TMX Plaid - odbiory Q4 2022

Doktor

Posiadacz elektryka
Mi wzięli cło za pobraniem.
Za to mam zabawną wiadomość. Znalazłem adapter CCS w torbie, a umawiając wizytę serwisową zaproponowali darmową usługę odebrania mi tego adaptera XD 94166F5F-D9C5-41D6-9B4C-0AFAD1065AFE.png
 

Doktor

Posiadacz elektryka
Tez to miałem i im wykasowałem. Dywaniki dostałeś? Bo ja nie
Na luty umówiłem wizytę. Ale adaptera im nie zostawię bo wyrzucę a nie dam :)
Dostałem oryginalny dywanik na tył, jeżeli o to pytasz. Welurowy, był spakowany w folię. A dziś przyszły dywaniki gumowe od Tesmanian. Najpierw nie chcieli wysłać do Polski, potem jednak się udało.
Nie wpadłem na to, żeby wykasować. I co, jeżeli go nie wezmę ze sobą? Skasują mnie za brak adaptera? :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tego dywanika co D Grzyb pokazywał i Ty o nim piszesz nie dostałem.
Ale on chyba nie jest potrzebny do niczego jak mam te korytka.
Musieli nie włożyć jak pakowali letnie gumy po wymianie na zimówki
Mozesz edytować wizytę i wywalic im tą chęć zabrania
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
W sumie to jakiś błąd w komplementacji? Fiuty nie dali pilotów i to tak ot, bo nie. I u mnie dywanik, oczyeiscie mi psu na budę gdy zakladam korytka ale to następny punkt świadczący o tym co wielu slusznie lub nie negatywnie sądzi o Tesli.
Musze sprawdzić hak.
Ładuje Ci 16kW?
 

Doktor

Posiadacz elektryka
W sumie to jakiś błąd w komplementacji? Fiuty nie dali pilotów i to tak ot, bo nie. I u mnie dywanik, oczyeiscie mi psu na budę gdy zakladam korytka ale to następny punkt świadczący o tym co wielu slusznie lub nie negatywnie sądzi o Tesli.
Musze sprawdzić hak.
Ładuje Ci 16kW?
Nie miałem gdzie sprawdzić. Mam gniazdo siłowe 11kW. Może w niedzielę będę na spotkaniu EV Klub w Gdańsku, chyba będzie tam ładowarka 22kW, to sprawdzę.
 

RSz

Zadomawiam się
Pojechałem na stację kontroli pojazdów i przednia oś Ok, a tylnia zbieżna. Ktoś w okolicy Trójmiasta to ogarnie? Czy nikt nie dotyka zbieżności bez danych odnośnie danego modelu? Dane będzie mieć chyba tylko sama Tesla, skoro to najnowszy rocznik.
EDIT: pytałem na FB i już mnie wyśmiali, że tylnią powinna być zbieżna i jestem przewrażliwiony ;)
Tylna oś powinna być trochę zbieżna, żeby tyłek nie latał. Wg mojej wiedzy odnosi się to do wszystkich aut. Pisanie, że przednia OK też niewiele mówi - w cywilnych autach przód jest zazwyczaj lekko zbieżny, żeby nie "myszkował" i prosto jechał, a w wyścigowych/rajdowych jest rozbieżny, żeby chętniej skręcał. Pomiar na stacji diagnostycznej (taki gdzie się przejeżdża po płycie) to za mało, żeby coś więcej doradzić nt. geometrii.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
4 godz temu dostalem maila z, Serwisu z pytaniem (dla mnie naiwnie dziwnym jakby ktoś pisał oderwany od rzeczywistości ?)
"Gdzie znajdują się te reklamowane łączenia progów (opis i lokalizacja jest i w opisie zgloszenia serwisowego i protokole odbioru auta)
I drugie pytanie o jakie dywaniki i ich brak mi chodzi? Co podobnie jest/było opisane.
Jak krowie na rowie kolejny raz przekazalem dane.

Miło ze w ogóle się odzywają ale to pewnie z powodu działań centrali?

Tak chaotycznie prowadząc firmę jak ta podwarszawska Tesla, to nigdy bym nie zarobił na Xsa. Aż dziw bierze jak to popyt gdy jest w przewadze, wypacza relacje. A brak personelu powduje ogolny bałagan.
Kompletnie nie wiadomo kto za co odpowiada z kim się kontaktujemy itd....
W moje branży też to zaczyna być widać i z przykrością przytoczę powiedzonko "pacjent nie ku.. as może dlugo postać" i w Tesli mamy podobnie.
 
Top