przy tym 950 km, płacąc za „paliwo” dosłownie 0,00 PLN i poświęcając na ”tankowanie” ok 60 sekund (30 w domu na podłączenie/odłączenie i 30 w hotelu). A, no i przy całej operacji nie spłonął żaden samochód.
Samochód spalinowy, zaraz po uruchomieniu silnika, rozpoczyna proces ładowania akumulatora głównego (coraz rzadziej Pb) przy pomocy alternatora (który jest niczym innym jak silnik elektryczny). Stąd naturalnie prawdopodobieństwo zapalenia się samochodu ICE jest o wiele wyższe od BEV. Potwierdzają to statystyki.
Ergo - zakaz powinien dotyczyć ICE, bo nie dość że ładują swoje baterie w garażach, to jeszcze detonują w tym celu mieszankę paliwowo-powietrzną, tłocząc gumowymi przewodami wybuchowe substancje. I to w procesie o sprawności poniżej 40%. 😳
Jasnym jest, że lobbyści (Putlera, OPEC, producentów ICE,…Orlen-u,….) będą robić wszystko, by zatrzymać marginalizowanie ich biznesu.
Komplementem dla elektrowoz.pl jest fakt, że zauważyli skalę i uznali to medium za wystarczająco wpływowe, by zaalokować choćby promil mocy obliczeniowej jaką dysponują i skierować trol-bota (by GPT) do trollowania.
Tak - uważam to za komplement i warto go docenić.
Nie karmmy jednak troli. Pls.
Mam dwie propozycje:
1. Jeśli silnik forum i zasoby pozwalają, może warto rozważyć moderowanie rejestracji, umieszczania postów, linków przez boty etc. Klasyka dylematów każdego forum…
2. Na takie negatywne ”łamiące-wiadomości” ja mam pozytywne, może warto się nimi dzielić w takich wątkach (po wcześniejszym wycięciu linków sponsorujących trolling): np. szukając ostatnio noclegu w Poznaniu na weekend, namierzyłem apartamenty (IlonnButique) bo szukałem czegoś z sauną (tak apartament z sauną w apartamencie - polecam). Zadzwoniłem (i już -100PLN), a też okazało się, że można się podładować na ich parkingu za opłatą. Super, choć nie wiedziałem z góry czy się przyda - wyszło tak, że jednak przyjechaliśmy na 12%. Na miejscu 2 wolne WC i pan proponuje, że jak weźmiemy u nich śniadanie to ładowanie gratis. Namówili mnie. W rezultacie wyszedł super weekend, bo (wstyd się przyznać) wreszcie zobaczyliśmy Biskupin, Lednicę, Gniezno i rozkopany/imprezowy rynek w Poznaniu przejeżdżając przy tym 950 km, płacąc za „paliwo” dosłownie 0,00 PLN i poświęcając na ”tankowanie” ok 60 sekund (30 w domu na podłączenie/odłączenie i 30 w hotelu). A, no i przy całej operacji nie spłonął żaden samochód.